מטבח לבן מזוהה לעתים קרובות עם תחושות ומאפיינים של ניקיון, סטריליות, קרירות, מה שנקרא "עיצוב נקי מדי". מצד אחר יש במטבח לבן תכונות מובהקות של פשטות, רעננות, שלווה, אווריריות ונצחיות אולי יותר מכל צבע אחר.
כיצד אפשר ליהנות מהקו הנקי המודרני של המטבח הלבן ועדיין לזכות בעיצוב חמים, נעים ומסביר פנים?
כדי שמטבח לבן יעורר את התחושות החיוביות הללו אפשר להוסיף לו אלמנטים ומרקמים, שיעזרו לשפר את הנעימות והחמימות שלו, של המרחב כולו ובכך להפוך אותו למזמין ונוח עוד יותר.

שבצו אלמנטים טבעיים

אלמנטים טבעיים, כמו הדגשות עץ או פורניר ביישומים של מדפים פתוחים, חיפויים או רהיטים יוכלו להוסיף מרקם טבעי וחמימות לכל מטבח לבן. אפשר גם להציג טקסטיל צבעוני כמו שטיח, וילונות או ריפוד של כסאות כדי להוסיף כתמי צבע וחמימות. המרכז והמסה העיקרית יישאר המטבח הלבן. התוספות יוכלו לשנות את האווירה הכללית.

תכננו פינת ישיבה

אם יש בכך צורך והמקום מאפשר, שקלו להוסיף פינת ישיבה נעימה עם כיסאות נוחים או פינת ארוחת בוקר קטנה, כדי להפוך את המטבח לחלל מזמין יותר להתכנסות ולהירגעות. את פינת הישיבה אפשר לתכננן בצבעוניות ובחומריות שונה. הללו בהחלט יוכלו להוסיף עיצוב חמים ונעים למטבחים לבנים.

הוסיפו תאורה חמה

שילוב של תאורה נכונה הכרחית וחשובה בכל מטבח. האפשרויות הן רבות: תאורה כללית, תאורה תלויה, תאורה משימתית על משטחי העבודה, תאורה אינטגרלית במקומות שונים בארון, מתחת למשטחי העבודה, לאורך המסד (צוקל) ועוד. כאשר בוחרים בגוון אור חם המטבח כולו מקבל הרגשה עוטפת. גופי תאורה דקורטיביים, התלויים מעל האי או מעל פינת הישיבה במטבח, יכולים גם הם להוסיף סגנון, רכות וחמימות לעיצוב ולאווירה הכללית.

שלבו ירוק

צמחייה ירוקה, צמחי תבלין או פרחים טריים מכניסים חיים, צבע ותחושת נעימות לכל מרחב. השילוב שלהם במטבח לבן יהיה חגיגה של רעננות. במותג next125 מוצעת האפשרות לשלב אדניות מוארות של צמחי תבלין על חיפויי הקיר. חיפויי הקיר יכולים להיות בלבן או בכל צבע וחומר נבחרים אחרים, תואמים למטבח. תאורת האדניות מדמה תאורת אור יום והיא תעזור בגידול הצמחייה. המשתמשים במטבח יוכלו ליהנות מצמחי תבלין טריים ונגישים למלאכת הבישול.

הציגו נגיעות אישיות

פריטים אישיים כמו כלים דקורטיביים, יצירות אמנות, תמונות משפחתיות או יצירות סנטימנטליות אחרות יוסיפו מגע אישי לכל מטבח. הרקע של מטבח לבן יכול לתת להם במה ונוכחות מודגשת ולהפוך את המקום כולו לעיצוב אישי מיוחד.

בחרו בגוונים חמים של לבן

נכון שהצבע הלבן הוא צבע מוחלט אולם אם רוצים עדיין להשיג מטבח לבן מונוכרומטי או מטבח בהיר מאד עם אווירה מעט חמימה יותר אפשר לבחור בגוון מרוכך שלו. מטבח שמנת, למשל, יכול להיות אופציה טובה לכך. עדיין העיצוב הכללי נשאר בבהירות, אך יהיה אפשר לקבל הרגשה כללית חמימה יותר. יש עוד גוונים קרובים ללבן, שאינם מוחלטים ומתאימים מאד למשפחת המטבחים הלבנים בסגנון המודרני, כמו גוון של צדף (Seashell) או אפור בהיר מאד (Kristall Grey).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *