מטבח חדש לא עושים לעיתים קרובות. בדרך כלל נדרשים לבחירת מטבח כאשר קונים או מחליפים בית או דירה, או בעת שיפוץ. התהליך מורכב וממושך, מעורבים בו בעלי מקצוע שונים והוא דורש תקציב לא מבוטל.
כדי להיות ערים לתהליך המורכב ולהבין מה הוא כולל, כדאי לשאול כמה שאלות חשובות בדרככם לבחור את המטבח החדש שלכם:

כמה אתם מוכנים להוציא על מטבח חדש?

קבעו כמה אתם מוכנים להרשות לעצמכם להוציא על מטבח חדש והגדירו תקציב. האם המטבח אמור לשרת אתכם אישית בשנים הבאות? האם זו דירה להשקעה? האם אתם אוהבים את המטבח והוא נמצא בסדר העדיפות העליון שלכם? מהי רמת המוצר שחשובה לכם?
התקציב למטבח חדש צריך לכלול גם הוצאות נוספות מלבד עלות ריהוט המטבח, כמו: משטחים, מוצרי חשמל, כיור, ברז, תאורה. בשיפוץ יהיו עלויות נוספות לעבודות אינסטלציה, חשמל, צביעה, אולי יש צורך בהחלפת ריצוף או בשירותי בעלי מקצוע נחוצים אחרים. מומלץ להפריש סכום נוסף לעלויות בלתי צפויות.

איך קובעים את צורת הפריסה של המטבח?

צורת הפריסה של מטבח חדש נקבעת בדרך כלל על ידי התחשבות בתוכנית הבית, בגודל המקום שמוקצה למטבח ובתפקוד הרצוי של המטבח. כאשר מחליטים על הפריסה המועדפת חשוב לקחת בחשבון אילו פעילויות עיקריות יתקיימו: רק מלאכת בישול? גם ישיבה לאכילה? כמה אנשים ישתמשו במטבח בו זמנית, כיצד ינוע המשתמש בחלל, כמות האחסון הרצויה, גודל משטחי העבודה המועדפים, אילו מוצרי חשמל יהיו במטבח וכמובן – האסתטיקה הרצויה.

בחירת סגנון העיצוב

בבחירת הסגנון העיצובי של מטבח חדש חשוב לקחת בחשבון את האסתטיקה הכללית של הבית, פלטת הצבעים, הריהוט, התקציב וההעדפות האישיות. בחרו בסגנון עיצוב שמחמיא למראה הקיים או לעיצוב המתגבש. זו צריכה להיות הסתכלות כוללת. האם תעדיפו מטבח בסגנון מודרני? מטבח כפרי? מטבח עץ? פורניר? מטבח זכוכית? מטבח פורצלן יוקרתי?
לאחר בחירת הסגנון המועדף חקרו עיצובים ורעיונות בסגנון הנבחר וצמצמו את האפשרויות, כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר לבית האישי שלכם.
מטבח בסגנון מודרני הוא בחירה מצוינת לבית חדש מכיוון שהוא מספק מראה מלוטש ועכשווי. יש בו בדרך כלל כמות אחסון טובה, שטחי עבודה, פרזול מתקדם, מוצרי חשמל משוכללים, תאורה מובנית ופתרונות חכמים שטכנולוגיה מתקדמת יכולה להציע. מטבח בסגנון מודרני קל יותר לניקוי ותחזוקה וזה בהחלט הופך אותו לבחירה מצוינת עבור משקי בית עסוקים.

האם כדאי לקנות מטבח חדש מחברת מטבחים?

קניית מטבח מחברת מטבחים יוקרתית ובעלת מוניטין היא דרך מצוינת להבטיח שתקבלו מטבח איכותי, מותאם אישית, שילווה אתכם שנים רבות בשקט נפשי. חברת מטבחים טובה ומנוסה תוכל להעמיד לרשותכם מגוון אפשרויות מתקדמות ומותאמות לחיים המודרניים: חומרים איכותיים ועמידים, גימור מושלם, מוצרי חשמל ומוצרים משלימים אחרים, כך שתוכלו ליצור מטבח אישי המתאים בצורה מושלמת לאורח החיים ולבית שלכם. לחברות המטבחים המובילות שירותי עיצוב, התקנה ואחריות, כך שלא תצטרכו לדאוג להתמודד עם הפרויקט המורכב בעצמכם.
לאחר שעשיתם סיעור מוחות לגבי המטבח האידיאלי שלכם ויצרתם רשימה של כל התכונות החשובות לכם והפריטים שתרצו לכלול במטבח, עניתם על השאלות ובחנתם סוגים שונים של חומרים ומוצרי חשמל, שיתאימו לתקציב ובאסתטיקה העיצובית שלכם, אתם בדרך הנכונה למטבח החדש שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *