כאשר בוחרים חיפויים למטבח מודרני בדרך כלל נבקש להתאים אותו לסגנון המטבח וזה אומר להמשיך לשמור על אותו קו העיצוב שבחרנו לארונות המטבח ולתוכנית המטבח בכלל.
החיפויים למטבח מוצעים מחומרים שונים. מכולם נדרוש עמידות למים, לחום, לכתמי הבישול ורצוי שיהיו מחומרים שאינם סופגים כלל לכלוך לתוכם.
בין חיפויי הקיר המוצעים נמצא חומרים טבעיים וחומרים מתועשים. האחרונים בדרך כלל עמידים יותר לתנאי העבודה במטבח. נזכיר את הבחירות הנפוצות, כמו: גרניט פורצלן, זכוכית, שיש, קרמיקה, נירוסטה ועץ. לכל אחד מהחומרים יתרונות לצד חסרונות, אולם ישנם חומרים בהם הגרניט פורצלן, הזכוכית והנירוסטה, שדרגת צפיפות החומר שלהם מאד גבוהה, ולכן יגלו עמידות גבוהה יותר ויתאימו יותר לשמש כחיפוי קיר מוצלח במטבח.

לסגנון המטבח המודרני נעדיף חומרים שיכולים להגיע בפלטות גדולות יחסית, שישמרו על אחידות המראה. חיפוי קיר באריחים קטנים יתאים פחות לסגנון המינימליסטי של המטבח המודרני. חיפוי מעץ יכול אמנם להכניס חמימות למטבח, שאינו אוהב קישוטיות בעיקרו, אך יש לזכור שהוא חומר טבעי, שאיננו מגלה עמידות טובה בסביבות מים, חום גבוה או לכלוך שוטף. גם אבן טבעית יכולה לספוג לכלוך וכתמים.

חיפויי הקיר של המותג next125 ממשיכים את סגנון המטבח המודרני.

בכדי להשלים את הרמוניית העיצוב של ארונות המטבח לתמונה שלמה מציעים מטבחי next125 חיפויים תואמים למטבח, שניתנים לבחירה. למשל חיפויים מגרניט פורצלן, שתואמים לדלתות הגרניט פורצלן של המותג. כך תקבלו אחידות חומר וצורה וכל המטבח יראה מושלם. ישנם חיפויי קיר מזכוכית במראה מט ומבריק ובגוונים שונים וכן חיפויי קיר מעץ, שיראו נפלא במקומות פתוחים לכלים או לספרים.
לחיפויי הקיר של next125 אפשר להוסיף מסילות עליהם אפשר לתלות כלים ומוצרים שונים, מסדרת next125 CUBE, שינגשו את כל מה שצריך בבישול יומיומי ויהפכו את העבודה במטבח לחוויה פרקטית ונוחה.

כמו: מקום מיוחד לגליל הנייר הסופג, סכיני השף בבלוק עץ מוכנים לשימוש, אחסון נוח לתבלינים, לשמן הזית והחומץ הבלסמי ואפילו עשבי התיבול הטריים גדלים במטבח – הכל נמצא גלוי ומוכן לשימוש. הפרופילים והקוביות זמינים באלומיניום שחור אוניקס ובאלומיניום בגוון נירוסטה.
כדאי להכיר את חיפויי הקיר המיוחדים מקולקציית המותג היוקרתי next125 של חברת מטבחי שולר הגרמנית.

מאמרים נוספים על חיפויים למטבח

חיפוי מטבח מודרני

חשיבות רבה יש לחיפויי הקיר במטבח: פונקציונלית ואסתטית גם יחד. אמנם פעמים רבות בחירתו של חיפוי המטבח נעשית לקראת סוף תהליכי התכנון והעיצוב של המטבח,

המשך »

חיפוי זכוכית למטבח

הזכוכית היא אחד החומרים המרשימים בעיצוב פנים. כחומר אצילי, חזק יחסית, בעל צפיפות דחוסה מאד ועל כן היגייני ונוח לתחזוקה, הוא אומץ בתשוקה רבה למטבחים.

המשך »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *