פרויקטים פרטיים

דירת פנטהאוז בתל אביב

תכנון ועיצוב: אדריכלית אורלי אקסלרוד פוגל

צילום: עודד סמדר

מעטפת של דירת פנטהאוז במגדלי TLV בתל אביב קיבלה שכבות ארכיטקטוניות שונות והפכה במקוריות וחדשנות, כאשר כל פרט מטופל בה בדקדקנות רבה, לדירה אלגנטית מפנקת.

האדריכלית אורלי אקסלרוד פוגל התאימה לזוג, שהחליט לעשות שינוי מגורים ולעבור למרכז, מרחבים פרטיים נוחים, בהם חדר שינה מפנק וחדר עבודה, לצד חלל ציבורי מרווח מול הנוף, כשהמטבח לוקח בו חלק נכבד וממשיך החלטות עיצוביות אחרות בחלל.

הדרישה הייתה למטבח פעיל, פונקציונלי, איכותי, שמתאים לבית שאוהבים לבשל ולארח בו, כך שגם לצד האסתטי ישנה משמעות רבה.

תפיסת העיצוב של מטבחי next125, כמטבח מודרני בקווים נקיים, עם חשיבה על כל פרט, הייתה אופטימלית עבורם. המטבח הותאם בצורה מלאה לדרישות התכנון והעיצוב המוקפדים של הלקוחות והאדריכלית, פונקציונלית ואסתטית גם יחד. אופיו המודרני של המטבח, הטכנולוגיות המתקדמות, רמת הגימור הגבוהה והמראה הסופי, שהושג בעזרת שילוב החומרים והגוונים המעניין, השלימו את היצירה האדריכלית כולה.

מסת המטבח העיקרית היא דלתות HPL בגוון לבן קריסטל מדגם NX800. בתוך הארונות הלבנים נפער פתח גאומטרי מלבני, מתמשך לשני צירי רוחב. כאן מוקמו משטחי העבודה העיקריים במטבח, בהם קובעו נקודות המים והבישול. בצלע הכיור מוקמו ארונות עליונים עם דלתות זכוכית בגוון ברונזה מטאלית בגימור מט מדגם NX902. חיפוי הקיר הוא עץ אלון עתיק מפירוק בו קובעו מסילות, עליהן תלויים אביזרים שימושיים שונים בהישג יד ממתכת בגוון אוניקס שחור.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: