מטבחים מודרניים במהותם הם מטבחים שהפונקציונליות היא ערך חשוב בהם. לא נמצא במטבחים בסגנון מודרני אלמנטים שכל מטרתם היא קישוטיות בלבד. עם זאת השפה העיצובית תשרת את המטרות הפונקציונליות באסתטיקה גבוהה. העיצוב יהיה מוקפד, עכשווי ומדויק.
נמצא אלמנטים מיוחדים במטבחים המודרניים, שמאד אופייניים להם, כמו: פתרונות שונים להסתרת מוצרי החשמל, ארונות במידות גדולות במיוחד על מנת להרחיב את הקווים הנקיים ולצמצם חלוקות מיותרות ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים, שיהפכו אלמנטים שונים לאינטגרליים או פחות גלויים לעין, כמו: תאורה נסתרת, נשלפים פנימיים שישמרו על חזיתות נקיות, מסילות מיוחדות ומנגנונים לדלתות ללא ידיות חיצוניות וכדומה.

מטבח מודרני יוקרתי

האלמנטים המיוחדים יהיו בדרך כלל במטבחים מודרניים יוקרתיים, שזו תפיסת העולם שלהם: תמיד לחדש, לשאוף לשפר ולמצוא פתרונות יצירתיים, שיהפכו את העבודה במטבח, לנוחה ומרגשת. כל פרט יהיה חשוב ומוקפד במטבח מודרני יוקרתי, בין אם הוא גלוי או פנימי. השפה העיצובית היא ישירה ותמיד מחוברת לאנשים.

כזה הוא מותג מטבחי היוקרה next125 של חברת Schuller הגרמנית. השפה העיצובית שלו היא עכשווית ומדויקת ברוח סגנון הבאוהאוס. כל פרט נעשה במחשבה על פונקציונליות, באיכות גבוהה ובעיצוב מרגש ומעורר תשוקה למטבח.

הפרטים הופכים את המטבח למיוחד

המטבח המודרני כמרכז הבית והחיים יכול לשרת את כל המטרות. אלמנטים מיוחדים יכולים לעזור לו בכך. מטבחי next125 מציעים אלמנטים שונים ופריטים, שהופכים את המטבח למיוחד ומדויק עבור כל אחד. המטבחים מיובאים על פי תכנון והזמנה אישיים וכל אחד יכול להתאים לעצמו מטבח אישי לטעמו וצרכיו.

אלמנטים חדשניים רבים נכנסו לאחרונה לקולקציה ויוכלו להשתלב נהדר בעיצוב בסגנון המודרני.

 

אלמנטים מיוחדים במטבחי next125

האי במטבח מודרני הוא הצהרת עיצוב אופיינית לסגנון המודרני וללא ספק הוא פתרון נוח מבחינות רבות: הוא תוספת של משטחי עבודה ואחסון משמעותיים והוא מעבר אלגנטי מהמטבח לחלל המגורים או לפינת האוכל. האי החדש במטבחי next125 יכול להיות בתצורות מעניינות שונות: הוא יכול לעמוד על מסגרת רגלי אלומיניום, כאילו הוא צף באוויר, והוא יכול להיות בצורת שולחן עם רגלי עץ אלכסוניות. אי-שולחן הבישול של המותג next125 הוא הצהרה עיצובית בפני עצמו ואף זכה בפרסי עיצוב רבים.

למי שמעדיף שלמטבח המודרני שלו יהיה מראה אוורירי יותר והדברים יהיו בהישג יד נוח, יוכל לבחור במערכות מדפים פתוחים מאלומיניום. המדפים מגיעים בתצורות, גוונים ובמידות רבים. הם יכולים לעמוד על משטחי העבודה, להיות תלויים על הקיר או לעמוד על הרצפה. אפשר לשלב בהם אלמנטים שונים, כמו פתרון לנייר מגבת, לסכיני שף, לכוסות יין ועוד. אם נוסיף תאורה אינטגרלית השיאים האסתטיים ירחיקו לכת.

יחידות תצוגה מזכוכית פותחות אפשרויות מרהיבות חדשות. הן קיימות עכשיו גם בארונות גבוהים, בהם אפשר להציג את כל מה שאתם אוהבים בצורה הראויה להם, נטולת אבק.

דלתות מתקדמות מגלות אפשרויות פתיחה נוספות ומידות גדולות במיוחד, שיעזרו לשמור על מראה חיצוני מודרני נקי. קיימות דלתות הזזה חדשות, רחבות במיוחד, הנפתחות ונסגרות בנגיעה קלה בלבד, וקיימות דלתות גבוהות, מתקפלות ומתכנסות, שיכולות להסתיר מטבח שלם או חלקים ממנו, כמו משטח עבודה ייעודי למוצרי החשמל הקטנים. כאשר הדלתות המתכנסות פתוחות הן לא תפרענה להתנהלות השוטפת במטבח וכאשר הן סגורות נקבל מבנה ארונות אחיד עם דלתות גבוהות במראה אסתטי נקי.

יחידת הגשה על גלגלים

יחידה חדשה ומיוחדת, שיכולה להשתלב הן במטבח, הן בפינת האוכל והן בסלון היא יחידת הגשה על גלגלים: טרולי, שיכול לנוע בקלות ממקום למקום. על מגש העץ של יחידת המתכת הניידת אפשר להכין משקאות, להוסיף את התבלין האחרון לפני ההגשה או לנייד מגש חם עד לשולחן האוכל.

ולא רק בחזות החיצונית של המטבח היוקרתי המודרני אנחנו אוהבים אלמנטים מיוחדים. סטנדרט העיצוב הגבוה צריך להיות בכל המקומות. במטבח מודרני יוקרתי האיכות והעיצוב המוקפד יהיו גם בחלקים שאינם גלויים לעין. מטבח יוקרתי ידאג לכל הפרטים. גם אם הם קטנים ופחות חשופים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *