פרויקטים פרטיים

בית בהרצליה פיתוח

צילום: גידי בועז

אחד מהחומרים המרשימים, הפרקטיים והאלגנטיים ביותר למטבח הוא הזכוכית.

הזכוכית היא חומר חזק יחסית, בעלת צפיפות חומר גבוהה ודחוסה ועל כן היגיינית, קלה לניקוי ולתחזוקה. במטבחי next125 היא זכוכית מחוסמת וצבועה באופן מלא. משטח הזכוכית של הדלת יושב בתוך מבנה אלומיניום חזק, ששומר על הקצוות. בחזית הדלת נראים רק שוליו הדקים של האלומיניום, בגוון נירוסטה, המוסיפים אלגנטיות ושלמות עיצובית.

לקוחות אניני טעם ונועזים במיוחד בחרו בחזיתות זכוכית בגוון פלטינה מטאלית בגימור מבריק לשני מטבחים בביתם. שני המטבחים ממוקמים בסמיכות ומאפשרים פעילויות שונות של בישול ואירוח בשיתוף פעולה ובנוחות רבה.

המטבח המרכזי ממוקם בין שני קירות. על מנת להגדיל את החלל ולייצר עניין עיצובי מרתק – אחד הקירות קיבל חיפוי של זכוכיות מראה. הקיר המלא, מול המראות, הוא קיר ארונות גבוהים, בו מקררים אינטגרליים ואחסון רב. בתווך, כתיבה מפוסלת גדולה, מול הארונות הגבוהים, נמצא אי המטבח המרכזי, שמכיל את נקודות המים, תנור וכיריים.

לצד המטבח המרכזי תוכנן מטבח נוסף, אותו תוחמים פתחי זכוכית גדולים לגינה. עמדת הקפה ומוצרי החשמל הקטנים נמצאים בו. מכיוון שתוכנן עד התקרה ועל מנת להוסיף עיצוב שאינו מכביד – לקומת הארונות העליונה נבחרו ארונות ויטרינה מזכוכית דומה, שקופה למחצה.

החומרים המבריקים, שאינם שגרתיים, מייצרים דיאלוג מרתק ונפלא של עיצוב בהשתקפויות הדדיות שונות בין דלתות המטבח, קיר המראות וקירות הזכוכית לגינה.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: