אחד המקומות המשמעותיים ביותר בבית, בו נשקיע את שעות המחשבה, התכנון והעיצוב הרבות ביותר הוא בדרך כלל המטבח. ולא בכדי. המטבח הוא המקום המרכזי ביותר בבית מבחינות רבות. לעיצוב שלו יש השפעות אסתטיות הרבה מעבר לגבולות הפונקציונליים המוגדרים שלו. המטבח המודרני גלוי, יש לנראות שלו נוכחות וזו צריכה להשתלב בעיצוב הכולל של הבית ובעיקר להיות מקור להנאה מתמשכת וגאוה.

מטבח עדכני תמיד

המטרה היא שעיצוב המטבח יראה עדכני גם בחלוף הזמן ויוכל ללוות אותנו שנים רבות. הרי לא מחליפים מטבח לעיתים קרובות.
סגנון המטבח הוא החלטה עקרונית. מטבח בעיצוב מודרני הוא מטבח לאורך זמן כי במאפייני העיצוב שלו יש קלאסיקה, מינימליזם ואיפוק. אין בו קישוטיות יתר או טרנדים קצרי מועד. המחשבה על הפונקציונליות והאיכויות ארוכות הטווח היא חלק בלתי נפרד מהעיצוב. בפרט במטבחי היוקרה. אלו מטבחים עם עיצוב על זמני שיגובה באיכות בלתי מתפשרת, המקנים לו את אורך חייו.

עיצוב מטבח מתחיל כאן

עיצוב מטבח מתחיל במיקום הפונקציות ההכרחיות. העיקריות בהן, כמו: נקודת המים, הבישול, מקרר וכדומה, אמנם ידועות וברורות, אך הן אינן אחידות היום. הן תבחרנה בהתאם לצרכים ולטעם האישי. כל המוצרים קיימים היום בדגמים ובתצורות שונות, כך שנפתחות אפשרויות עיצוב רבות.
מומלץ להתייעץ עם חברת המטבחים, בה החלטתם להזמין את המטבח החדש שלכם, לחפש ברשת ובחנויות היבואנים של מוצרי החשמל והכלים הסניטריים את הדגמים המתאימים לכם ביותר.

השוק מציע שפע של אפשרויות: מקררים בגדלים שונים, כיורים בתצורות, גדלים וגימור מגוונים, כיריים מסוגים שונים, תנורים בכמה גדלים ועוד. כדאי לבחון את האפשרויות. כל החלטה כזו תשפיע על עיצוב המטבח. יש הבדל, למשל, בין מקרר רגיל למקרר אינטגרלי, שמתמזג בארונות הגבוהים של המטבח ודורש הזמנת ארונות מתאימים. גודל הכיור, הכיריים והתנור הנבחרים יכתיבו את מידות הארונות וכן הלאה.

משמוקמו הפונקציות העקרוניות המשך התכנון הוא מלאכת מחשבת של תכנון ועיצוב, שתתייחס למוצרים שנבחרו, להתנהלות נוחה במטבח, למשטחי עבודה חשובים, ליחידות שיאכלסו את המטבח, שיתנו מענה לאחסון כלים, מוצרים, לחומרים וכל פרט חשוב אחר במטבח. זו עבודת עיצוב מקצועית שתתייחס לכל פרט בנפרד ולחיבורם בצורה הטובה ביותר יחד לכלל תוכנית פונקציונלית ואסתטית כאחת.

העיצוב יושתת על מבנה המטבח, סגנון הבית, אופי דייריו והתנהלותן בחיי היומיום והאירוח, על טעם אישי, עמידות החומרים ועוד. כל הפרטים יילקחו בחשבון. במטבחי יוקרה אין מקום לפשרות. הבחירות יתנו מענה מושלם לפן הפונקציונלי של העבודה וההתנהלות במטבח ולערכים האסתטיים באותה המידה.

 

מטבח תוצרת הארץ או מטבח יבוא מגרמניה?

כאשר בוחרים במטבח יבוא מגרמניה, מאחת מחברות המטבחים הגדולות והטובות בעולם, ששמה הולך לפניה, ישנם יתרונות ברורים. חברת המטבחים Schuller מייצרת כ-150,000 מטבחים בשנה למקומות רבים בעולם, כאשר כל מטבח הוא בהתאמה אישית. Schuller היא חברה שהדגל שלה הוא פיתוח וייצור מתועשים בטכנולוגיה מתקדמת ובאיכויות גבוהות, כולל ערכי שמירה על הסביבה. כאשר זה סדר הגודל של החברה היא גם יכולה להציע מחיר תחרותי. חברה מקומית או חברה קטנה יותר תתקשה להתחרות ביתרונות הללו.

מטבחי next125 מגרמניה

מטבחי next125 הם מותג הפרימיום של חברת Schuller, אותו מייבאים לארץ. פרסי עיצוב רבים רשומים על שמו. אלו מטבחים שתמיד נמצאים בצעד הבא קדימה לשיפור, לעיצובים חדשים ולפתרונות הנדסת אנוש הולמים. העיצוב הוא מודרני בערכי הבאוהאוס.
חברה יוקרתית בסדר גודל כזה יכולה להציע פתרונות עיצוב קלאסיים ואיכויות יוצאות מן הכלל, שיישמרו את המטבח עדכני ונוח לשימוש לאורך שנים רבות.

העיצובים הרבים של החברה מוצגים באולם תצוגה גדול ומרשים בלב אזור התעשייה של הרצליה פיתוח. מוזמנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *