פרויקטים פרטיים

בית ברמת השרון

תכנון ועיצוב: רוני סמסון

צילום: שירן כרמל

מטבח זכוכית לא מתאים לכולם. כאן היה ברור למעצבת רוני סמסון שתהיה התאמה מושלמת בין לקוחותיה לדגם NX912 של next125 – מטבח זכוכית בגוון שחור לבה בגימור מט.

היא אמנית, בעלת טביעת עין וטעם משובחים, מבינה בחומר והתחברה מיד לאסתטיקה המיוחדת של הדלת. הוא בחן את הקרביים של המוצר ואהב את הטכנולוגיה, הפרזול המתקדם והדיוק. הייתה כאן אהבה ממבט ראשון לכולם.

הבית תוכנן למשפחה בת חמש נפשות עם שלושה ילדים בוגרים. שיפוץ מאסיבי לבית ישן, שעבר גלגולים רבים, והיה חשוך וצפוף, הפך אותו לבית מרווח, פתוח, מואר ונוח לאירוח.

המטבח הוא חלק משמעותי ומרכזי לכל המשפחה. לכל אחד מבני הבית תוכננה הממלכה שלו, אך יותר מכל הם אוהבים את היחד, כאשר המקום הציבורי הדומיננטי ביותר עבורם הוא המטבח. הם אוהבים לעבוד בו, פעמים רבות יחדיו, ולכן הוא רחב ידיים ויכול להכיל את כולם בקלות ובנוחות. מיקומו המרכזי והמבנה שלו מאפשרים לו לקחת חלק פעיל בחיי היומיום ובאירוח.

אחד הילדים הוא ספורטאי מקצועי, כך שנדרשת התעסקות רבה עם אוכל ומשטר תזונתי קפדני. האחרים פשוט אוהבים את המטבח על כל המשמעויות שלו. הוא איננו רק מרכז ויזואלי מרשים בבית אלא הוא ממש מרכז חייהם.

הקו המודרני והמראה המיוחד של דלתות הזכוכית על רקע החומרים הטבעיים החשופים שנבחרו לבית הפכו את המטבח לנוכח ובולט ועם זאת לכל כך משתלב. מצד אחד הוא מדויק, נקי ואחיד גוון. מצד אחר יש משמעות לגודלו ולפריסתו בבית מתחת לחלון המשמעותי. אי אפשר להתעלם ממנו ועם זאת הוא נארג בצורה מושלמת בעיצוב הבית והאווירה שלו.

החומריות של הבית היא טבעית וחשופה: רצפת בטון, עמודים קונסטרוקטיביים חשופים, טיח מינרלי במריחה; והמטבח הוא חלק מהתפיסה הכללית. נכון, הוא מאד מוקפד אבל הוא מטבח עובד ומשרת את אנשי הבית באופן שנוח להם. כל מוצרי החשמל נגישים ונמצאים על משטחי העבודה הגדולים, הכוללים פינת ישיבה. הכל פתוח, נגיש, נוח לעבודה ולהגשה. דבר לא מיופייף. זהו בית אותנטי.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: