הערך "תוצרת גרמניה" מחובר אצלנו למוצרי יוקרה מודרניים, פרקטיים ומתוחכמים. פעמים רבות נשתמש במונח "מטבח גרמני" כשם נרדף למטבח מודרני איכותי.

כאשר מדובר בשוק מותגי מטבחי היוקרה נוכל להיות בטוחים בוודאות גבוהה שהמונח "מטבח מודרני תוצרת גרמניה" אוגד בתוכו טכנולוגיה מתקדמת ואיכות בלתי מתפשרת. תהיה תשומת לב לכל פרט, הקווים יהיו נקיים, מדויקים ונטולי עומס.

מטבחי איכות מעוצבים

מטבחי האיכות יציגו מטבחים מעוצבים שבין מאפייניו הבולטים יהיו יעילות ואלגנטיות. כאשר המותג עובד על המוצרים החדשים הם לא יכללו רק תוספות חדשות למגוון היחידות הקיימות, לחזיתות או לאבזור. מחלקת המחקר והפיתוח של המותג ומעצביו תמיד ישקדו גם על פיתוח הקיים והפיכתו לטוב יותר. כך שכאשר תקבלו את המטבח החדש שלכם היו בטוחים שקיבלתם את המעודכן והאיכותי ביותר שקיים היום.

איכות חברה נמדדת גם באחריות לסביבה

לקיחת אחריות על קיימות, אנשים וסביבה צריכה להיות מעוגנת בפילוסופיה הארגונית של החברה על מנת שתתקיים. הקיימות והמודעות לסביבה צריכה להיות במוקד החשיבה של תהליכי העבודה והייצור של החברה. אלו מדדים שיכולים להתבטא באופנים שונים: מבחירת חומרי הגלם, דרך תהליכי הייצור, באפשרויות המיחזור ובניהול האנרגיה בחברה.

חברת Schuller, בין חברות המטבחים הגרמניות, הגדולות והמובילות היום בענף למטבחים איכותיים מעוצבים, חתומה על יוזמת PEFC, שדואגת לשימור היערות הטבעיים והאיזון האקולוגי שלהם וגם פועלת בשרשרת עבודה מבוקרת, הממחזרת כל שאפשר ומנצלת אנרגיות "מבוזבזות" מתהליכי הייצור לתועלות בנות קיימא. אריזות ארונות המטבח מגיעות ללא הדפסה כדי שיהיו נוחות למחזור; צי המשאיות המובילות את המטבחים בתוך אירופה נושא תקן יורו 6, האומר שהוא ידידותי לסביבה, חסכוני בשימוש בדלק ובכך עוזר להפחתת זיהום האוויר ומשריפת פסולת העץ, שנשארת מתהליכי ייצור המטבחים, מייצרים בתהליך מבוקר אנרגיית חימום עבור החברה כולה. לחברת Schuller תו איכות DGM המעיד על קיזוז מלא של כל פליטות הפחמן בתהליכי הייצור.

ביחידות המוצעות לתכנון המטבח נמצא אפשרויות מגוונות להפרדת אשפה על מנת לאפשר לכל לקוח לחיות על פי צרכיו ומצפונו.

 

צילום: גידי בועז

מה מיוחד במטבחי next125?

מטבחי next125 הם מותג הפרימיום של חברת Schuller ומוצגים באולם תצוגה גדול ומרשים בלב אזור התעשייה בהרצליה פיתוח. המטבחים כולם מיוצרים בגרמניה ומיובאים לארץ לפי תוכנית אישית ומידות מדויקות. כל מטבח הוא אינדיבידואלי.

תשומת לב לפרטים היא שם נרדף למטבחי next125. המותג משלב בעיצוביו אומנות, טכנולוגיה ועיצוב בהשראת ארכיטקטורת הבאוהאוס עם טכניקות של ייצור תעשייתי העדכניות ביותר. מוצרי המותג זכו בפרסי עיצוב רבים, ביניהם פרס העיצוב הגרמני או פרס Red Dot.

התוצאה היא מטבחים אלגנטיים במיוחד, המציעים תמורה מצוינת לכסף עבור לקוחות איכותיים ומודעים לעיצוב.

מותג יוקרתי ונחשק

אפשרויות הייצור של מטבחי שולר הן יוצאות דופן. מדובר במפעל מתקדם שמייצר מדי שנה יותר מ-165,000 מטבחים, הנמכרים בגרמניה ובעולם. שותפויות קמעונאיות חזקות עם החברות המובילות בעולם לחומרי גלם ופרזול ביחד עם אחריות תאגידית הן כולן בסיס חזק ואיתן למותג יוקרתי ונחשק.

אולם התצוגה של מטבחי next125 נמצא באזור התעשייה בהרצליה פיתוח, רחוב גלגלי הפלדה 19. 09-9569903

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *