מטבח אפור הוא מטבח נצחי. בזכות הרבגוניות של הצבע מטבחים אפורים נשארים בחירה פופולרית. המטבחים המודרניים היוקרתיים ביותר מתהדרים בו. אם הצבע הלבן מסמל צחות וניקיון, שלא מתאימים לכל אחד, והצבע השחור הוא התגלמות הדרמתיות במטבח, האפור הוא בחירה שמתאימה לכל תפאורה. הוא שומר על מעמדו האופנתי, משתלב בקלות ונראה כי אי אפשר לטעות איתו.
מנעד הגוונים בו הוא אינסופי, אפשר ליצור איתו שילובים רבים והוא הצבע האולטימטיבי לתחכום עיצובי וליוקרה. מגוון בהיר רגוע ועד אפור לבה או פחם כהה בעלי האיפוק המתוחכם. האזהרה היחידה לגביו הוא שיש לבחור בגוון שלא הולך לצד האפל שלו או גוונים אפורים שעלולים להיות חסרי חיוּת.

מטבח קטן? מטבח גדול?

פאר ויוקרה יכולים להיות בכל קנה מידה. גווני האפור ידעו להשתלב בכולם. מטבח קטן מינימליסטי, נקי מכל קישוט יכול להציג מראה מלוטש ויוקרתי, כי פחות זה באמת יותר. במטבח גדול אפשר יהיה להציג שכבות רבות יותר של אופי. אפור בגימור מבריק מתאים מאד למטבחים קטנים יחסים. הברק מוסיף השתקפויות, ממקסם את האור הטבעי ויוצר תחושה אלגנטית, מרווחת ואוורירית. גימור מט מפחית השתקפויות ושומר על הפוקוס בצבעים העזים והכהים. יתאים מאד למטבחים גדולים. אפור שקט ורגוע יוכל להשקיט מסה גדולה של ארונות בחלל תוסס, צבעוני או גדול במיוחד.

אפור כהה? אפור בהיר?

בזכות הרבגוניות של הצבע האפור יש לו מנעד רחב ביותר של גוונים, מגוונים ניטרליים בהירים ועד עמוקים כהים. הבחירה באפור כהה או אפור בהיר היא בראש ובראשונה שאלה של טעם אישי והתאמה לעיצוב הכולל של הבית. כל גוון וגימור ישדרו משהו קצת אחר. אפור בהיר ישתנה בהתאם לכמות האור שיש בחלל. לעיתים יראה בגוון לבן ולעיתים תגבר האפרוריות שבו. למטבח אפור כהה יש תחושה של מסתוריות אלגנטית. לגימור מט מגע קטיפתי שיעניק לעיצוב תכונה חושית נוספת.

שילובים במטבח האפור המודרני

אפור הוא צבע ניטרלי יחסית שקל לשלבו או לצרף אליו גוונים או פריטים דומיננטיים אחרים. שילוב פרטים אפורים במטבח כבר מעניקים תחושה מודרנית. אלו יכולים להיום גם מוצרי חשמל כסופים או אביזרים מתכתיים שונים, כמו מדפים פתוחים או אביזרים שימושיים, המוצגים לראווה ונוחות שימוש על הקירות. פריטים אפורים יאזנו צבעים עזים אחרים וירככו אותם. מאידך אלמנטים מפורניר עץ טבעי יוסיפו לכל מטבח אפור מגע של חמימות. הגוון האפור הוא צבע מקבל. התכנון והעיצוב המנצחים יציגו את השילוב המושלם שיוסיף חן, יוקרה ועניין לחלל.

חומרים יוקרתיים למטבח

כאשר המטבח יהיה עשוי מחומרים יוקרתיים הוא ללא ספק יהיה מרכז הפריסה היוקרתית של הבית. לחומרים כמו מתכות, זכוכית ופורצלן יש נוכחות יוצאת דופן ומשקל עיצובי רב בכל מקום בו הם נמצאים. כאן נוסף לגוון צבע הדלתות מראה מתוחכם מעבר למוכר. המטבח הופך להיות רהיט מיוחד בעל מראה יוקרתי. חומר מתכתי יכול להוסיף טאץ' תעשייתי, לפורצלן היופי של אבן טבעית ולחזיתות הזכוכית פן אלגנטי מיוחד שקשה להשיג בחומרים אחרים.
מגוון רב של חזיתות למטבח בגוון אפור מחומרים אלו ואחרים אפשר למצוא במותג המטבחים היוקרתי next125, מותג הפרימיום הבינלאומי של חברת המטבחים הגרמנית שולר. במותג בו תשומת הלב לפרטים היא שם נרדף והארכיטקטורה של תנועת הבאוהאוס היא השראה אפשר למצוא מטבחי יוקרה מודרניים, אלגנטיים במיוחד ויוצאי דופן.
אולם התצוגה נמצא באזור התעשייה של הרצליה פיתוח, ברחוב גלגלי הפלדה 19. 09-9569903

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *