תכנון ועיצוב מטבחי יוקרה בראש ובראשונה הוא תהליך פרטני, אישי. הוא מתחיל ומסתיים באנשים. מטבחי יוקרה הם מטבחים מיוחדים המותאמים אישית, לאנשים ולמקום. כמובן שמושקעים בהם המשאבים הטובים ביותר, המתקדמים ביותר וכל פרט בהם עבר בחינה דקדקנית. התכנון שלהם יכול להיות מרחיק לכת והעיצובים יהיו מרשימים ביותר. מטבחי יוקרה אמורים להיות גולת הכותרת של התחום.

תכנון אישי

תכנון אישי מתחיל באינדיבידואל. כל מטבח הוא יצירה בפני עצמה שתתאים לבעליה. מטבחים יוקרתיים אינם מוצר מדף שבשינויים קלים, כאלו או אחרים, יתאימו לקהל רחב יחסית. הם אינם תלויי מוסכמות ותנאים. חברת מטבחים גדולה מספיק תוכל לספק מגוון אפשרויות ופתרונות לכל דרישת תכנון פרטנית: דרישות פונקציונליות, עיצוביות או מקומיות.

 

יבוא מטבחי יוקרה

גם כאשר מדובר על יבוא מטבחי יוקרה זו השאלה שצריכה להישאל: האם ניתן לתכנן ולעצב את מטבח החלומות המבוקש? האם תכנון המטבח יהיה גמיש מספיק לצרכים האישיים של המשתמשים בו ושל החלל המיועד לו? אין הדבר אומר שיש להמציא הכל מחדש בכל מטבח. התשובה טמונה באופייה של חברת המטבחים. מותג מטבחים מוכר יציע פתרונות עיצוב עם אפשרויות בחירה גמישות.

מוניטין חברת מטבחי היוקרה

שוק המטבחים גדול מאד ומורכב מנגרות אישית ומחברות. זו איננה מקשה אחת ואין חברה אחת דומה למשניה; לא באיכויות, לא במוצר הסופי, לא בהתנהלות ולא בשירות. לכל חברה אג'נדה משלה וקהל יעד אליו היא פונה. מוצר יוקרתי הוא שונה בתכלית לכל אורך שרשרת פיתוחו וייצורו ממוצר שפונה לקהל הרחב. מוניטין של חברה, שנבנה לאורך שנים רבות ושמו הולך לפניו, יוכל להבטיח מטבח יוקרתי, איכותי, המותאם באופן אותנטי לחלוטין לבעליו. ולא פחות חשוב הוא השירות המתלווה לכל אורך התהליך.

יתרונות מטבחי יבוא

יתרונות היבוא נובעים מגודל החברה, ניסיונה, אפשרויות התכנון והפיתוח שלה, רמת הטכנולוגיה, איכויות היצור, השירות וכמובן המוניטין שכל זאת צבר לה בשנות קיומה.

במטבחי next125, מותג הפרימיום של חברת שולר גרמניה, אלו יתרונות בולטים מאד. הצרכן נהנה מתכנון מקצועי, אישי ומותאם שנעשה בארץ, כאן נלקחות מידות מדויקות של מיקום המטבח, התוכנית נשלחת לחברה בגרמניה ולאחר שלושה חודשים מגיע לארץ מטבח מושלם, בדיוק כפי שתוכנן. בארץ מתבצעת ההרכבה בלבד על ידי הצוות המקצועי של next125.

חברת מטבחים גדולה                                    

חברת Schuller גרמניה נחשבת היום לאחרת מחברות המטבחים הגדולות והמתקדמות ביותר. מותג היוקרה שלה, next125, עטור פרסי העיצוב ואיכות המוצר, הוא שמיובא לארץ כבר למעלה מ-15 שנים. זו חברה שמובילה מצוינות ומייצאת מטבחי יוקרה מעל 60 שנה למדינות רבות ברחבי העולם שנהנות מפיתוחיה ואיכויותיה.

גודל חברת היוקרה והמוניטין רב השנים שלה אומר שכל פרט במטבח נבחן ונבדק ונמצא מתאים לייעודו. השקעות רבות נעשו בתכנון, בפיתוח, בעיצוב, במציאת החומרים הטובים ביותר ובאיכויות הביצוע. הכל במטרה להגיע למטבח הטוב ביותר שאפשר להציע, כי במטבחי יוקרה אין פשרות. כל מטבח הוא יצירת מופת מופלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *