חיפויי קיר ומשטחי עבודה למטבח ראויים לתשומת לב מיוחדת. קיים שפע של אפשרויות מגוונות ומעניינות בשלל סגנונות וצבעים, כדי להתאים להעדפות הסגנון והעיצוב השונות. לבחירת חיפויי הקיר במטבחים המודרניים יש תפקיד מכריע בהשגת מראה מלוטש ועכשווי והמשכיות העיצוב של ארונות המטבח. חיפויי הקיר יכולים להמשיך את אותו החומר שנבחר למשטחי העבודה והם יכולים להיות שונים בסגנונם ובצבע שלהם.

התמקדות במינימליזם

אם רוצים לשמור על קו מודרני מינימליסטי במטבח מומלץ להתמקד בכך גם בבחירת החיפויים. חומרים שיש בהם טקסטורות יכולים ליצור עניין ויזואלי, אך עם זאת גם להעמיס ולתפוס תשומת לב רבה מאד. במטבח מודרני מינימליסטי עדיף לבחור בחומר וגימור שישלים את העיצוב. אפילו להיצמד לצבעים מונוכרומטיים. אם החלטתם לבחור חיפוי עם טקסטורות או חומרים מחממים כמו עץ – שימו לב למינונים. למשטחי העבודה ולחיפויים יש נוכחות. מצאו את האיזון המתאים בין הארונות לחיפויים. שניהם נמצאים בחזית הוויזואלית המיידית של המטבח והתיאום ביניהם צריך להיות מושלם.

ישנם חומרים עמידים, כמו פורצלן לדוגמא, שיכולים לשמש גם כחזיתות מטבח וגם לחיפויים. במקרים כאלו אפשר לשקול שימוש באותו החומר באחידות מלאה הן לחזיתות והן לחיפויים. אפשר ליצור כך מראה מונוליטי של מטבח מודרני מינימליסטי, מרשים ויוקרתי.

צבעים נועזים

כאשר בוחרים למטבחים מודרניים צבעים נועזים ובולטים אפשר לשקול חיפויים בגוונים מרגיעים. וגם ההיפך הוא אפשרות עיצובית טובה – למטבח בגוון רגוע אפשר להוסיף חיפוי נועז בגוון ובטקסטורה. לחיפויים מחומרים טבעיים, כמו גרניט, יש נטייה להיות דומיננטיים. בחרו את השילוב המוצלח.

חיפויי קיר מזכוכית

הזכוכית היא עוד אפשרות מעניינת לחיפויים במטבחים המודרניים. הזכוכית בגימור מבריק מחזירה אור ומוסיפה נופך של תחכום. בחיפויי קיר מזכוכית בגימור מט אמנם האור נבלע יותר, אך עדיין נהנים מהחומר האצילי שמוסיף אלגנטיות למטבח. חיפויי הזכוכית זמינים במגוון צבעים. אפשר לשלב בחיפויים הללו מסילה לתליית אביזרים שימושיים שונים. במטבחי המותג next125 אלו אביזרי אלומיניום מעוצבים בגוון נירוסטה או שחור אוניקס. זו תוספת עיצובית מיוחדת לחיפויי הקיר שמוסיפה פרקטיות ותצוגה מיוחדת. הזכוכית מטבעה היא חומר עמיד, פרקטי, היגייני וקל לניקוי ולכן זו בחירה טובה לחיפויי קיר במטבח המודרני.

אריחים בפורמט קטן או גדול

חיפויי קיר מאריחים זו גם בחירה פופולרית. אריחים קטנים מוצעים בצבעים שונים וניתן לסדר אותם בדוגמאות שונות. אריחים בפורמט גדול מתאימים יותר למראה חלק ונקי. האריחים יכולים להיות בגוונים ניטרליים או בצבעים נועזים בהתאם לערכת הצבעים הכללית של המטבח.

הדגשים מתכתיים עם אופי תעשייתי

חיפויים מתכתיים, כמו נירוסטה, השאולים מעולם המטבחים המוסדיים, יכולים לתרום לאווירה עכשווית ומסוגננת. למעדיפים להכניס קצת מראה תעשייתי למטבח המודרני זו אופציה טובה. חיפויי הנירוסטה עמידים בתנאי חום ולכלוך ונוחים מאד לניקוי מהיר ויעיל.
זכרו תמיד לקחת בחשבון את הסגנון הכללי המבוקש בעת בחירת החיפויים למטבח כדי להבטיח עיצוב מגובש ואסתטי. לעתים קרובות מועיל להעמיד דוגמאות של הריצוף, ארונות המטבח והחיפויים יחדיו כדי לדמיין כיצד האלמנטים השונים יתחברו בסופו של דבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *