מטבחים יוקרתיים הם מטבחים יוצאים מגדר הרגיל המציעים מצוינות ממסד ועד טפחות. הם מטבחים מיוחדים שהושקעה מחשבה בכל פרט בהם וכל אחד מהם, גלוי לעין או נסתר, עשוי בקפידה יתירה. החומרים מהם הם עשויים יהיו המובחרים ביותר, הטכנולוגיות בעזרתן פותחו ויוצרו הן המתקדמות והמתוחכמות ביותר והעיצוב שלהם יומשל לשירה ואמנות. זו יוקרה בכל מובן.

מאפיינים בולטים בעיצוב מטבחי יוקרה

למטבחי היוקרה כמה מאפיינים בולטים וקווי אופי המייחדים אותם ממטבחים אחרים. עיצוב מיוחד והתאמה אישית הם תנאים הכרחיים.

ייצור מתועש בהתאמה אישית

תכנון מטבח יוקרתי יתחיל באנשים. זה אומר התאמה אישית לכל צורך או דרישה. אין צורך שלא יקבל תשובה נאותה. חברת מטבחי היוקרה תייצר את המטבח בהתאם לתכנון האישי. כל אחד והמטבח האותנטי שלו. יתרון התיעוש וגודל החברה יתבטאו באפשרויות הרבות המוצעות להתאמה אישית. המגוון יהיה רחב ביותר ולא יהיה צורך להתפשר.

ייצור מתקדם

הייצור בחברה מתועשת גדולה אומר גם תחכום ודיוק, שילוב של דיסציפלינות ושימוש בחומרים המתקדמים ביותר. הכל למען מוצר איכותי ומושלם. המוצרים של חברה כזו שיש לה הציוד המתקדם ביותר ואפשרויות של מחקר ופיתוח, שלא נחים לרגע על שמריהם, מבטיחים איכויות גבוהות ועמידות, המקנים שקט נפשי והנאה מרובה מהמוצרים לאורך זמן רב. כל פרט עבר בדיקות מעמיקות לפני שהוא הפך להיות חלק במטבח.

מטבח יוקרתי בסגנון העיצוב המודרני

אפשר לומר שמרבית מטבחי היוקרה הם בסגנון העיצוב המודרני. הצמידות הזו נובעת כי שניהם רותמים לטובתם את אפשרויות התחכום והקדמה הטכנולוגית הקיימות בתחום.
מוצרי יוקרה אמורים להיות הטובים ביותר. בשאיפתם למצוינות הם בדרך כלל ישתמשו בטכנולוגיה גבוהה וכל חדשנות איכותית לטובת רעיונותיה וביצועיה.

העיצוב המודרני בדרך כלל יהיה מינימליסטי בעיקרו. וכמו שאמרו חכמים: לא פשוט להיות פשוט. לתצוגות מינימליסטיות, לחזיתות גדולות, ארוכות ומתמשכות יש צורך באיכויות גבוהות מאד של מוצר וייצור מתקדם. חברת מטבחים יוקרתית תוכל להציג יכולות עיצוב בביצועים מושלמים, שחשבו בהם על כל פרט, חוץ ופנים.

חברת שולר גרמניה, חברת האם של מותג היוקרה next125, היא חברה שמציעה מטבחים יוקרתיים בסגנון המודרני. המטבחים מיובאים בהתאמה אישית בלבד. כל מטבח הוא מטבח לבחירותיו, צרכיו וטעמו של הלקוח. כל מטבח מקבל "תעודת זהות" משלו וכך גם תהיה אפשרות קלה יחסית לתת שירות לאורך זמן במידת הצורך. החברה שמה דגש על הנדסת אנוש בפיתוחיה ובשימוש בחומרים מעולים שאינם מזיקים. כל זאת עם שמירה על איכות הסביבה וצריכה אנרגטית מבוקרת במהלך הייצור.

מותג הפרימיום next125 הוא מותג שתמיד צועד לעבר הדבר הבא וזכה בפרסים רבים על איכויות ועיצובים יוצאי דופן.

חברת האם, Schuller, היא אחת החברות הגדולות היום בעולם עם ביסוס ומוניטין רב-שנים. יתרון גודל החברה וייצור של מעל 150,000 מטבחים לשנה, המסופקים ברחבי העולם, מאפשר להם להציע ללקוח מחירים טובים יותר ולשמור על יוקרתו של המוצר.

במטבחי next125 מאמינים שגם השירות צריך להיות יוצא מן הכלל. צוות מקצועי ילווה כל מטבח בשירות אישי משלב הרעיון ועד למוצר השלם והמושלם להנאת המשתמשים בו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *