הבחירה במטבחים מיובאים בהתאמה אישית יכולה לספר כמה דברים על המטבח החדש העתידי. מטבח מיובא מעיד לרוב על פתרונות מתקדמים, המציעים עיצובים, חומרים ואיכויות, שאינם נפוצים בשווקים המקומיים. מטבחי יבוא ממותגי חברות גדולות ונחשבות, ששמן הטוב הולך לפניהן, יוכלו להציע מאפיינים ייחודיים.

הגודל כן קובע

חברת מטבחים גדולה מאד ומתועשת יכולה להציע מוצר ברמת גימור גבוהה מאד. מטבחי יבוא יוקרתיים מגרמניה, למשל, ידועים באיכותם הגבוהה. לחברה גדולה ואיכותית יש יכולות ייצור, שאינן נמצאות בדרך כלל בחברות קטנות יותר או בחברות מקומיות. בחברת מטבחי יבוא יוקרתית נוכל למצוא מחלקות מחקר ופיתוח, עיצוביהם יהיו מוכחים, חלקם אף נושאים פרסים בינלאומיים נחשבים, ומערכות הייצור שלהם יהיו מהמתקדמות והמשוכללות שישנן, המובילות בשוק. ככל שהחברה תהיה גדולה יותר כך האפשרויות שלה לעשות התאמות אישיות גדלות. ההיצע יהיה רב ואפשרויות העיצוב יוכלו להיות כמעט אינסופיות.

עיצוב בהתאמה אישית

מטבח יוקרתי מיובא מעוצב לדרישתם של הלקוחות בכל היבט, על פי מפרט אישי ובהתאמה מלאה למקום. המטבח יתוכנן בהתייחסות להרגלי הבישול, השטח הפנוי, הסגנון הרצוי והתקציב. התכנון המקצועי ותוכניות מסודרות ישלחו לחברת המטבחים בחו"ל, ממנה המטבח מיובא (בדרך כלל גרמניה או איטליה), המטבח אמור להיות מיוצר בהתאם לדרישות ואמור להגיע לבית הלקוח ארוז היטב ומוכן להרכבה. המתקינים המקצועיים של הנציגות בארץ ירכיבו את המטבחים בבתי הלקוחות.
האפשרות לעיצוב בהתאמה אישית של מוצר שאיננו בייצור המוני תניב תמיד תוצאה ייחודית ובלעדית, שכן העיצובים ובחירת החומרים היא אינדיבידואלית.

חומרים באיכות גבוהה

חברת מטבחים חורטת על דגלה את האיכויות איתם היא רוצה לעבוד ואת קהל היעד. בהתאם לכך היא תתנהל ותציע את מוצריה. מטבחים מיובאים מגרמניה ברמה גבוהה ידועים בהנדסה המדויקת שלהם ובעמידותם. הם כוללים לרוב חומרים שלא ניתן למצוא בקלות בכל מקום. כאשר רוכשים מטבח מיובא מחברת מטבחים יוקרתית ומובילה כל פרט יהיה בו מוקפד ומדוקדק.

סגנון עיצוב אירופאי

מטבחים מיובאים רבים שואבים השראה מסגנונות אירופאיים בינלאומיים, הידועים בעיצובם המלוטש, המודרני והפונקציונלי שלהם. זהו הסגנון שמתאים יותר לנו, כישראלים, ואותו אנו אוהבים לאמץ בעיצובים שלנו. גם מרבית מוצרי החשמל מיובאים מאירופה והם מתאימים בנראותם, בנתוניהם הטכניים ובמידותיהם למטבחי הייבוא האירופאיים.

שירות יוצא מן הכלל

שירות צריך להיות יוצא מן הכלל תמיד. חברה טובה נמדדת גם בשירות שלה. מטבח יבוא יוקרתי מחברה מובילה בדרך כלל נותן גם שקט נפשי לשנים רבות. המוצר נועד לחיים ארוכים. במידה ויש צורך בשירות כל שהוא במהלך הדרך ההתנהלות עם חברת מטבחי יבוא, המייבאת מטבח יוקרתי איכותי, מותאם אישית. במטבחי next125 לכל מטבח יש תעודת זהות וחלקי החילוף שלו יזוהו מיד. בדרך כלל הם יהיו, באופן סטטיסטי, מוכנים במלאי ויוכלו להגיע לבית הלקוחות במהירות האפשרית.

מטבחים מיובאים בהתאמה אישית מיועדים לאלו שהמטבח חשוב להם והם מעדיפים עיצוב ייחודי, חומרים איכותיים ופונקציונליות אישית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *