כל מי שעומד בפני תכנון ועיצוב מטבח חדש ניצב בפני שאלת בחירת צבע המטבח והחומר ממנו עשויות הדלתות. מטבח בצבע לבן היא אופציה שתמיד עולה, בפרט במטבחים מודרניים.
מטבחים מודרניים לבנים תמיד היו ונשארו מבוקשים. הם אינם טרנד שחולף. ואל נא תטעו: זו לא ברירת מחדל, חוסר החלטה או פשרה. יש יוקרה, טוהר ואלגנטיות בצבע הלבן, הוא צבע מושלם ואין לו זמן תפוגה. מטבחים מודרניים לבנים תמיד יהיו על זמניים ויתאימו את עצמם לכל סגנון עיצוב בבית.

מטבח לבן מודרני

אפשר לומר שהמטבח המודרני אוהב את הצבע הלבן יותר מכל סגנון עיצוב אחר, כי יש בלבן ניקיון עיצובי מובנה, הרמוניה ואחידות, שלא מושגים בשלמות כזו כמעט באף צבע אחר. מטבחים מודרניים אוהבים להיות מדויקים, מינימליסטיים, עם פשטות עיצובית ברוח הבאוהאוס. מטבח לבן יכול לשרת תכונות עיצוב אלו במלוא הדרן.

מטבח לבן או מטבח שחור?

כאשר בוחרים צבע מוחלט, כמו מטבח לבן או מטבח שחור, מומלץ לבחור במטבח שאיכותו מאד גבוהה. כאשר הצבע הוא אחיד כל דבר יראה עליו בקלות, מטביעת אצבע ועד קנט של דופן או דלת, שאינם עשויים כהלכה. מטבח לבן יהיה נוכח ומרשים מאד במסה גדולה. למטבח שחור או למטבח בכל צבע אחר תהיה נוכחות בולטת גם אם יהיה מטבח קטן יחסית. מצד אחר מטבח לבן לא יכביד גם אם התכנון יהיה עמוס או ישתלבו בו אלמנטים אחרים, מחומרים או גוונים נוספים.

מטבח לבן לאורך השנים

מטבח לבן יכול להיות מאד פרקטי אם נבחר לייצר אותו מחומר עמיד באיכות גבוהה ולהישאר עכשווי לאורך שנים רבות. קיימים היום חומרי גמר רבים שיכולים להתאים למטבח לבן מובהק, כמו: פורמייקה, פניקס, זכוכית, צבע ועץ. לכל חומר האיכויות והאסתטיקה שלו. בחומרים כמו פניקס וזכוכית העמידות תהיה גבוהה במיוחד.

דלתות לבנות במטבחי next125

מטבחי next125, מותג הפרימיום של חברת המטבחים הגרמנית Schuller, מציעים מטבחים מודרניים לבנים באיכויות מאד גבוהות. כל חומר מציג תוצאה שונה ומעניינת. הבחירה ביניהם תהיה בהתאם להחלטה, טעם אישי וסגנון העיצוב של המטבח והבית בכלל.

דלתות הזכוכית של המותג next125, למשל, מוצעות בזכוכית מבריקה ובגימור מט. הדלת בנויה בצורה מיוחדת והיא מקנה לה את המראה הייחודי ואת העמידות. לוח הזכוכית המחוסמת נתמך על ידי קונסטרוקציית מסגרת אלומיניום, המיוצרת בסטנדרט גבוה מאוד. האלומיניום הדק סוגר את חזית הדלת מכל ארבעת הצדדים, מגן על הצדדים הדקים של הזכוכית ומדגיש את העיצוב המינימליסטי.

מסגרת האלומיניום הדקה מגיעה בגוון נירוסטה טבעי או באלומיניום שחור גרפיט. חזיתות הזכוכית מוצעות בתשעה גוונים שונים במראה מבריק ומט, כאמור. הגוון הלבן נראה מאד אלגנטי ויוקרתי בחזיתות הזכוכית. דלתות פניקס נחשבות גם הן לעמידות במיוחד באופן יחסי לחומרים אחרים בפני כתמים, טביעות אצבעות ואף שריטות.

להשלמת העיצוב ניתן להוסיף חיפויי קיר מכל החומרים התואמים לחזיתות. על חיפוי הקיר אפשר לתלות מגוון אביזרים לשימוש נוח ונגיש, כמו: מדפים, מתקן לנייר סופג, לתבלינים, לסכינים, לכוסות יין ואף אדנית לצמחי תבלין עם תאורה מיוחדת. כך המטבח יכול לשמור על גוון אחיד ועדיין לקבל עיצוב ונופך מאד מיוחדים, שמושגים על ידי תכנון ושילוב אלמנטים שונים הנחוצים למטבח.

אם כך אפשר להסיר חשש שמטבח לבן איננו פרקטי. חברה מתועשת גדולה בעלת מוניטין, שמשתמשת בחומרים איכותיים מתקדמים תוכל להציע מטבחים מודרניים לבנים, שעמידותם ואיכותם תקל מאד את מלאכת הניקוי והמטבח הלבן יראה זוהר וצחור גם לאחר שנים רבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *