הסטטיסטיקה אומרת שמחצית מהישראלים יחליפו מטבח לפחות פעם בעשר שנים. עם זאת רכישת מטבח היא לא קנייה פשוטה של מוצר מדף. הוא מוצר מתוכנן בדקדקנות, שאינו מוחלף בקלות ואמור ללוות אותנו ואת הנכס תקופה ממושכת. כדאי לבחור אותו נכון.
ריכזנו כמה טיפים חשובים ליציאה לדרך בבטחה:

1. מי המשתמש הדומיננטי?

מטבח הוא התאמה אישית. נכון שיכול להיות יותר ממשתמש אחד במטבח ובוודאי עוד יותר אנשים שייהנו מאפשרויותיו השונות, אולם בדרך כלל נמצא בכל מטבח משתמש אחד או שניים דומיננטיים. מדוע חשוב לזהות או להחליט מי הוא או היא יהיו? כי מטבח מודרני, בפרט המטבחים היוקרתיים בהם, יכול להיות מטבח אינדיבידואלי. אופן העבודה במטבח וסדרי העדיפות אינם שווים אצל כולם. אפילו גובה משטח העבודה יכול להשתנות.
המקובל הוא 90 ס"מ, אך גם נתון זה יכול להיות מותאם. למי שנמוך יותר מגובה ממוצע של 160 ס"מ אפשר לתכנן את גובה המשטח נמוך יותר ב-1-2 ס"מ ולגבוהים במיוחד ניתן לתכנן את גובה משטחי העבודה עד 95 ס"מ. בהתאם לכך אפשר לשנות את מידות הארונות כדי לא לאבד יכולות אחסון.

במטבחי next125, לדוגמא, מוצעים יחידות הארונות התחתונים ב-4 גבהים שונים והמסדים (צוקל) ב-6 גבהים לבחירה. כך שההתאמה יכולה להיות ממש מדויקת למשתמשים העיקריים, הן פונקציונלית והן אסתטית.

2. מה סגנון העיצוב המועדף?

הגיעו להחלטה על סגנון העיצוב המועדף עליכם: מודרני, מינימליסטי, כפרי, אחר?
כל כיוון יציע לכם אופי ועיצובים שונים. המטבחים המועדפים היום הם המטבחים המודרניים. סגנון המטבח המודרני משתלב בקלות רבה יחסית כמעט בכל סגנון עיצוב אחר בבית ויש להם העדפה ברורה לחדשנות וטכנולוגיה מתקדמת, שנועדה להקל ולעשות את השימוש בהם לנוח הרבה יותר.

3. החוץ חשוב אבל הפנים קובע

חזות המטבח, המראה החיצוני שלו, חשובים ויכתיבו עיצוב, הלך רוח והרגשה בבית אבל פנים המטבח, התוכן שלו, יהיה אחראי להצלחתו לאורך זמן, למידת התאמתו ולאיכות חוויית השימוש בו.

האופן שבו נתכנן את המטבח, את הנדסת האנוש שלו, צורות האחסון, איכותו של המטבח, מידת העמידות שלו וקלות התחזוקה הם שיקבעו את מידת הנאתנו השלמה מהמטבח.
מטבח שיציג טכנולוגיה מתקדמת, עמידות ונוחות יוכל ללוות היטב את משתמשיו לאורך זמן רב.

4. אנשי מקצוע

תהליך התכנון, העיצוב והייצור של מטבח הוא תהליך מורכב ומעורבים בו אנשי מקצוע שונים. זה תהליך שמתנהל לאורך זמן ודורש התאמה בין גורמים רבים. מומלץ מאד להיעזר באנשי מקצוע מתאימים. להתחיל בתכנון ועיצוב מדויקים בהתאמה אישית, לבחור את חברת המטבחים לפי כל הפרמטרים שחשובים לכם, את מוצרי החשמל, את משטחי העבודה ולהשקיע מחשבה עמוקה בכל פרט ובסינרגיה בין כולם.
חברת מטבחים טובה תוכל ללוות אתכם, החל מתכנון המטבח ועיצובו, ולדאוג להצלחת התהליך כולו לאורך כל שלביו עד למוצר הסופי המושלם עבורכם.

5. מוניטין, שירות ואחריות

בחירת חברת המטבחים צריכה לכלול את כל השיקולים, כולל שירות ואחריות. לכן מומלץ לבדוק את מוניטין החברה. בהחלט נרצה שילוו אותנו לאורך כל התהליך וגם אחריו באמינות ובמקצועיות. הרי המטבח הוא כנראה המקום הפעיל ביותר בבית המודרני כמרכז המפגשים עם המשפחה והחברים. השאיפה היא להגשמה רצופה ממנו ושימוש מהנה שנים רבות.

חברת המטבחים Schuller גרמניה התחילה מנגרייה משפחתית, צברה מוניטין והפכה לחברה מתועשת מתקדמת, אחת מחברות המטבחים הגדולות והטובות בעולם. מטבחי היוקרה next125, מותג הפרימיום שלהם, הוא מותג עטור פרסים על עיצוב, פתרונות יצירתיים ואיכות יוצאת דופן.

אפשר להתרשם ממטבחי החברה באולם התצוגה שנמצא ברחוב גלגלי הפלדה 19 באזור התעשיה בהרצליה פיתוח. 09-9569903.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *