מטבח פורניר הוא לא ישן ולא חדש. הוא פשוט נצחי ולכן נשאר עדכני ואהוב. מטבחי פורניר מציעים מספר יתרונות בולטים, שהופכים אותם לבחירה עדכנית תמיד ופופולרית במטבחי היוקרה המודרניים.

אופי של עץ

דלתות מטבחי הפורניר עשויות משכבה דקה של עץ המוצמדת לחומר מצע, כמו סיבית או MDF. זה מאפשר למטבח הפורניר לקבל את היופי והאופי הטבעי של העץ ולדלת לקבל מראה נקי, מודרני ויוקרתי. הפורניר מגיע במגוון רחב של סוגי עצים וגוונים, המאפשרים לבחור את המראה התואם לסגנון המבוקש ולהעדפות העיצוב.

מטבח חסכוני וידידותי לסביבה

בהשוואה למטבחים מעץ מלא מטבחי פורניר הם בדרך כלל חסכוניים יותר. כאשר משתמשים בשכבת עץ דקה עדיין נהנים ממהות העץ המקורי, אך כמות העץ הנדרשת לכל מטבח מופחתת. זה חסכון משמעותי בצריכת חומר הגלם ובאפשרות לפגיעה בטבע וזה הופך את מטבחי הפורניר לאופציה משתלמת הן תקציבית והן ביחסה לסביבה.

אסתטיקה משופרת ורב-גונית

מטבחי פורניר מציעים מגוון רחב של אפשרויות עיצוב. האופי הדק של הפורניר מאפשר לעצב אותו בקלות יחסית, למיין ולשלוט בכיוון הטקסטורה. כך אפשר לקבל עיצובים מורכבים ותכונות מותאמות אישית, כמו קבלת משטחי עץ נקיים מסיקוסים עם טקסטורות עדינות יחסית או להיפך. אפשרויות המיון והבחירה בפורניר גדולות משמעותית מאפשרויות המיון בעץ מלא טבעי. ניתן לשלב פורניר גם עם חומרים נוספים, כמו זכוכית או מתכת, ליצירת עיצובי מטבח ייחודיים ומודרניים.

מטבחי פורניר נועדו להיות עמידים

חומר התשתית של הדלת מספק חוזק ויציבות, בעוד שכבת הפורניר מקבלת טיפול ושכבת הגנה. פורניר גם עמיד בפני עיוות וסדקים ולכן הוא בחירה אמינה עבור ארונות מטבח ומשטחים החשופים ללחות ושינויי טמפרטורה.

משטחי פורניר קלים יחסית לניקוי ותחזוקה

התחזוקה של מטבחי הפורניר קלה יחסית. בדרך כלל יהיה די בניקוי אבק וניגוב רגיל עם מטלית לחה כדי לשמור על מראהו הטבעי של הפורניר. ברוב המקרים ניתן אף לחדש משטחי פורניר בעזרת ליטוש עדין וחומרים מתאימים.
מטבחי פורניר מציעים שילוב של אסתטיקה מודרנית, עמידות ורב-גוניות, ההופכים אותם לאופציה אטרקטיבית עבור המעוניינים ליצור חלל מטבח מסוגנן בעל אופי חמים וטבעי.
הבחירה בחברת מטבחים בעלת מוניטין וניסיון בעבודה משובחת עם פורניר חשובה על מנת שיתקבל מטבח פורניר שנוכל ליהנות מיופיו וייחודו לאורך זמן.
למותג next125, מטבחי הפרימיום של חברת שולר גרמניה מבחר רב של דלתות פורניר מסוגים שונים של עצים, במראה חלק או פראי, עם או בלי סיקוסים (עיניים). דלתות הפורניר יכולות להרכיב מטבח שלם והן יכולות להשתלב נהדר עם דגמים מחומרים אחרים. בשילוב עם דלתות צבע, זכוכית או פורצלן אפשר לקבל מטבח יוצא דופן בו לכל חומר תהיה נוכחות בפני עצמה כאשר הפורניר מוסיף גם את החמימות של העץ.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *