המטבח המודרני הפך כבר מזמן למרכז הבית. פעילות רבה מתרחשת בו ואנחנו אוהבים אותו נוח, חוויתי, פונקציונלי ואסתטי. ניצול נכון של המרחב במטבח יאפשר ניצול מרבי של משאביו והתאמה מדויקת למשתמשים בו.

תכנון מטבח עם אי

תכנון נכון של המטבח במרחב המיועד לו הוא השלב הראשון. החכמה היא לא לרהט בפשטות לאורך הקירות אלא למצוא את התוכנית האידיאלית שתענה על צרכים שונים: אחסון, משטחי עבודה, מקומות נכונים לפונקציות ההכרחיות, למוצרי החשמל והכל באסתטיקה שאיננה על חשבון הפונקציונליות.

תכנון אי במטבח הוא פתרון מיטבי למקומות שאין בהם הרבה קירות. האי איננו תלוי בקירות. הוא מתוכנן בהתאם למרחב ויכול להכיל את כל מה שמטבח צריך: נקודות המים והחימום, אחסון, משטחי עבודה ומקומות ישיבה. השילוב של אי במטבח עם קיר ארונות גבוהים, שיוכלו להכיל אחסון, את מוצרי החשמל הגדולים ומשטח עבודה נוסף למוצרי החשמל הקטנים, מאפשר שבסוף הפעילות במטבח יסגרו מאחורי דלתות כיס כל מה שנעדיף להעלים על מנת להחזיר למטבח שקט אסתטי. זהו תכנון אידיאלי לאוהבי המטבחים בסגנון המודרני-מינימליסטי או לאנשים שאוהבים לשמור על סדר ואסתטיקה נקייה.

מוצרים אינטגרליים

מוצרים אינטגרליים הם מוצרים שמשתלבים ונטמעים בנגרות המטבח. מוצרים אינטגרליים זקוקים למקום שהוקצה להם בלבד ואינם זקוקים למרווחים נוספים ולכן זו תהיה ניצולת אופטימלית של המרחב. כמובן שזו אופציה אסתטית מאד כי הכיורים יוטמעו בהתאחדות  עם המשטחים ומרבית מוצרי החשמל האינטגרליים יוסתרו מאחורי חזיתות המטבח. היעדר המרווחים והאפשרות של מוצרים שממש בנויים בתוך המטבח הן אפשרויות מאד נוחות לתחזוקה ופרקטיות לשימוש.

ארונות תחתונים עם מסד מינימלי

ארונות תחתונים עם מסד (צוקל) מינימלי של כמה סנטימטרים בודדים יאפשרו ארונות תחתונים גדולים יותר ולפיכך ניצולת גבוהה יותר של תוכן הארונות.

במטבחי next125 מציעים ארונות תחתונים בגובה 87.5 ס"מ עם מסד בגובה 5 ס"מ בלבד. במקרים מסוימים המסד יכול להיות אף פחות מכך.הארונות עם המסד המינימלי זכו בפרס ה–red dot היוקרתי בשנת 2016 ובפרס העיצוב הגרמני לשנת 2018. הארונות נראים כמרחפים על גובה מסד שנראה כמו צל הארונות בלבד. 

אמנם שיקולי עיצוב פיתחו את קו החדש של הארונות הגבוהים אולם המסד המצומצם הוסיף מרחב משמעותי, לארון שיכול להתבטא במגירה נוספת לכל הארונות התחתונים. זו תוספת משמעותית של כ-25% שטח אחסון יותר ממטבח ממוצע.

המרווח בין ארון תחתון לעליון

המרווח בין הארונות התחתונים לארונות העליונים לא חייב להיות משעמם. הוא אפילו יכול להיות מאד פונקציונלי ובוודאי להוסיף אפשרויות אסתטיות חדשות.

חיפויי הקיר של מטבחי next125 מוצעים מחומרים עמידים כמו זכוכית, פורצלן ופניקס, התואמים לחזיתות המטבחים ומאפשרים לתכנן מטבחים שלמים במראה יוצא מן הכלל של אחידות חומר.

בחיפויי הקיר של מטבחי next125 אפשר למקם מסילות מיוחדות בהן אפשר לקבוע אביזרים שימושיים שונים, שנזקקים להם בהישג יד בעת העבודה או האירוח במטבח, כמו: מדפים מיוחדים לשמן הזית או החומץ הבלסמי, מתקן לתבלינים, מתקן לנייר מגבת, לקרש החיתוך, לסכיני השף, לכוסות היין, לוח הודעות מחיק ואפילו אדניות לצמחי תבלין טריים עם תאורה מיוחדת, המדמה אור יום ונכבית בלילה.

מטבח מודרני בהתאמה אישית

מטבח מודרני אמור להיות מתוכנן בדיוק רב. אין בו אלמנטים שאינם נחוצים או שאין בהם שימוש. האסתטיקה שלו תמיד תתאים את עצמה לפונקציונליות ולא יהיו במטבחים מודרניים אלמנטים לצורכי קישוט בלבד.

ההתאמה במטבחי next125 איננה רק בשפת העיצוב המודרנית המדויקת. זו התאמה אישית מדויקת לכל לקוח.
חברת המטבחים Schuller גרמניה מייצרת כ-150,000 מטבחים בשנה. כולם בהזמנה והתאמה אישית. המטבחים המודרניים של next125, מותג הפרימיום של מטבחי Schuller המיובא לארץ, יותאמו בדיוק לצרכי הלקוח וטעמו וייובאו לארץ בהתאם לתוכנית האישית. מטבח מודרני יוקרתי הוא מטבח שחושב על האנשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *