מטבח לבן הוא כמו פלטת צבע ניטרלית שנותנת את החופש לשחק עם העיצוב בכל דרך בה תבחרו וזה יתרונו הגדול על פני כל צבע אחר. קל לעצב איתו. הוא יכול לעמוד בפני עצמו, כולו לבן במראה נצחי, והוא יכול להתחבר בצורות ואופנים רבים, טקסטואליים וחומריים, לעיצובים וצבעים אחרים. מטבחים לבנים יכולים להתאים כמעט לכל סגנון עיצובי, ממודרני ועד מסורתי, ממינימליסטי ועד כפרי.

אשליה של מרחב

אחד מיתרונותיו העיקריים של הצבע הוא שלבן גורם לחלל להיראות גדול יותר. הוא מחזיר אור ועוזר לחלל להרגיש מרווח. לכן יהיה בחירה מצוינת למטבח קטן. מאידך – יכולתו ליצור אשליה של מרחב תתאים גם למטבח גדול, מרובה ארונות, כאשר רוצים לאוורר קצת הרגשה של עומס.

מוסיף בהירות

עיצוב מטבחים בלבן או בגוון קרוב לו יכולה לעזור להאיר את המקום, להוסיף בהירות ואף לגרום להרגשה נוחה ועליזה יותר ממטבחים כהים. אפשר לעצב את המטבח בלבן על רקע מנוגד וההרגשה עדיין תהיה של מקום פתוח ומזמין ואפשר לעצב "לבן על לבן" כך שכל המקום יראה חגיגי וצחור.

עיצוב ניטרלי

מטבחים לבנים מציעים בדרך כלל עיצוב ניטרלי, שיכול להשתלב עם סגנונות עיצוב רבים ושונים. זה מאפשר לשלב בקלות יחסית צבעים ומרקמים שונים במטבח. למשל להוסיף ממדים מעץ, פורצלן או זכוכית לעיצוב. מטבח לבן גם יוכל להשתנות עם הזמן בקלות יחסית ולקבל אביזרים חדשים או תוספות אחרות מבלי שיהיה צורך לעצב מחדש את המטבח כולו.

איזה סוגי דלתות יתאימו למטבח לבן?

סוג הדלת ישפיע מאד על עיצוב המטבח. מטבח לבן איננו מקשה אחת אחידה גם מבחינת החומרים. כל חומר יכול להניב אופי שונה למטבח. המותג next125 מציע את הצבע הנצחי בחומרים שונים, כמו: צבע, זכוכית (בגימור מט או מבריק), פניקס, SenciQ, פורצלן. בכל אחד מהם תוצאת העיצוב תהיה אחרת. ישנם גם גוונים מרתקים קרובים כמו אפור קריסטלי או לבן צדף. בתנאי תאורה מסוימים הם עלולים להראות כמטבחים לבנים, אך באור הנכון יראו את ההבדלים. כל אחת ואחד יוכלו למצוא את הגוון המדויק להם.

קל לשמור על ניקיון

מטבחים לבנים קלים מאד לניקוי ודורשים תחזוקה מינימלית למרות הרושם הראשוני שעל לבן יראו בקלות כל סימן של לכלוך. כאשר החומר ממנו עשויות הדלתות הוא איכותי קשה יהיה להכתים אותם או לפגוע בהם. לכן יהיו בחירה מצוינת גם עבור מטבחים פעילים עתירי תנועה.

במטבחי next125, מותג הפרימיום מבית Schuller גרמניה המטבחים הלבנים, ולא רק הם, מצופים בשכבה מיוחדת של הגנה, שמפחיתה באופן משמעותי סימני טביעות אצבעות -AFP (Anti Finger Print surface).

ערך המכירה נשמר

מבחינת ערך נדל"ן מטבחים לבנים הם השקעה בטוחה. עיצוב המטבח יכול להיות נצחי ולא מתוארך. זו יכולה להיות בחירה מצוינת למטבח שייראה נהדר ועדכני במשך שנים רבות ולכן מטבח לבן נחשב כעוזר בהעלאת ערך המכירה החוזרת של הבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *