עיצוב פנים: זיוה בר, צילום: גידי בועז

יתרונות רבים יש למטבחי זכוכית, אחד החומרים המרתקים בעיצוב פנים בכלל ובמטבחים בפרט. היישומים של הזכוכית בעיצוב מטבחים הוא מגוון. מחזיתות הארונות בצורות רבות, דרך חיפויי קיר מיוחדים ועד משטחי עבודה. מטבחים יוקרתיים בסגנון המודרני שדרגו את השימוש בזכוכית לחזיתות שלמות (ללא שקיפות), ככל דלת אחרת, אלא שהזכוכית כחומר מוסיפה את יתרונותיה הייחודיים.

מטבחי זכוכית בעיצוב מודרני

למטבחי זכוכית יש מראה מלוטש ועכשווי המעניק נופך של אלגנטיות ויוקרה לכל בית. הם מספקים אסתטיקה ויזואלית מודרנית מדהימה, שיכולה להעלות את ערכו של העיצוב הכללי של המטבח באופן מידי. הזכוכית בדלתות יכולה להיות בגווני צבע שונים, בגימור מבריק ובגימור מט. שניהם מרשימים ותלויי טעם אישי, העיצוב שרוצים להשיג והתאמה למקום.

זכוכית מחזירה אור

אחת מתכונותיה הייחודיות של הזכוכית היא היותה מחזירה אור, בעיקר בגימור המבריק. אולם בצבעים בהירים, בכל גימור, המטבח יראה מואר ומרווח יותר. במטבחים קטנים או במקומות עם אור טבעי מוגבל אפשר להשתמש בתכונה הזו להעצים את המטבח. התכונות הרפלקטיביות של הזכוכית יכולות ליצור תחושה פתוחה ואוורירית ולגרום לחלל להרגיש גדול ומזמין יותר.

קל לניקוי ולתחזוקה

מטבחי זכוכית קלים מאד לניקוי ותחזוקה בהשוואה לחומרים אחרים, כמו עץ , פורניר, צבע. הזכוכית היא חומר צפוף ואטום ולכן אינה סופגת כתמים או ריחות. ניגוב פשוט עם חומר לניקוי זכוכית מספיק בדרך כלל כדי לשמור על מראה החזיתות נקי ומבריק. דלתות מטבחי הזכוכית של המותג next125 מוגנות גם בפני מרבית טביעות האצבעות האופייניות בשימוש יומיומי.

עמידות הזכוכית לטובת המטבח

הזכוכית היא חומר עמיד שיכול לעמוד בחום, בלחות ובבלאי בתנאי מטבח רגילים. היא עמידה בפני שריטות וכתמים. היא חומר שאינו נקבובי ולכן היגייני ואינו מכיל חיידקים. זה הופך את מטבחי הזכוכית לבחירה אידיאלית, שכן ניתן לנקות ולחטא אותם בקלות.
דלתות הזכוכית במטבחי המותג next125 הן דלתות זכוכית מחוסמת, כך שהן בטוחות לשימוש אף במקרי קיצון של שבר. אלו תכונות חשובות שתורמות להיותם של מטבחי הזכוכית כל כך נחשקים.

 

עיצוב פנים: זיוה בר, צילום: גידי בועז

מטבחי זכוכית מציעים רבגוניות

אפשרויות העיצוב במטבחי זכוכית הן רבגוניות. ניתן להתאים את גוון הזכוכית, את הגימור: מבריק, מט, שקוף, שקוף למחצה. היא יכולה לשמש לחיפויים שונים. ואם נוסיף תאורה נסתרת נקבל מופע מיוחד.

במטבחי next125 הזכוכית נמצאת בשימוש במגוון עיצובים מודרניים עכשוויים. היא יכולה להיות החזיתות בארונות תצוגה שונים עם זכוכית כהה, שיכולה לגלות את אוצרותיה בתנאי תאורה מתאימים; היא יכולה להיות בארונות העליונים ובעיקר נמצא אותה כדלתות יוצאות מן הכלל במטבחים שלמים. זו תהיה פלטת זכוכית צבועה, דקה ומחוסמת, היושבת בתוך מסגרת אלומיניום שקצותיה דקיקות ואינן נראות כמעט מחזית המטבח. המראה הוא נקי, יוקרתי ואלגנטי. מטבחי הזכוכית של המותג מוצעים ללא ידיות, עם פתיחת מסילה או בנגיעה, וקיימת אפשרות נוספת מרהיבה של ידיות שקועות בתוך הזכוכית. אפשרויות עיצוב המטבח נפתחות לכיוונים אינסופיים.

קיימות

אחת מיתרונותיה הנוספות של הזכוכית קשורה לקיימות. כחומר ידידותי לסביבה היא ניתנת למחזור ולשימוש מחדש. הבחירה במטבח זכוכית איננה רק בחירה עיצובית, אם כן, שמוסיפה ערך עיצובי רב לבית כולו אלא זו גם בחירה שמוסיפה ערך של קיימות התורמת להפחתת הפסולת הסביבתית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *