מטבח מודרני שחור אינו מתאים לכולם. שחור הוא צבע מוחלט, עמוק ובעל דומיננטיות שאי אפשר להתעלם ממנה. כאשר מדובר בחללים גדולים עם מסה גדולה של ארונות, כמו ארונות המטבח, תהיה לצבע השחור דומיננטיות משמעותית ביותר. הנועזים יזכו במראה אלגנטי מיוחד ובנוכחות מרשימה של מטבח מודרני עכשווי.

צבע שחור

לאחר שנים רבות בהם הצבע השחור התקבל במינון מאד קצוב בעיצוב הפנים, פרץ השחור בשנים האחרונות אל מקומות שקודם לכן הוא כמעט ולא נראה בהם, כמו מטבחים וחדרי הרחצה. עיצוב המטבחים הפתיע וקיבל את השחור ואת הגוונים הקרובים אליו, האפורים, בזרועות פתוחות. כך אומץ הצבע השחור בלב רחב והוסרו הדעות הקדומות על השחור, ששנים היה נוכח מאד בעיקר באופנה. היום הבחירה במטבח שחור או במטבח אפור כהה איננה חריגה.

כיצד מאמצים את הצבע השחור למטבח ללא חשש?

הדומיננטיות של הצבע שחור והיותו צבע מוחלט תחייב התייחסות מיוחדת. צבע שחור איננו צבע סלחני. אחד החסרונות שלו הוא שרואים עליו בקלות יחסית טביעות ידיים וסימני לכלוך. אפשר לומר שבמובן הזה התקדמות הטכנולוגיה תרמה לא מעט למגמת המטבחים השחורים, כי החומרים המתקדמים היום מאפשרים להציג מטבח מודרני שחור במלוא הדרו.

איכות מטבחי היוקרה של next125 מציעים דלתות מטבח מיוחדות ועמידות במיוחד בצבע שחור. איכות שתשפיע רבות על נראות המטבח ועמידותו לאורך השנים. חומרים כמו פורצלן, זכוכית או פורמייקה ננו מסוג פניקס, שהם חומרים חזקים, עמידים ונוחים לשימוש יומיומי במטבח פעיל, הופכים במטבחי next125 לדלתות מרשימות ביותר.

דלתות פניקס (FENIX) בצבע שחור

פניקס הוא חומר חדשני יחסית, עמיד ונעים למגע, המיוצר בננו-טכנולוגיה. לפניקס במטבחי next125 הגנה מיוחדת של AFP (Anti Finger Print surface), שמפחיתה באופן משמעותי סימני טביעות אצבעות. דלתות הפניקס של next125 בשחור מוצעות עם שוליים (קנטים) תואמים לחזית או פניקס מאסיבי בתוך מסגרת אלומיניום דקיקה, בגוון שחור אוניקס או נירוסטה, שמוסיפה מראה יוקרתי מודרני.

דלתות מטבח מזכוכית בצבע שחור

דלתות מטבח מזכוכית בצבע שחור הן ללא ספק מרשימות במיוחד. הקולקציה של מטבחי next125 מציעים את דלתות הזכוכית בגימור מט או מבריק. הזכוכית מחוסמת באיכות גבוהה ביותר וצבועה באופן מלא. היא יושבת בתוך מסגרת מאלומיניום. בחזית הקדמית של הדלת רואים רק מסגרת דקיקה בגוון שחור אוניקס או נירוסטה, המגינה על הקצוות ומוסיפה נראות יוצאת מן הכלל למטבח המודרני.

דלתות פורצלן בגוון שחור

דלתות פורצלן למטבח בגוון שחור היא אופציה מעניינת נוספת למטבח שחור מרשים. הפורצלן הוא חומר קשוח שיכול לעמוד בכל מפגעי המטבח, כולל חום גבוה וחומרי ניקוי, הוא אינו מקבל כתמים ויש לו מראה ייחודי של אבן. לוח הפורצלן השחור בדלתות של מטבחי next125 יושב בתוך מסגרת אלומיניום בגוון שחור אוניקס תואם או נירוסטה. גם את מסילת פתיחת הדלת אפשר להזמין בגוון שחור. או לחלופין אפשר לבחור בפתיחת נגיעה (טאץ) למעדיפים לשמור על שלמות ואחידות החזיתות או בידית שקועה מיוחדת בתוך הפורצלן.

דלתות צבע בגוון שחור

אפשרות נוספת למטבחים מודרניים מעוצבים בצבע שחור אפשר לקבל בעזרת דלתות צבע. חזיתות הצבע של next125 מוצעות בגימור מט סאטן או מבריק. לגימור המט מראה חמים יותר ולגימור המבריק מראה אלגנטי וזוהר במיוחד. כאשר בוחרים בדלתות צבע מומלץ מאד להקפיד שהדלתות יעברו תהליך צביעה איכותי ומבוקר מכל צדדיהן, בתקנים גבוהים ועל מצע של לוח MDF איכותי.

לצד הדומיננטיות הרבה של המטבח המודרני השחור הוא גם גוון שמשתלב ומקבל באופן הרמוני חומרים אחרים לצידו, כמו: עץ, בטון או ברזל. אז הנוכחות של השחור יכולה להיות גם נוכחות מעצימה והשילובים המרתקים יכולים ליצור מטבחים מעוצבים במראה יוצא מן הכלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *