מטבחים מודרניים נמצאים תמיד בחוד החנית של עיצוב המטבחים. נראה בהם עיצובים חדשניים, שימוש בחומרים מתקדמים והם יכילו את פסגת הטכנולוגיה. העיצוב של מטבחים בסגנון מודרני הוא עיצוב מלוטש ומתוחכם. ההתמקדות תהיה בקווים נקיים, מינימליזם ופונקציונליות. פחות בטרנדים חולפים עם זמן תפוגה קצר. מרבית העיצובים מבוססים ונטועים היטב.

מהם הטרנדים האחרונים המאפיינים את המטבחים בסגנון המודרני?

מינימליזם

העיצוב המינימליסטי הוא המפתח במטבחים מודרניים והסגנון המועדף. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות עיצובי הארונות יכולים להציג פשטות אלגנטית, משטחים נקיים ודקים וחללים מאד מדויקים. ההתמקדות היא באלמנטים חיוניים בלבד. החומרים המתקדמים, איכותם הגבוהה והפתרונות הטכנולוגיים מיטיבים עם הסגנון. ככל שהעיצוב מינימליסטי יותר, העין תנדוד בקלות לגימור לא מושלם, לחלוקות מיותרות או לאי סדר. מטבח מודרני יוקרתי ואיכותי יוכל להציע חזיתות מתמשכות במידות נדיבות, חיבורים מושלמים וגימור ללא דופי, כולל הגנה מטביעות אצבעות מרגיזות. כך שהמופע המינימליסטי יהיה במיטבו.

פריסה פתוחה

מטבחים מודרניים עכשוויים ממשיכים להעדיף פריסה פתוחה של מטבחים עם אי, כאשר יש העדפה ברורה לאיים גדולים, המשמשים מוקד לבישול, אכילה ומפגשים חברתיים. הדגש הוא על השילוב בצורה חלקה עם שאר חללי המגורים והיווצרות תחושה של זרימה וקישוריות. יותר ויותר פרטי ריהוט אלגנטיים מצטרפים למטבח או כרהיטי מעבר בין המטבח לסלון, כמו ויטרינות עצמאיות, מזנונים, ארונות בר ביתי, ספריות וכדומה או כפינות נוספות כמו משרד ביתי.

סקאלת צבעים נועזת יותר

צבעים ניטרליים מוחלטים, כמו לבן, אפור, שחור, בז' נמצאים בשימוש נפוץ במטבחים מודרניים, ויוצרים אסתטיקה נקייה ונצחית. במטבחים המודרניים העכשוויים התעוזה גדלה. נראה יותר שימוש בצבעים עזים ותוססים עבור המטבח כולו או כצבעי דגש כדי ליצור הצהרה עיצובית וייחוד.

פתרונות ארגון וסדר

המטבחים המודרניים העכשוויים מציעים פתרונות אחסון וארגון חדשניים. ארונות נסתרים ומערכות ארגוניות שונות הם פתרונות אופייניים למטבחים המודרניים. מקסום שטחי האחסון עם פתרונות אחסון מוסתרים בחוכמה יבטיחו שהמראה יישאר נקי ומאורגן כמה שיותר. פתרונות פרזול חדשניים יעזרו בשימוש יומיומי נוח של הדלתות הנסתרות, היחידות הנשלפות ושאר הפתרונות הטכניים.

טכנולוגיה חכמה

המטבח המודרני אוהב לאמץ חידושים וטרנדים, שמוסיפים לפונקציונליות של המטבח ולנוחות השימוש, ממכשירים חכמים ועד עמדות טעינה משולבות. אימוץ הטכנולוגיות נועד כדי להפוך את המשימות היומיומיות לקלות ויעילות יותר. לכן נמצא בהם שילוב של מוצרי חשמל חכמים לתפעול ושליטה נוחים יותר וכל טכנולוגיה שתוכל לתרום לשיפור ההתנהלות במטבח. טכנולוגיות מתקדמות מנוצלות גם לאופני הייצור ולהשגת פתרונות עיצוב ואיכות שלמים ומושלמים יותר.

מערכת דלתות כיס

שילוב המטבח בחלל המגורים הוא מאוד עכשווי. מערכת דלתות הכיס, שהיא למעשה ארון עם דלתות הזזה שיכולות להסתיר ארונות ומשטחי עבודה פנימיים מאד מבוקשות במטבחים המודרניים היוקרתיים. זהו פתרון אסתטי נפלא כדי ליצור מראה נקי בחלל ולהסתיר בסיום העבודה פרטים או אזורים שלמים מהמטבח.

חומרים ברי קיימא

השימוש בחומרים ידידותיים לסביבה וברי קיימא הם אבן דרך חשובה במטבחים המודרניים. תהיה השתדלות גדולה יותר ויושקעו בכך מאמצים על מנת להיות ידידותיים לסביבה, להשתמש בחומרים בעלי אפשרות מיחזור ולחסוך באנרגיות. זה כבר לא טרנד חולף אלא הטמעה של ממש בערכי חברת המטבחים.

תאורת אווירה

מטבחים מודרניים מתקדמים לא יסתפקו בתאורה כללית במטבח או תאורה משימתית בלבד. תאורת לד נסתרת בארונות פותחת אפשרויות עיצוב נוספות, שיוסיפו למטבח המודרני אופי וסטייל, כמו תאורה פנימית בחיפויים לקירות, תאורה באבזור מיוחד או תאורה היקפית מתחת למשטחי העבודה או בצמידות למסד (צוקל). במטבחי next125 קיימת אפילו תאורה לאדניות צמחי תבלין שמדמה אור יום.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *