מטבחים יוקרתיים הם ייחודיים במובנים רבים. מטבח יוקרתי יהיה מטבח איכותי, מעוצב ומרשים של מותג מוכר. בין מאפייניו נמצא גם אביזרים מיוחדים, שנחשבים ל"אביזרי חובה" של מטבחי יוקרה. הם אמנם תלויים בהעדפות אישיות, סגנון בישול ותחומי עניין, אך ההשקעה בהם יכולה להעלות משמעותית את חווית הבישול והסעודה בכל מטבח.

מכונת אספרסו משוכללת

לרבים האביזר הכי חשוב בכל מטבח יוקרתי הוא מכונת אספרסו משוכללת. היא מוסיפה נופך של אלגנטיות ואנינות טעם למטבח וכמובן מאפשרת לחובבי הקפה המשובח הכנת משקאות קפה איכותיים בלחיצת כפתור בנוחות הביתית. מכונות אספרסו יוקרתיות רבות מציעות תכונות מתקדמות של הגדרות עם מטחנות מובנות ומקציפי חלב אוטומטיים, כך שכל חווית הקפה מותאמת אישית. לכן, אם אתם חובבי קפה ומעריכים את הדברים העדינים יותר בחיים, מכונת אספרסו משוכללת היא בהחלט אביזר חיוני למטבח היוקרתי שלכם.

סט סכינים ברמה גבוהה

סט סכינים ברמה גבוהה או לפחות סכין שף איכותית אחת הם מוצר חובה במטבחים יוקרתיים. הם כלים הכרחיים לכל טבח או שף רציני והם יכולים לשפר משמעותית את חווית הבישול והיעילות הכוללת במטבח. סכין שף טובה, רב-תכליתית, תוכל להתמודד עם מגוון רחב של משימות חיתוך, לדייק, לאפשר שליטה וחיתוך חלק ללא מאמץ. סכיני מטבח יוקרתיות עשויות לרוב מחומרים איכותיים, כמו נירוסטה, מה שמבטיח את אורך החיים שלהן ועמידותן בפני שחיקה. עם טיפול נאות, סכין שף טובה יכולה להחזיק מעמד שנים רבות.
סכיני שף יוקרתיות מעוצבות בדרך כלל במחשבה על ארגונומיה ומציעות אחיזה נוחה ובטוחה. עיצוב זה לא רק מקל עליהן את השימוש אלא גם עוזר להפחית את הסיכון לתאונות במטבח.
על סט הסכינים שלכם כדאי לשמור ולאחסן במקום ראוי ונגיש כאשר אינו בשימוש. הוא יכול להיות, למשל, במקום מיוחד בחלוקת הסכו"ם בתוך מעמד עץ או תלוי על בוצ'ר מגנטי על חיפוי הקיר.

התאימו את סירי הבישול לכיריים

במטבח יוקרתי צריכים להיות גם כלי בישול איכותיים, הכולל סירים בגדלים שונים ומחבתות. חומרים כמו נירוסטה, נחושת או ברזל יצוק יהיו טובים לפיזור חום ועמידות. בדקו שכלי הבישול מתאימים לסוג הכיריים שבחרתם, במיוחד אם מדובר בכיריים אינדוקציה.

מוצרי יוקרה ומקרר יין

מוצרי חשמל מתקדמים ברמה מקצועית לא רק מציעים תכונות מתקדמות אלא גם תורמים לתחושה היוקרתית הכוללת של המטבח. כמו מקרר יין שיכול להיות אינטגראלי ולהשתלב בארונות. אפשר להוסיף משקל זמין בתוך משטח העבודה, כי דיוק בעבודת המטבח, ובעיקר באפייה, יכול להבטיח תוצאות עקביות מוצלחות. בדרך כלל מוצרי היוקרה יישאו שמות מותגים ידועים ומוכרים, שהם בפני עצמם סמל של מעמד ואיכות במטבח יוקרתי.

אביזר חיצוני אחד מאפיין מטבח יוקרתי

קולט אדים חיצוני ברמה גבוהה, העשוי מחומרי פרימיום כמו נירוסטה, נחושת, פליז או זכוכית, הוא אביזר שאי אפשר להתעלם ממנו. קולט אדים הוא מערכת אוורור המותקנת מעל אזור הבישול כדי להסיר שומנים, ריחות, אדים ועשן הנישאים באוויר מהבישול. במטבחי יוקרה קולטי אדים יכולים לחרוג ממטרתם הפונקציונלית ולהפוך ליצירה עם אמירה עיצובית, שמוסיפה סגנון לחלל המטבח. יש להם תאורת לד מובנית שמאירה את אזור הבישול וכמובן מסייעת לנראות האלגנטית של המטבח היוקרתי. יש קולטים עם תכונות חכמות כמו שלט רחוק, שילוב סמארטפון או בקרות חיישן אוטומטיות לאוורור אופטימלי ונקי של החלל כולו. הם יכולים להיות צמודים על הקיר או קולטי אי התלויים מהתקרה. יציאת האוויר יכולה להיות ישירות החוצה או לתוך פילטר פחם שמוחלף מעת לעת בהתאם לצורך.

חלוקות חכמות למגירות

בהתאם לצורךחלוקות עץ או מתכת יעשו סדר במגירות או בנשלפים האחרים במטבח ויהיו מרהיבות לעין. הן ישמרו כל דבר במקומו, יקלו על יעילות העבודה במטבח ויהיה נעים לפתוח את הארונות. האסתטיקה תהיה ניכרת בתוך הארונות לא פחות מהחוץ.

נגיעות אסתטיות

לאביזרי מטבח יוקרתיים יש בדרך כלל עיצוב וגימור יוצאים מן הכלל. זו אסתטיקה שמוסיפה אלגנטיות ותחכום למטבחי היוקרה. סכין שף יוקרתית, למשל, יכולה להיות כלי פונקציונלי ויצירת אמנות בו זמנית. מדף תבלינים שומר על התבלינים מאורגנים ונגישים בקלות ועם זאת הוא יכול להיות מעוצב היטב ולהוסיף נגיעה אסתטית למטבח כולו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *