האפור הוא צבע ניטרלי שיכול להשתלב בקלות בסגנונות עיצוב רבים ועם סכמות צבעים שונות. הוא משמש כרקע נהדר לצבעים וחומרים אחרים ומאפשר גמישות רבה בהתאמת הצבעים אליו. כל אחד יוכל למצוא בקלות את התאמת הצבעים האישית למטבח האפור שלו.

הנה כמה אפשרויות לשילובי צבעים שעובדים היטב עם אפור:

השילוב הקלאסי: אפור ולבן

השילוב הקלאסי הזה יוצר מראה נקי ומודרני. אפשר להשתמש בלבן כצבע עיקרי שולט ואפשר באפור. שניהם גוונים מאוזנים וקלאסיים והשילוב ביניהם עובד טוב בשני הכיוונים. למשל, אפשר לבחור בארונות אפורים ובמשטחי העבודה בגוון לבן או להיפך.

השילוב המרענן למטבח האפור: צהוב

הגוון הצהוב יכול להביא חמימות ואנרגיה למטבח אפור. אפשר לשלב את הגוון הצהוב באופן חלקי בארונות העליונים, במדפים פתוחים או באי למטבח. אפשרות אחרת היא לשלב את הגוון האנרגטי באביזרים המשלימים דרך הדגשה, כמו בכיסאות הבר, בגופי התאורה או במוצרי החשמל הקטנים.

רעננות של ירוק

גוונים של ירוק יכולים ליצור תחושה מרגיעה וטבעית במטבח אפור. גווני ירוק כמו מרווה וזית ישמרו על מראה סולידי יחסית. גוונים של ירוק דשא או ירוק תפוח יוסיפו רעננות נעימה. את הגוונים הירוקים, שתמיד ישתלבו יפה בכל מטבח אפור, אפשר כמובן להוסיף במרחב עצמו: בצמחייה, באמנות, בטקסטיל ובאביזרי המטבח.

איזה כחול יתאים למטבח אפור?

הצבע הכחול מתחבר היטב לאפורים. במטבח נמליץ לבחור בגוונים הבהירים שלו, גווני הפסטל, כמו תכלת או כחול ים. הללו ייצרו תחושה מוארת של אווריריות ומרחב ויוכלו להוסיף קלילות לגוונים אפורים רציניים מדי. גווני תכלת יתקבלו היטב במטבחים גם במסות גדולות יחסית. אפשר לבחור במטבח אפור בשלמותו ולצבוע את הקירות בגוון תכלת. ניתן להשלים את התמונה עם משטחי עבודה לבנים או בגוון אפור בהיר. זה שילוב שיכול ליצור חלל מטבח הרמוני, מרגיע ואלגנטי.

עיצוב פנים: טל פיזנטי – טל דיזיין, צילום: עדי אקשטיין

לא רק צבעים גם חומרים

תוספת של חמימות ומרקם נפלאים למטבח אפשר להשיג בעזרת שילוב של עץ. גם מוצרי נירוסטה יכולים, ללא מאמץ, להשלים מטבחים אפורים. הגימור המתכתי של הנירוסטה מוסיף מראה מלוטש ועכשווי המשתלב היטב עם ארונות ומשטחים אפורים.

מטבחים אפורים, אם כן, מאפשרים שילובים שונים. מצאו את השילוב המתאים ביותר לסגנון שלכם ולטעמכם. זה שייצור את האווירה הטובה ביותר שאתם רוצים להשיג במטבח שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *