אחת הנקודות, החשובות ביותר לבדיקה, בקניית מטבח חדש היא האיכות. מטבח איכותי יוכל לא רק ללוות אותנו שנים רבות אלא להפוך את עבודתנו במטבח לחוויה נוחה ונעימה יותר. למראה עיניים חיצוני כנראה מתרגלים עם הזמן, הזמן יכול גם לגרום לשינוי חוות הדעת האסתטית, אך קשה להתרגל לדברים שמפריעים להתנהלות התקינה במטבח ודי מרגיז לגלות שהאיכות היא לא מה שחשבנו או ציפינו והמטבח נדרש לתיקונים ועבודת תחזוקה לא נוחה.

טכנולוגיות מתקדמות

טכנולוגיות מתקדמות נועדו לעשות את חיינו לקלים יותר ולייצר מוצרים ברמה גבוהה יותר. העתיד מתקדם אלינו כל הזמן, בעיות מוצאות את פתרונן וחומרים הופכים איכותיים ועמידים יותר.
כאשר חברת המטבחים היא חברה מודרנית, גדולה ומתועשת עם כוונות ליצור מוצר איכותי נמצא בה מכשור מתקדם, טכנולוגיות גבוהות ועבודת מחקר ופיתוח שכל מטרתם לשפר את הקיים ולהגיע לשיאים חדשים. במטבחי יוקרה זה תנאי הכרחי.

מטבחי יוקרה

רבים יפרשו "יוקרה" כ"חדשנות", עבור אחרים היוקרה תתבטא באיכות החומרים הגבוהה מהם המטבח עשוי. אין ספק שמטבחי יוקרה הם שילוב של איכות, חדשנות עם עיצוב יוצא מן הכלל.
מטבחים מודרניים יוקרתיים יקפידו להיות מובילים בכל התחומים וכמובן יושם משקל רב על איכות החומרים והייצור המתקדם.

הפרטים:

כאשר בודקים את מוניטין החברה ומבררים פרטים טכניים התמונה מתבהרת, כי במטבחי יוקרה איכותיים כל פרט חשוב, קטן כגדול.
מעבר לנראות הטובה ולתכנון המדויק כדאי לשים לב לפרטים, למשל:
• האם הפרזול והצירים הם של חברה ידועה ומוכרת בתחום?
• מה רמת הפרזול של החברה הנבחרת? (ישנן חברות מובילות להן רמות שונות של פרזול למטבחים).
• ככל שהמגירות והנשלפים השונים מיועדים לשאת משקל רב כך סביר להניח שינועו באותה הקלות וללא תקלות זמן רב יותר.
• כיצד נראה ארון הכיור? האם יש לו תחתית מתכתית המגנה עליו מטפטוף מים פתאומי?
• האם גב הארון מצופה ומוגן מפני לחות מצטברת בקירות חיצוניים, גם אם אינם נראים לעין?
• האם דלתות המטבח עשויות מחומרים עמידים לשימוש יום-יומי במטבח ולתחזוקה שוטפת?
• האם לדלתות יש הגנה מיוחדת לטביעות אצבעות?
• האם קצוות הדלתות (קנטים) עשויים היטב, נראים לעין באסתטיקה ומגינים על חומרים קשים, כמו זכוכית או פורצלן?
• האם מטבחי הפורניר מוגנים בתהליכים שונים מתקדמים על מנת לשמור על העץ הטבעי ומראהו לשנים רבות?

קיימות ומחויבות לסביבה

איכות היא גם ייצור אחראי ששומר עלינו ועל הסביבה בהגנה על הטבע ושמירה על האיזון האקולוגי. זה שימוש אחראי, בר קיימא ומפוקח במשאב העץ למטבחים, הפחתת פליטת ה-CO2, מיחזור ועוד. חברת מטבחים איכותית גם תקפיד על ההנחיות ועל שרשרת ייצור אחראית במחויבות מלאה לסביבה.

מטבח אינטגרלי

"מטבח אינטגרלי", יוקרתי ואיכותי, יודע להתמודד עם כל מוצרי החשמל האינטגרליים. ומוצרי החשמל המודרניים דורשים התייחסות מיוחדת. לחברות השונות יש דרישות טכניות שונות לגבי המוצרים שלהם. ישנם כיריים מסוג אינדוקציה, למשל, שיש להכין להן אוורור מיוחד בהתאם להגדרות הטכניות של המוצר. במידה ובוחרים במסד (צוקל) נמוך במיוחד יש להתאים את מדיח הכלים האינטגרלי עם הפתרון המתאים. מידות המוצר בלבד כבר אינם מספקים. לכל מקרר אינטגרלי יש הגדרה שונה לחיבור חזיתות המטבח ועוד.

אנשי מקצוע ומוניטין

ככלות הכל מטבח הוא אנשים עבור אנשים. מטבח יוקרתי איכותי חייב להיות מטבח שיש בו שילוב מנצח של אנשי מקצוע שונים ששוקדים על יצירתו עוד טרם הגיע לפס הייצור, כמו: יוצרים מעוררי השראה, אדריכלים, אמנים ואנשי מחקר ופיתוח, שחושבים ומתכננים מוצר יוצא מן הכלל.
מטבח יוקרתי איכותי הוא גם צוות מעצבים מקצועי שיקבל אתכם באולם התצוגה לתכנון ולעיצוב המיטבי ואנשי מקצוע בעלי מיומנות וניסיון שיתקינו את המטבח וייתנו שירות מעולה לכל אורך הדרך. חווית הקניה והשירות אינם פחות חשובים. כאשר הליווי הוא לאורך זמן ויוכיח מוניטין של אמינות, שירות מתמשך ואחריות מלאה דעו שהגעתם למקום הנכון.
מטבחי היוקרה next125, מותג הפרימיום מבית שולר גרמניה. גלגלי הפלדה 19 אזור התעשיה הרצליה פיתוח. 09-9569903.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *