האסתטיקה במטבח מודרני יוקרתי היא אחת מתכונותיו. אחד החומרים המובילים שיכולים לקחת תפקיד משמעותי ביצירת מראה מתוחכם ויוקרתי במטבחי יוקרה מודרניים ולהוסיף אווירה מיוחדת הוא פורניר. מטבח פורניר היא בחירה קלאסית המציעה מטבח במראה חם וטבעי. לכל פורניר גוון וטקסטורה משלו והוא יעניק למטבח אופי ומראה חד פעמיים.
אם נבחר במטבח פורניר מודרני משולב עם חומרים אחרים או נשלב אתו צבעים, הרי נוכל לקבל תוצאות עיצוביות מרהיבות והאפשרויות הן רבות ומגוונות. הסוד יהיה בהתאמות היצירתיות. כל אחת מהן תציע מראה והרגשה אחרים.

סוגי הפורניר הנפוצים במטבחים המודרניים

מצויים כמה סוגי עצים עיקריים בהם נהוג להשתמש בדרך כלל במטבחים מודרניים יוקרתיים. הבחירה בהם כוללת שיקולים שונים כמו: מראה, עמידות, נפיצותם בטבע והאפשרויות ברות הקיימא לשימוש בהם.

פורניר עץ אלון

פורניר עץ אלון הוא אולי הבחירה המבוקשת ביותר למטבחים מעוצבים בסגנון המודרני, הן כמטבח פורניר שלם והן בשילוב עם חומרים אחרים. האלון הוא עץ רב-תכליתי המתאים מאד לרהיטים ולמטבחים מודרניים יוקרתיים בפרט.

  • האסתטיקה של פורניר האלון מוסיפה נופך של תחכום וחמימות לעיצובי מטבחי פורניר מודרניים. דפוסי הטקסטורה הטבעיים שלו, צבעו הבהיר ואפשרויות הגיוון שלו יוצרים מראה יוקרתי המתאימים מאד לסגנונות המטבח העכשוויים.
  • העמידות הגבוהה יחסית של פורניר אלון הופכת אותו לבחירה מעשית עבור חזיתות ארונות המטבח, מדפים פתוחים ואף למשטחים באזור עם תנועה גבוהה כמו המטבח. חזיתות מטבח מפורניר אלון בייצור נכון יוכלו לעמוד בשימוש יומיומי ויראו טוב לאורך זמן רב. הוא יהיה עמיד בפני עיוות, סדקים ויהיה פחות חשוף לדהייה. לכן פורניר עץ אלון מגוון יכול להיות אופציה ארוכת טווח עבור מטבחי יוקרה.
  • הרבגוניות של פורניר אלון יכול להיות מותאם להעדפות עיצוב שונות. אפשר לקבל אותו עם סיקוסים עדינים (עיניים) או במראה אלגנטי "נקי" ללא סיקוסים כלל. אפשר לצבוע אותו בגוונים שונים, בהירים וכהים. אפשרויות העיבוד השונות שאפשר להכיל עליו יתאימו אותו לאסתטיקה הרצויה של המטבח ועדיין ישמרו את הדפוס הטבעי שלו.

פורניר עץ אגוז

למעדיפים מטבח פורניר, מעוצב ויוקרתי, בעל גוון כהה, עמוק ועשיר פורניר עץ אגוז הוא בחירה מצוינת. יש לו טקסטורה אלגנטית בעלת נוכחות והוא מוסיף תחושת יוקרה וחמימות לחלל.

פורניר עצי מחט

הדפוס של פורניר של עצי מחט מציע מראה של פסים דקים ועקביים יחסית באלגנטיות מרשימה. במטבחי יוקרה מודרניים, הכוללים לרוב קווים נקיים ועיצובים מינימליסטיים, שילוב של פורניר עץ מחט יוסיף חמימות ומרקם מיוחד.

חיבורים מעוצבים

החיבור בין חזיתות פורניר עם חומרים מודרניים, כמו נירוסטה, זכוכית או פורצלן יכולים ליצור עיצובים מרשימים של ניגודים ואיזונים. הפורניר היא תוספת משלימה של חמימות למטבחים שחורים, מטבחים אפורים ובכלל מטבחים כהים. מטבחים לבנים יראו אתו פחות סטריליים. העיבוד והמראה האלגנטי הטבעי של הפורניר תשמור על נופך של יוקרה לצד האווירה המחממת שתיכנס לעיצוב בזכותו.
שילוב פורניר בעיצובים מודרניים הם אפשרות מצוינת להשגת מטבח מעוצב, מזמין ויוקרתי, המעניק יופי טבעי לסגנון העכשווי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *