המטבחים החכמים נועדו להפוך את חוויית העבודה במטבח לקלה וידידותית יותר. לחובבי הקולינריה נפתח עולם אינסופי של מתכונים נגישים מכל העולם ושליטה באמצעות אפליקציה מיוחדת על פעולות שונות של מוצרי החשמל במטבח. לאלו שעבודת הבישול והאפייה פחות חביבה עליהם יהיה קל יותר להצליח במלאכה גם ללא ידע רב ויכולות קולינריות אולטימטיביות מרשימות.

מוצרי חשמל חכמים למטבח

ההערכה היא שעד שנת 2025 כל מוצרי החשמל הביתיים, ובוודאי מוצרי החשמל למטבח יוכלו להתחבר ל-Wi-Fi וינוהלו באמצעות אפליקציה ייעודית. האפליקציה תוכל לתת מידע, הוראות שונות וכל אחת ואחד יוכלו לנהל את מוצרי החשמל בהתאם לצרכיהם ורצונותיהם.

יתרונות מוצרי החשמל החכמים

מספר הלחצנים הקיים בכל מכשיר מצומצם יחסית למספר הפעולות האפשריות המוצעות כיום ולכן תוכניות ההפעלה יתוכנתו בהתאמה אישית ויופעלו בקלות בעזרת האפליקציה.

את מכשירי החשמל שיוכלו להתחבר ל-Wi-Fi ניתן יהיה לנהל ולתפעל בצורה נוחה ופשוטה באמצעות אפליקציית "Home Connect" (חברת בת של BHS).

יתרונות האפליקציה:

  1. שליטה מרחוק דרך הסמארטפון (אנדרואיד ואייפון) על כל מכשירי החשמל הביתיים (ללא קשר למערכות הבית החכם). אפשר, למשל, להפעיל את תנור האפייה כבר מהסופר ולתת לו הוראות חימום.
  2. באפליקציה מותקנת מערכת gusto (מספרדית: טעם) המכילה אינספור מתכונים מותאמים לכל מוצר חשמלי במטבח ולכל דגם ספציפי. כולל תמונות מרהיבות, רשימת המצרכים, הוראות הכנה ואפילו המלצות על כלי ההכנה המתאימים למתכון המוצלח.
    בסיום ההכנות יש להפעיל את לחצן "שלח" והמכשיר החשמלי יופעל בהתאם.
    יהיה אפשר, למשל, לרשום לאפליקציה את התוצאה הסופית ותנור האפייה ידע להפעיל את התוכנית הנדרשת וזמן הפעולה בהתאם למשקל המוצר ומידת העשייה המבוקשת או המומלצת. מכונת ייבוש הכביסה תוכל לקבל הנחיות הפעלה ממכונת הכביסה בנוגע לסוג הבד והטיפול בו.
    בין הפרטים הנוספים שהאפליקציה תוכל לעדכן תהיה גם רשימת המרכיבים המדויקת של המנה: קלוריות, רכיבים תזונתיים והמלצות לשימור המזון לאחר עשייתו וקירורו.
  3. יתרון משמעותי לשימוש באפליקציה יהיה באפשרויות השירות. החיבור ל-Wi-Fi יקנה חיבור ישיר למרכז השירות, אשר יוכל לזהות את התקלה מרחוק, כך ש-80% מתיקון התקלות יוכלו למצוא את פתרונן און-ליין. כאשר טכנאי יגיע הוא כבר ידע מה החלק הנדרש ויחסוך באופן משמעותי את זמני ההמתנה. הטכנולוגיה מבטיחה יעילות שירות ופתרון מידי מהיר במרבית התקלות.
  4. וכמובן הורדה נוחה של הוראות ההפעלה, רכישת אביזרים מתאימים, חומרי ניקוי וכדומה. ולכאן נכנסת טכנולוגיה נוספת לעזר:  טכנולוגיית IFTTT (שפירושה: If This Than That).
    באמצעות טכנולוגיית IFTTT המוצרים ידעו להתריע לטלפון הנייד על תקלות או על חוסר בחומרי ניקוי. המדיח יידע, למשל, להתריע על טבליות ניקוי חסרות לפי כמות ההפעלות שלו ויישלח אוטומטית הודעה לספק באמצעות ה- Wi-Fi בה יעדכן על הזמנת החומרים החסרים (השירות כבר עובד מול Amazon Dash Replenishment).

במטבחי היוקרה next125, המוזמנים בהתאמה אישית מגרמניה, ערוכים למוצרי החשמל החכמים למטבח. ארונות המטבח יוזמנו בהתאם למוצרים הנבחרים כך שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת. כי מטבח חכם הוא גם מטבח עם פונקציונליות מתוחכמת ועיצוב נצחי שהופכים את המטבח והבית בכלל ליפים יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *