אם צריך להצביע על גוון צבע אחד, שנכנס במלוא עוזו ובאופן גורף לעיצוב הבית הישראלי בשנים האחרונות, אין ספק שהבחירה תהיה בצבע האפור. מטבחים אפורים הפכו למומלצים ופופולריים מאד ובכלל נמצא את הגוון האפור מבוקש באספקטים רבים של עיצוב פנים ישראלי, בחוץ ובפנים, מריצוף, דרך פרופילים של חלונות ועד ריהוט.
האם זו מגמה עולמית או ישראלית? כנראה שהצבע האפור התחבב על קהל רב. לאופי הבית הישראלי הוא בהחלט מתאים. הגוונים האפורים הקרים מתקבלים היטב במדינה חמה כישראל. האור הטבעי כאן חזק, מזג האוויר חם מאד בדרך כלל ולכן אפשר לאזן עם גוונים של אפור.

מטבח מודרני אפור

למטבחים בסגנון המודרני האפור מתאים מאד. יש בו עוצמה, נוכחות אלגנטית ויוקרה. הוא גוון על זמני ויודע לקבל לצידו גוונים אחרים. מטבח מודרני אפור יהיה מטבח מרשים ועכשווי. הקווים הנקיים והעיצוב המינימליסטי יחמיאו לו והוא יראה בהם במיטבו. בין אם נבחר בגווניו הבהירים או הכהים. לחומר ממנו המטבח האפור יהיה עשוי תהיה משמעות והשפעה על עיצובו ומראהו, כי בכל חומר ובכל גוון הוא יראה אחרת. מה שחשוב הוא להקפיד לבחור גוון שלא יראה קודר מידי או מדכא. חברות מטבחים עם מחלקת עיצוב מתקדמת ומחקר ופיתוח יוכלו להמליץ על גוונים שהוכחו כמתאימים למטבח.
חומרים מומלצים למטבח אפור:

מטבח צבע אפור

במטבח צבע בגימור מט יקבל האפור מראה קטיפתי. בגימור מבריק יקבל האפור זוהר והשתקפויות. לאיכות הצביעה תהיה השפעה מכרעת על נראות הדלת ועל כך יש להקפיד. במותג next125 בסיס הדלת הוא לוח חלק איכותי והצביעה המיוחדת מקנה גם עמידות יחסית בפני שריטות, שחיקה וטביעות אצבעות מעל לדרישות המפורטות בתקנים הרגילים.

מטבח אפור עם דלתות זכוכית

לדלתות הזכוכית יש יופי מיוחד ויתרונות רבים. יש בזכוכית אלגנטיות ויוקרה לצד היותה חומר היגייני וקל לניקוי ועל כן מתאימה כל כך למטבח ובוודאי למטבח המודרני היוקרתי.
הצבע מתקבל בצורה מושלמת בזכוכית, הן בגימור המבריק והן בגימור המט השקט והמאופק. הזכוכית מחזירה את האור מבלי לבלוע אותו ועל גוון הצבע מושלם.
בדלתות מטבחי next125 זו זכוכית מחוסמת בעובי 4 מ"מ בתוך מסגרת אלומיניום עם שוליים דקים בעיצוב מודרני קלאסי. הצבע האפור מוצע בכמה גוונים, מאפור קריסטלי בהיר דרך גוון בזלת מיוחד ועד אפור לבה כהה ומרשים. כל הגוונים מוצעים בגימור מט או מבריק.

מטבח פורצלן בגווני אפור

הפורצלן הוא חומר מומלץ נוסף למטבח בשל יתרונותיו הרבים כחומר קשוח, עמיד וקל לתחזוקה. הנראות המיוחדת שלו כאבן טבעית מוסיפה פן עיצובי לא שגרתי למטבח. קיימים משטחי פורצלן בגוונים אפורים במנעד אפשרויות.
כמו במטבחי הזכוכית גם לוח הפורצלן המדוקק במטבחי next125 יושב בתוך מסגרת אלומיניום מעודנת שעוטפת את הקצוות ושומרת עליהן.
עמידותו הגבוהה של הפורצלן מאפשרת לעצב מאותו החומר את כל המטבח, כולל משטחי העבודה וחיפויי הקירות. אחידות החומר תתרום למבקשים להשיג מראה הומוגני שלם של מטבח מודרני יוקרתי מרשים.

מטבח פניקס

אפשרות נוספת למטבח אפור מחומר יוצא מן הכלל היא הבחירה בדלתות פניקס, העשויות בננו טכנולוגיה ומגלות עמידות מצוינת לשריטות עם הגנה משודרגת מטביעות אצבעות. לפניקס מראה חלק ומגע נעים. גם את חומר הפניקס המאסיבי אפשר להמשיך למשטחי העבודה ולחיפויי הקירות להשגת עיצוב מודרני יוקרתי מיוחד.

את כל אפשרויות החומרים למטבחים אפורים אפשר לראות ולהרגיש באולם התצוגה בהרצליה פיתוח של המותג next125, מותג הפרימיום של חברת מטבחי Schuller גרמניה. רחוב גלגלי הפלדה 19. 09-9569903.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *