פרויקטים פרטיים

דירה בתל אביב

עיצוב פנים: גילי אונגר

צילום: גידי בועז

לקוחות שרצו עיצוב שונה ואוהבים צבעוניות בחרו במעצב גילי אונגר ללוות אותם בעיצוב דירתם החדשה.
לבחור באונגר אומר עיצוב עם תעוזה ומחוץ לקופסא. בין היתר אין לצפות כאן לפלטת צבעים שגרתית.
הדירה רחבת ידיים, מבורכת בחלונות רבים, מוארת וממוקמת מול נוף הים. מחשבה רבה הושקעה בכל פרט. בתחילה מוקם ותוכנן המטבח, שדרש התמודדות עם חלונות המסך הגדולים. לאחר שנבחר חיפוי פרקט העץ לרצפה אפשר היה לדייק את הגוון.
החשש הראשוני מבחירת צבע שאיננו שכיח הוחלף מהר מאד בביטחון, כי כאשר בחירת הגוונים נעשית נכון ובהתאמה התוצאה תהיה טובה; ואכן התוצאה מרשימה ואף משתנה לאורך היום ועונות השנה עם האור והתאורה.

אחת מיתרונותיה של הצבעוניות היא יכולתה ליצור בבית אינטימיות נעימה. גם החללים הגדולים ביותר כבר לא מרגישים כל כך מרוחקים ובוודאי שהיא מכניסה הביתה אנרגיות של שמחה.
הצבע האהוב על הלקוחה הוא צהוב. גוון הקארי של מטבחי next125 נתן את התשובה והתאים בצורה מושלמת לשאיפות, לפרקט הכהה ולפורצלן השחור שנבחר למשטחי העבודה.
הפורצלן טיפס לאדני החלונות ועמודי המבנה חופו בריבועי קרמיקה לבנה עם רובה שחורה. להשלמת התמונה נבחרה המסילה העליונה לפתיחת המגירות והדלתות של ארונות המטבח והמסד (צוקל) בגוון שחור. משטח העבודה נראה מרחף ונוצר ניתוק מודגש הן מעל הארונות והן בתחתיתן. המגירות התחתונות של ארונות המטבח נפתחות בנגיעה (טאץ') ושומרות על מינימליזם צורני.
כל חזיתות הצבע של מטבחי next125 עשויים בצביעה מיוחדת של לכה משי סאטן עם ציפוי באיכות גבוהה, כולל שוליים וצד אחורי. ערכי הצביעה של מטבחי next125 גבוהים מהדרישות המפורטות בתקנים ומבטיחים רמה גבוהה של עמידות בשימוש היומיומי, כמו: התנגדות לשריטות, לשחיקה ועמידות בפני כימיקלים. במטרה גם לשמור על איכות הסביבה זו צביעה מיוחדת על בסיס מים.
התאמה אישית ואיכות מבטיחים הנאה לאורך שנים רבות.

 

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: