תכנון ועיצוב: ישראלביץ אדריכלים, הילה ודן ישראלביץ, צילום: עמית גירון

מטבחים בהתאמה אישית הם מטבחים אשר נועדו לענות על הצרכים והטעם הספציפי של הלקוחות. מטבחים מותאמים רבים מספקים תכונות שאינן זמינות בעיצובים מוכנים מראש. יכולים להיות בהם שילובים וניגודים מפתיעים, פריסות ייחודיות, פתרונות אחסון מתוחכמים, מכשירי חשמל מובנים ואסתטיקה משופרת. במטבח מותאם אישית תוכנית המטבח תמיד תתוכנן בהתאם למקום, למידותיו ותציע עיצוב מיוחד.

אפשרויות התאמה אינסופית

אפשר לומר שהאפשרויות של מטבחים מותאמים אישית הן אינסופיות. כל מטבח כזה מיוצר בהתאם לתוכנית המבוקשת. אפשר לבחור את העיצובים, את החומרים ואת הפריסה. כל חומר בפני עצמו מספק מענה לדרישות איכותיות וטכניות ויחד הם יכולים להיות מופע של התאמה חדשה, אינדיבידואלית וחד פעמית. ניתן לבחור את מוצרי החשמל, להתאים את גודלם, את אופיים ולתכנן תכונות נוספות, כמו מערכות תאורה. לכל אחד מהם יהיה חלק בקסם הגדול של המטבח האישי שנוצר.

כמה רחוק כדאי ללכת עם היצירתיות?

לכאורה כל שילוב יצירתי או אפיון יכולים להתקיים במטבח בהזמנה אישית ולהפתיע ביצירתיות שלהם. מצד אחר ישנם יתרונות ברורים לקולקציה יצירתית מוצעת של חברת מטבחים מוכרת, ששמה הולך לפניה. עיצובים ופיתוחים שונים, שעברו הליכי מחקר מעמיק, בו זיהו את צרכי הלקוחות, בחנו מגמות והתפתחויות חברתיות שונות יבטיחו יציבות והנאה לאורך זמן. העיצוב המוצע על ידי מותג מטבחים נחשב, ייחודי ושונה ככל שיהיה, סביר להניח שלא יהיה טרנד זמני קצר מועד אלא עיצוב ייחודי שנמצא כמתאים לשרת את לקוחותיו במובנים רבים שנים רבות. מעבר לאיכות יהיה כאן איזשהו בטחון רב יותר לאיזון אופטימלי בעיצוב, שהוא גם עכשווי וגם נצחי וגם מתאים לשימוש יומיומי.
כאשר מזמינים מטבח בעבודת נגרות אישית, בה הלקוח מחליט וקובע מה יקבל והנגר רק מוציא לפועל, קיימת אפשרות ממשית שמטבח כזה לא יעמוד בתלאות הזמן. מטבח שיוצא ממפעל איכותי ומסודר הוא מוצר שנבדק ואיכותו הוכחה במובנים רבים, גם במובן של מדוע צבעים מסוימים הולכים יחד ואיזה חומרים ישתלבו הכי טוב. למוצר נגרות חד פעמי אין ניסיון עבר או שעות מעבדה ומחקרים שיוכלו להעיד על עתידו.

שילובים מפתיעים

לשילובים מפתיעים במטבחים בהזמנה אישית יתרונות וחסרונות. שילובים מפתיעים יכולים ליצור מופע מטבח חד פעמי, ייחודי ונועז, שלא הייתם יכולים לקבל במטבחים סטנדרטיים. שילוב אישי יכולים לחבר את המטבח לבית האישי, להביא חדוות יצירה, טעם והתרגשות. מצד שני כאשר אין בקרה מקצועית השילוב יכול גם להיות מאכזב ולא בדיוק לענות לצפיות.

הנוחות גדלה

מה שעוד סביר להניח הוא שבמטבחים בהזמנה אישית הנוחות גדלה. אפשר להחליט היכן בדיוק ימוקם כל דבר במטבח. ממוצרי החשמל ועד הפריטים המותאמים באופן האישי ביותר. אפשר להתאים את גובה משטחי העבודה, את גודל הארונות, את אופי האחסון וכמובן את תצורתו האסתטית. זה בהחלט יכול להפוך את החיים לקלים יותר, מהנים יותר ואת המטבח להרבה יותר יעיל.

ידיתותי לסביבה

עיצובי מטבח בהתאמה אישית מגיעים לרוב עם אפשרויות חסכוניות יותר באנרגיה שיכולות לעזור להפחית את חשבונות האנרגיה תוך הפחתת פליטת פחמן. חברות ירוקות ומתחשבות בסביבה יתייחסו לאספקט הזה בתהליכי הייצור שלהן. בבחירות כאלו לא רק שמשקיעים במשהו מסוגנן ואלגנטי אלא עוזרים לכדור הארץ.
במותג מטבחי היוקרה הגרמני next125 כל ייצור מטבח הוא מטבח בהזמנה אישית. החברה בגרמניה מייצרת מעל 165,000 מטבחים בשנה עבור לקוחות מרחבי העולם. כל מטבח מיוצר ומותאם באופן אישי ללקוח. המטבח מגיע לארץ ארוז ומוכן להרכבה. ההרכבה מתבצעת בבית הלקוח על ידי צוות מרכיבים מיומן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *