הטרנדים החדשים של המטבחים המודרניים, בעיקר היוקרתיים בהם, אינם טרנדים חולפים וקצרי מועד. הם אפשרויות עיצוב יצירתיות חדשות שהתפתחו עם הפיכתם של המטבחים המודרניים ללב הבית. האפשרויות גדלו גם בזכות איכויות שהטכנולוגיות המתקדמות עוזרות לשפר ולהגיע בכל פעם לדרגה גבוהה יותר.

המטבח היוקרתי המודרני היום הוא מטבח מתוחכם יותר, עמיד יותר ואסתטי יותר, שלקח על עצמו פונקציות נוספות מגוונות. היוקרה של מרתף היינות, למשל, יכולה להיכנס למטבח, ריהוט משלים ממשיך את המטבח לאזורים הסמוכים לו בעיצוב אלגנטי, עיבודים חדשים לחומרים יקרים מציעים אפשרויות עיצוב חדשות ועוד.

ריהוט משלים

הריהוט המשלים למטבח היוקרתי יכול להוסיף שטחי אחסון חשובים, מופעי ריהוט מרשימים או אביזרים מועילים, שצורתם מיוחדת ותוסיף למטבח עיצוב ואסתטיקה מיוחדים, שמותאמים אישית.

אלו יכולים להיות מזנונים בהתאמה אישית, ויטרינות מעניינות לאוספים החשובים, מדפים פתוחים מפורניר, מדפי אלומיניום, ספריות, אביזרים שימושיים, עגלת בר על גלגלים ועוד.

דלתות כיס – דלתות מתכנסות/נשלפות

מערכת דלתות הכיס מציעה פתרון אידיאלי של ארון רב תכליתי עם דלתות נשלפות שחושפות את התוכן שלו רק כאשר הוא נדרש ונפתח. כאשר מערכת דלתות הכיס סגורה מתקבל ארון אלגנטי במראה מינימליסטי של חזיתות אחידות. תוכן הארון יכול לספק צרכים שונים בהתאם לדרישות: ממטבח קטן מוסתר, דרך שטחי אחסון נוספים, יחידות ומשטחי עבודה למוצרי החשמל ועד אפשרויות יצירתיות נדרשות ליד המטבח המודרני, כמו: פינה משרדית מאובזרת, בר ביתי מפנק או כל רעיון יצירתי אחר.

תצורות מעניינות לאי במטבח

המטבח היוקרתי מציע תצורות מעניינות לאיי המטבח. אי בעל אופי של עיצוב מינימליסטי, לדוגמא, אפשר לתכנן עם דלתות מתמשכות עד הרצפה. כך האי יראה כמבנה קובייתי אחיד ונקי. אפשרות נוספת היא אי מרחף על רגלי מתכת מיוחדות שיוכלו להוריד את המשקל הוויזואלי של המטבח.  

חזיתות מותאמות למקררי יין

עבור חובבי הגורמה והיין, שאוהבים דיוק ועיצוב מושלם חשוב שתהיה אפשרות לשלב את מקררי היין ובכלל את מוצרי החשמל האינטגרליים בהרמוניה בחזיתות ארונות המטבח. כך המטבח יראה מושלם ושלם יותר.

מטבחי פורניר

מטבחי פורניר הם מופע מרשים של טבע וחמימות בבית. היתרון העיצובי של הפורניר הוא האפשרות להנאה מלאה מתכונות העץ והיופי האותנטי שהוא מכניס הבייתה ועם זאת העיבוד שלו כפורניר מאפשר שמירה על מינימליזם צורני. מתקבלת ההנאה השלמה מהעץ מבלי לקבל את כבדות העץ המלא וכמובן שימוש הרבה יותר אחראי במשאב הטבעי שיש לשמור ולנהוג בו בקיימות.

את הפורניר אפשר למיין ולהגיע למראה אחיד יותר, האופייני למטבחים המודרניים. קשה לבצע זאת בעץ מאסיבי. אפשר גם לבצע הפרדה בין פורניר עם סיקוסים (עיניים) לבין פורניר חלק. לכן נראה במטבחים היוקרתיים המודרניים שימוש נרחב יותר בפורניר ומעט מאד, אם בכלל, בעץ מלא.

מטבחי פורצלן

חזיתות פורצלן למטבח הן עיצוב מיוחד של חומר קשיח בעל מראה של אבן שעובד ללוח מיוחד לדלתות המטבח. במטבחי next125 הלוח מדוקק ויושב בתוך מסגרת תמיכה בסטנדרט גבוה מאד שמגן על קצוות החומר מכל צדדיו.

העמידות והקשיחות של הפורצלן מאפשרת לבחור בו לאלמנטים נוספים במטבח, כמו משטחי העבודה וחיפויי הקירות. חובבי המטבח היוקרתי המינימליסטי, למשל, יוכלו לקבל מראה אחיד מחומר אחד.

אפשר להתרשם מהצעות העיצוב המרתקות באולם התצוגה של מטבחי next125 מבית Schuller גרמניה ברחוב גלגלי הפלדה 19, אזור התעשייה הרצליה פיתוח. 09-9569903.

מטבחי next125 תמיד נמצאים בצעד לדבר הבא ויעידו על כך פרסי העיצוב הרבים שקיבלו על עיצובים יוצאי דופן, על איכות גבוהה וחדשנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *