מטבחי פורמייקה קיימים בגוונים שונים. מטבחים לבנים הם ללא ספק הפופולריים בהם.
נצחיות הצבע הלבן והיותו צבע קלאסי שלעולם לא יוצא מהאופנה מכריעים שיקולים רבים אחרים. כאשר בוחרים במטבח צבע, שדלתותיו צבועות, לכאורה פתוחה בפנינו האפשרות לבחור בכל צבע העולה על דעתנו. כאשר בוחרים במטבח פורמייקה הגוונים העומדים לרשותנו הם הגוונים של לוחות הפורמייקה הקיימים בשוק. מן הסתם אלו יהיו הגוונים הפופולריים ביותר שמתאימים למטבח. היתרון הוא שיהיה אפשר למצוא קנטים תואמים, להבטיח בהמשך אחריות לאורך זמן ואפשרויות החלפה או תחזוקה.

אלטרנטיבה איכותית מובילה

על צבע מוחלט ובהיר כמו לבן עלולים לראות כל סימן של לכלוך או פגיעה ולכן בחירת החומר ממנו עשוי המטבח הלבן מקבלת משנה חשיבות. הפורמייקה נחשבת לחומר עמיד במיוחד, היכול לעמוד בפני בלאי יומיומי במטבח. היא עמידה בפני שריטות, כתמים ופגיעות שכיחות במטבח. ולכן היא נחשבת לאלטרנטיבה מובילה למשקי בית פעילים, שיש במטבח שלהם תנועה רבה.
תחזוקתם קלה כי משטחי פורמייקה אינם נקבוביים, כך שהם עמידים בפני לחות וצמיחת חיידקים. הם קלים לניקוי ודורשים רק ניגוב קבוע עם מטלית לחה וסבון עדין. אין צורך באיטום או בטיפולים מיוחדים כמו כמה חומרים אחרים למטבח.

תקציב נוח

אם נשווה את מטבחי הפורמייקה לאפשרויות אחרות של מטבחים לבנים הפורמייקה מספקת אלטרנטיבה ידידותית לתקציב נוח מבלי להתפשר על איכות ואסתטיקה. כאשר הצבע הלבן עשוי מדויק ואיכות החומר גבוהה הוא יראה יוקרתי ופירושה של יוקרה לא תמיד נמדד בחומרים היקרים ביותר. כאשר מטבח פורמייקה לבן עשוי מדויק הוא יראה אצילי.

מטבחי פורמייקה יוקרתיים

חשוב לדעת שלפורמייקה שהכרנו פעם יש היום תחליפים יוקרתיים מתקדמים, מאסיביים יותר, המגלים עמידות טובה יותר ושהנראות שלהם הרבה יותר טובה. ביניהם נמצא את הפניקס (Fenix) ואת ה-SensiQ של המותג next125. הפניקס הוא פורמייקה מתקדמת טכנולוגית, בעלת רמת צפיפות גבוהה, עמידות גבוהה וקלות תחזוקה. ה-SensiQ במטבחי next125 הוא למינציה איכותית המולבשת בחזית הדלת ובצידה האחורי עם שוליים עבים מסביב. היא מגיעה בלבן קריסטלי ובגוונים נוספים. הדלתות במטבחי next125 זוכות, בנוסף, לציפוי AFP (Anti Finger Print), כדי שיראו עליהם פחות טביעות אצבעות מרגיזות, והדלתות תיראנה במיטבן. המגע של שני החומרים הוא נעים וקטיפתי וההרגשה תהיה של עיצוב חם.
כאשר מטבח הפורמייקה כולל תכונות יוקרה כמו חומרים מובחרים, הוא מכיל מוצרי חשמל מתקדמים, האסתטיקה של העיצובים הם ברמה גבוהה – ברור שהמטבח יהיה מעוצב, מסוגנן ויוקרתי.

מגוון רחב של אפשרויות עיצוב

מטבחי פורמייקה לבנים יוכלו להתאים למגוון רחב של אפשרויות עיצוב. ניתן להשתמש בפורמייקה לא רק עבור דלתות ארונות המטבח אלא גם עבור משטחי מטבח אחרים, כמו משטחי עבודה, חיפויי קיר, דפנות ועוד. רבגוניות זו יכולה לאפשר עיצובים שונים. למבקשים ליצור עיצוב מודרני מינימליסטי אפשר לתכנן מראה אחיד ומתואם בכל המטבח וליצור חלל נעים ויזואלית ומגובש.
מטבחי פורמייקה לבנים מציעים, אם כן, פתרון נצחי, בהיר וקל לתחזוקה, שיכול להתאים לתקציבים והעדפות עיצוב שונות. עיצובו של המטבח כבר תלוי באלמנטים הספציפיים של העיצוב ובהעדפות האישיות. מטבחים יוקרתיים מעוצבים רבים כוללים שילוב של חומרים כדי להשיג גם משיכה אסתטית וגם פונקציונליות. זו אופציה טובה מאד לשלב מטבח פורמייקה בתוכנית הכללית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *