מטבח מודרני בגוון אפור הפך לאחד המטבחים המבוקשים ביותר היום. הגוון האפור הוא גוון מאד נוח שיכול להתאים עצמו כמעט לכל סגנון עיצוב ולכל בית. הוא גוון שאינו משתלט ונוח לקבל גוונים רבים אחרים לצידו. האפור איננו צבע מוחלט. הגוון שלו יהיה בהתאם לצבעי המקור מהם יורכב, כך שאפשר לקבל אפור כהה, אפור לבה, אפור בהיר, אפור חם, אפור קר ועוד ועוד. חמישים ויותר גוונים יש לאפור…
לכן אין פליאה שהמטבח המודרני אימץ לעצמו את הצבע האפור. יש בו אלגנטיות ותחכום והוא נוח בעיצוב המטבח. הוא צבע על זמני, כמעט כמו מטבח בצבע לבן, ומלווה אותנו שנים רבות. התכנון, בחירת הגוון הספציפי ואופן שילוב החומרים יכתיבו את התוצאה השלמה.

מה בכל זאת שונה במטבח מודרני אפור עכשווי?

היום מעיזים יותר במינון של האפור. נראה מטבחים בהם האפור שולט במטבח כולו והתוצאה מופלאה ונעימה לעין. המטבח הופך בנראות שלו מחדר עבודה לרהיט.

חומרים מתקדמים ואיכויות גבוהות של המוצר הסירו חשש של סימני לכלוך שונים וטביעות אצבעות. חומרים מתקדמים טכנולוגית ועמידים, כמו חומר חדשני שנקרא "פניקס", או "HPL" וחיפויים עמידים נוספים לחזיתות המטבח, כמו זכוכית או גרניט פורצלן מאפשרים ייצור דלתות עמידות במיוחד למטבחים. גם למטבחים מאד פעילים. המראה הוא אלגנטי, בקווים נקיים ברוח ארכיטקטורת הבאוהאוס.

למותג הפרימיום next125 של מטבחי שולר ישנן אופציות רבות למטבחים בשלל גוונים אפורים ובחומרים שונים, עם ידיות וללא ידיות. באולם התצוגה בהרצליה פיתוח מבחר מטבחים מרשים מהם אפשר להתרשם מאופי המטבחים ואיכותם. לתוכנית המטבח שלכם תוכלו להיעזר בצוות המקצועי שיעזור לכם לתכנן את מטבח חלומותיכם.

צילום: גידי בועז

צילום: גידי בועז

צילום: גידי בועז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *