מטבח מודרני לבן  תכנון ועיצוב: אדריכלית אורלי אקסלרוד פוגל  צילום: עודד סמדר

מטבח מודרני לבן משדר פתיחות, יוקרה, ניקיון ואלגנטיות. הוא איננו טרנד חולף ואין פלא שרבים בוחרים בצבע הלבן כגוון המועדף לעיצוב המטבח שלהם וכאחד הגוונים המועדפים בעיצוב הבית בכלל. הוא צבע מזוכך וטהור, תמיד אופנתי וישתלב בצורה הרמונית עם כל עיצוב. אלו תכונות שקשה מאד להשיג בגוון אחר.

החיבור למטבח המודרני הוא מושלם. אם מהותם של המטבחים המודרניים היא ניקיון צורני, אחידות, גוון מוחלט, דיוק והקפדה הרי שהצבע הלבן מייצג היטב קווי אופי אלו.

אלגנטיות, יוקרה וניקיון

קיים חשש אולי ממטבח לבן בגלל שאלת פרקטיות הצבע ואפשרויות הניקוי של המקום שהכי מועד לפורענות הלכלוך בבית. וזו אכן סוגייה שמבקשת תשובה הולמת בעיקר במטבח בצבע לבן, או כל גוון אחיד בהיר מאד או כהה מאד. גם מטבח בצבע שחור רגיש לנראות של לכלוך או טביעות אצבעות. אפשר להכליל ולומר שכמעט כל צבע מוחלט יתמודד עם אותה השאלה. והתשובה היא: האיכות.

מטבחים איכותיים

אם המטבח עשוי מחומרים איכותיים ומתקדמים הם יכולים להיות עמידים, קלים לניקוי ולהציג מטבח לבן פרקטי, שיישאר זוהר שנים רבות. במקרה כזה הצבע הלבן האלגנטי, שמתאים לכל כך הרבה מקומות בעיצוב, יתאים גם לעיצוב המטבח ללא כל חשש, כי מטבחים איכותיים תמיד ייראו במיטבם.

בנוסף לאיכות החומרים מהם עשוי המטבח חשובה מאד גם רמת הגימור שלו. פגמים יבלטו לעין בצבעים המוחלטים. פני שטח לא אחידים, חיבורים לא מדויקים, קצוות הדלתות (קנטים) לא תואמים לחזית הדלת יעיבו מאד על יופיו.

כל יופיו האלגנטי של מטבח מודרני לבן הוא ביכולתו להציג שלמות. במטבח שמציג עיצוב נקי, מינימליסטי והרמוני כל פגם או אי דיוק יראו מיד לעין. מטבח לבן יוקרתי חייב להיות איכותי וללא דופי. האיכות מאד תומכת בעיצובו וביופיו המיוחד של המטבח הלבן.

מטבח מודרני לבן  עיצוב פנים: אמיר פלג  צילום: עודד סמדר

דלתות למטבח מודרני לבן – אפשרויות עיצוב

חומרי הגמר של הדלתות ישפיעו על אפשרויות העיצוב. האיכות והרמה הטכנולוגית הגבוהה של מטבחי המותג next125 יבטיחו שהחומרים החדשניים יציגו דלתות יוצאות מן הכלל לארונות המטבח ויראו במיטבם גם שנים רבות קדימה. השילוב של חומרים עמידים, נוחים לניקוי, שעוצבו במטבחי next125 לדלתות מפוארות ומיוחדות מעניקות אפשרויות עיצוב רבות ומגוונות.

חומרים כמו זכוכית, פורצלן או פניקס מאסיבי מעובדים ושקועים בדלתות מטבחי next125 בתוך מסגרת דקיקה מאלומיניום, ששומרת על הקצוות ומעניקה לדלת מראה מודרני מינימליסטי מיוחד ביותר. אפשרויות העיצוב כוללות דלתות וחזיתות שונות לארונות המטבח בגדלים שונים ואופנים שונים, כמו: דלתות ארוכות לארונות גבוהים ודלתות רחבות במיוחד לדלתות הזזה.

 

אפשרות עיצוב מרתקת נוספת במטבחי next125, למעדיפים מראה הומוגני, היא לבחור את חיפויי הקיר למטבח באותו החומר של הדלתות. הדבר אפשרי בכל אחד מהחומרים המוזכרים לדלתות: זכוכית, פניקס ופורצלן וקיימים גם בגוון לבן. בדלתות הזכוכית ישנה אפשרות בחירה בזכוכית בגימור מבריק או מט. המראה של חיפויי הקיר, הממשיכים את חזיתות המטבח, בשלמות עיצובית אחת, מציג אפשרויות עיצוב חדשות ומרהיבות. חיפויי הקיר האסתטיים של next125 יכולים לשמש כמובן לצרכים פונקציונליים שונים. בעזרת מסילה מיוחדת שמקבעים בחיפויי אפשר לתלות אביזרים שימושיים רבים, כמו: מדפים, מעמד לתבלינים, לכוסות יין, לסכיני השף, לנייר המגבת, לכלי מטבח שונים, לוח מחיק, אדנית תבלינים עם תאורה מיוחדת ועוד.

את האפשרויות השונות אפשר להכיר באולם התצוגה של המותג next125 ברחוב גלגלי הפלדה 19 בהרצליה פיתוח. צוות מעצבים, מקצועי ומנוסה, ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בבחירת המטבח המתאים ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *