צילום: גידי בועז

מטבחים שחורים הם מטבחים שאי אפשר להתעלם מהם. השחור הוא צבע מוחלט, נוכח ובעל עומק. מטבח שחור מעניק מראה יוקרתי, דומיננטי ואלגנטי. הוא אולי איננו מטבח שמתאים לכולם אבל הוא בהחלט איננו גוון טרנדי קצר מועד. אין לגוון השחור זמן תפוגה. הוא גוון קלאסי שמתאים עצמו ובעיצוב הנכון יכול בהחלט להיות נצחי.

מטבח שחור בסגנון מודרני

עיצוב טוב יוכל להתאים את הצבע השחור למטבחים בסגנונות שונים, אם כי נראה שהגוון המוחלט והדומיננטיות של הצבע השחור מתאימים במיוחד לסגנון המודרני. המינימליזם, השקט, והפשטות הצורנית של הסגנון משאירים את הבמה כולה לגוון של המטבח במלוא עוזו.

השחור מוצג במלוא הנוכחות ובצורה מרשימה ביותר במסות נקיות. אותן יש בעיקר במטבחים בסגנון המודרני.

איכות

מעבר למראה היוקרתי והאלגנטי שמעניק הצבע השחור כמעט בכל מקום בו הוא נוכח אי אפשר שלא לשים לב לכך שאיננו צבע סלחני. יהיה קשה לטשטש בו עקבות של אי דיוקים, לכלוך או פגמים.

עצם עובדת היותו צבע כהה מוחלט תחייב התייחסות מיוחדת וזה גם אחד מחסרונותיו העיקריים. טביעות אצבעות, סימני לכלוך וגימור לא מושלם יראו עליו בקלות יחסית. הפתרון הוא הקפדה על איכות חזיתות המטבח, שתהיה חשובה שבעתיים בצבע השחור ובצבעים מוחלטים בכלל.

למטבח שחור כדאי לבחור במטבח איכותי שחזיתותיו עשויות מחומרים מתקדמים כמו: פורצלן, זכוכית, פניקס. מטבח עם דלתות צבע באיכות גבוהה, העשויות בטכנולוגיה מתקדמת ושיש להן ציפוי הגנה מטביעות אצבעות (AFP – Anti Fingers Print), יכולות גם להתאים. איכויות הדלתות יקבעו את הנראות השלמה של המטבח, מעבר לעיצוב כמובן, ויתרמו לעמידותו לאורך שנים.

מטבח עם דלתות זכוכית

מטבח עם דלתות מזכוכית בצבע שחור הוא מטבח מרשים במיוחד. דלתות הזכוכית פרקטיות במיוחד וידעו להציג היטב את הצבע. במטבחי next125 אפשר להזמין אותן בגימור מט או מבריק. הזכוכית צבועה באופן מלא, היא מחוסמת ויושבת בתוך מסגרת מאלומיניום גוון אוניקס שחור תואם, ששומרת על הקצוות.

מטבח עם דלתות פניקס (FENIX)

הפניקס הוא חומר שצפיפות החומר בו גבוהה במיוחד. הוא עמיד, נעים למגע ובעל שכבת הגנה, שמפחיתה באופן משמעותי סימני טביעות אצבעות. דלתות הפניקס של next125 בשחור עשויות שכבת חומר מאסיבי ומוצעות עם שוליים (קנטים) תואמים או עם מסגרת אלומיניום דקיקה, בגוון שחור אוניקס או נירוסטה, שמוסיפה מראה יוקרתי מודרני.

מטבח עם דלתות פורצלן

אחד החומרים החזקים והעמידים ביותר למטבח הוא הפורצלן, שיש לו מראה ייחודי של אבן וזו אופציה מעניינת למטבח שחור מרשים. לוח הפורצלן השחור בדלתות של מטבחי next125 יושב בתוך מסגרת אלומיניום בגוון שחור אוניקס תואם או נירוסטה. אפשר לבחור בדלתות נקיות ללא ידיות בפתיחת נגיעה או בידיות שקועות בחומר.

מטבח עם דלתות צבע

מטבחים עם דלתות צבע בגוון שחור בגימור מט סאטן או דלתות בגימור מבריק הם תמיד אופציה לעיצוב מטבחים מודרניים בצבע שחור. במטבחי next125 הדלתות עוברות תהליך צביעה איכותי ומבוקר מכל צדדיהן, בתקנים גבוהים ועל מצע של לוח MDF איכותי.

וכאשר לצבע יש נוכחות כל כך משמעותית, שמוסיפה הוד ויוקרה לעיצוב הכללי ותהיה לו השפעה רחבה הרבה מעבר למטבח, כדאי להקפיד בבחירה.

יש לקחת בחשבון שמטבח שחור בתנאים לא נכונים עלול להפוך למקום חשוך וקודר. חשוב לשלב יחד איתו את החומרים הנכונים ותאורה מתאימה. מטבח שחור יראה נהדר על רצפת אבן או פרקט, אפשר לשלב במטבח חומר או גוון נוסף. התמונה הכוללת היא שתעניק את התוצאה הרצויה.

מעצבי המטבחים המנוסים של מטבחי next125 ישמחו לתכנן יחד אתכם את המטבח המתאים לכם ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *