פרויקטים פרטיים

דירת פנטהאוז בתל אביב

עיצוב פנים: אמיר פלג

צילום: גידי בועז

הצהרת הלקוחות הייתה ש"צוות ומטבח מנצח לא מחליפים" ולכן בחרו שוב במטבחי next125 גם לדירתם החדשה. לקוחות חוזרים הם כבר ממש משפחה. הפעם ביקשו סגנון וחומרים שונים.

התקרה הגבוהה והחללים הפתוחים בדירת הפנטהאוז מול הים השפיעו על סגנון העיצוב המודרני שבחרו. המטבח הוא שילוב דרמטי של גווני שחור ולבן בחומרים שונים: דגם NX960 עם חזיתות פורצלן בגוון שחור ארקטי עם מסגרת אלומיניום בגוון אוניקס שחור ולקיר הארונות הגבוהים דגם NX240 – חזיתות פניקס בגוון לבן-אלפין. הארון העליון בפתיחת קלפה ויחידת התריס להסתרת מוצרי החשמל הוזמנו מזכוכית שחורה.

השילוב של חומר וצבע בסיסיים ומנוגדים יוצרים מטבח קלאסי, אלגנטי, בעל נוכחות. חומרים כמו פורצלן ופניקס יבטיחו מטבח פרקטי, נוח לניקוי, שישמור על מראה עדכני ויראה טוב שנים רבות.

היחידות תוכננו בקפדנות, כנדרש במטבח פעיל. בכל הארונות התחתונים ישנן מגירות פנימיות לניצול מירבי של החלל הפנימי. לכל דבר מקום ייעודי. התבלינים מסודרים בשכיבה במגירה נפרדת. כך קל לראות כל אחד מהם דרך הצנצנת השקופה. באי, מרכז הבישול, מיקמה הלקוחה כירת גז נוספת, בודדת, לצד כיריים אינדוקציה, למקרים בהם יש צורך בלהבה חזקה במיוחד. הכיור שקוע במשטח נירוסטה ולאי נבחר משטח גרניט טבעית בגימור מוברש.

כי מטבח הוא חלק מחוויית המשפחה, חלק מהאירוח וחלק בלתי נפרד מעיצוב.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: