יוקרה ואיכות במטבח הם בדרך כלל צמד בלתי נפרד. האלמנט החשוב ביותר ופעמים רבות היקר ביותר בכל מטבח הוא איכותו. מטבח אמור ללוות אותנו ולהישאר אתנו שנים רבות. איכות היא חלק משמעותי מאד במטבחי היוקרה, היא חלק מהמאפיינים שלהם. בין אם המטבח פעיל מאד או משמש כתפאורה לאירוח בלבד, המטבחים היוקרתיים היום הם בדרך כלל גדולים, מצוידים במכשירי החשמל הטובים ביותר, נראים תמיד מעודכנים ורעננים והגימור שלהם בולט ונראה לעין לא פחות מהעיצוב והאסתטיקה הגבוהה שלהם. גימור גבוה הוא איכות.

מטבחים מודרניים

מטבחי היוקרה המעוצבים יכולים להיות במגוון סגנונות אולם מרביתם יהיו בסגנון המודרני, כי מטבחים מודרניים הם גם תוצאה וביטוי של טכנולוגיות מתקדמות, יכולות ייצור ואיכויות גבוהות.
עיצוב מודרני שמבקש להגיע לחזיתות בנראות מיוחדת, לחזיתות גדולות ממדים, שמבקש אפשרויות הסתרה שונות, אפשרי רק בזכות קדמה ושיפור האיכויות של תהליכי הייצור, טיב העבודה, החומרים המתקדמים והפרזול. טכנולוגיה מתקדמת ותיעוש מאפשרים לקחת את התכנון צעד אחד קדימה ולדרוש יותר מהחומר והצורה.

מטבחים שחורים יוקרתיים

במטבחים שחורים וכל צבע מוחלט אחר, בעיקר הכהים בהם, חשובה איכות גימור גבוהה במיוחד. ככל שחזיתות המטבח גדולות יותר, אחידות ונקיות מטקסטורות כל סימן לכלוך, טביעת אצבע או פגיעה אחרת עשויים להיראות עליהן ביתר קלות.
משטחי דלתות שתמיד יראו טוב ולא ידרשו שעבוד לניקיונם ללא הרף יהיו משטחים באיכויות ייצור מאד גבוהות ועם ההגנות המתאימות.
אלו יכולים להיות מטבחים עם דלתות זכוכית מחוסמת צבועה באיכות גבוהה, מטבחי הפורצלן הם קשיחים וקשוחים במטבח. הם אינם נשרטים וסימני צביעות אצבע לא יראו עליהם בקלות. דלתות צבע, שעברו צביעה מיוחדת בכמה שכבות ועם הגנה מיוחדת לטביעות אצבעות (AFP – Anti Fingers Print) יוכלו בהחלט לעמוד במשימה וגם דלתות פורמייקה מסוג ננו פניקס.

איכויות פנימיות

מטבח יוקרה איכותי מצטיין לא רק בחלקיו הגלויים. כל פרט ופרט בו ובתהליך ייצורו צריך להיות שלם ומושלם. מרמת הפרזול ועד ציפוי החלקים האחוריים של הארון, שאמנם אינם נראים לעין לאחר הרכבת המטבח, אך יוכלו להגן עליו מפני לחות מצטברת לאורך זמן.

ארונות חכמים

מעבר לפתרונות החכמים של הנשלפים בארונות והחלוקות הפנימיות החכמות של ארונות המזווה, שיביאו את כל המוצרים אלינו בצורה נשלפת ונוחה מבלי שנצטרך לנבור בתוך הארון פנימה, נוחות הפעולות תלויה באיכות וטיב הפרזול. במיוחד במגירות ובארונות המזווה, המיועדים לשאת משקל רב ועדיין לנוע באותה הקלות ולאורך זמן. חשוב לתת את הדעת לטיב הפרזול המוצע בארונות המזווה ובכלל בכל הנשלפים והמגירות למיניהם, ולמשקל המקסימלי שביכולתם לשאת.

מוניטין

איכות, כמו יוקרה, בדרך כלל נראות לעין. מוניטין של חברה נבנה לאורך שנים ונמדד בעיקר באיכות המוצר. מוניטין טוב יכלול גם את איכות השירות וערכי החברה.
צוות העיצוב של מטבחי next125 מתכננן מטבחים בגישה הוליסטית שמפתחת כל מטבח מנקודת מבט עיצובית, פונקציונלית ואיכותית. תמיד יהיה השילוב המנצח הזה.
יוקרה היא פינוק שניתן ליהנות ממנו בכל קנה מידה. היא לא שמורה למטבחים גדולים ומורכבים בלבד. כל מטבח יכול להיות אותנטי. אל תתפשרו עליו. זו התאמה אישית שאמורים ליהנות ממנה שנים רבות.
במטבחי next125, מותג הפרימיום מבית Schuller גרמניה, תמיד חושבים על הצעד הבא, שישקף אינדיבידואליות עיצובית ושיכלול התפתחויות טכנולוגיות עדכניות, פתרונות חדשניים וחומרים איכותיים. כל זאת מבטיחים שמטבחי next125, מותג הפרימיום מבית Schuller גרמניה יישארו תמיד חלוצים ומובילים.
אולם התצוגה של מטבחי האיכות next125 נמצא ברחוב גלגלי הפלדה 19 אזור התעשיה הרצליה פיתוח. 09-9569903.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *