הבחירה בדלתות זכוכית למטבח מבטיחה עיצוב מטבח מיוחד. יש לזכוכית זוהר, אסתטיות ותכונות חומר שאין לחומרים אחרים. היא מחזירה את האור מבלי לבלוע אותו ומבלי להיות נוצצת מדי. יש בה שילוב של אלגנטיות ביחד עם התאמה לשימוש יום-יומי כי היא היגיינית, קלה לניקוי וחזקה.

עיצוב שמשקף אסתטיקה

דלתות זכוכית יכולות להיות שקופות לחלוטין ויראו את כל התוכן שבתוכן. זה יכול להיות אידיאלי לעיצוב בהם פריטי הארונות במטבח מספיק מרתקים, כדי לשמש כאלמנטים עיצוביים, או אם רוצים להרגיש שחלל הפנים גדול יותר. הרוב חושש מעיצוב כזה ומעדיף להסתיר את תכולת המטבח מאחורי דלתות מלאות. דלתות זכוכית צבועות הן אופציה טובה להנאה מרבית מתכונות החומר והאסתטיקה שלו מבלי להיצמד למחויבות לסדר פנימי מופתי בתוך הארונות. אפשרות נוספת היא זכוכית שקופה למחצה שתראה כלפי חוץ את צללי הכלים ותציג מסתוריות כלשהי.

יתרונות דלתות זכוכית מלאה

• היגיינית וקלה לניקוי.
• אין צורך בתחזוקה.
• זכוכית מחוסמת היא עמידה וחזקה במיוחד.
• מחזירה את האור – לא בולעת אותו.
• פונקציונליות מרבית – שום פריט בתוך הארון לא מוצג לראווה.
• שפע של עיצובים.
• גוונים רבים.
• אווירה אלגנטית.

זכוכית מלאה בגימור מט

גימור מט מתאים לאניני מטבחי היוקרה המודרניים. פעמים רבות זו תהיה הבחירה הפופולרית בקרב האדריכלים ומעצבי הפנים. המטבח נראה מתוחכם והצבע נראה קצת יותר שקט ומאופק בגימור המט. לכל גוון צבע האיכויות שלו כמובן וזו גם שאלה של טעם אישי, אולם אחת מתכונותיה הגדולות של הזכוכית המלאה בגימור המט היא היותה מתאימה לרוב החומרים והמשטחים האחרים. היא יכולה להשתלב נהדר עם חומרים כמו פורצלן, מתכת ועץ.

מטבחי זכוכית בגימור מבריק

גימור מבריק משקף אור ויתאים לעיצוב מודרני אלגנטי שמושך את העין. דלתות זכוכית בגימור מבריק תתאמנה גם לחללי מטבח גדולים ואווריריים וגם למטבחים קטנים. המשטח המבריק של הדלת מצטיין בהחזרת אור ממקורות אור טבעיים ומלאכותיים ויוצר תחושה של מרחב ופתיחות. בין אם גוון הצבע הוא בהיר או כהה למטבח עם דלתות זכוכית בברק גבוה יכולות של משחקי השתקפויות כמראה מתוחכמת המתאימה מאד לאופי העיצוב המודרני.

אילו ידיות מתאימות למטבחי הזכוכית?

ידיות הן כמובן שאלה של טעם אישי. מטבח ללא ידיות, בפתיחת נגיעה (טאץ') או עם מסילות לפתיחת הדלתות או עם ידיות שקועות, תואם היטב את מראה העיצוב הנקי והעכשווי של הזכוכית. זו אפשרות אסתטית מצוינת שתשמור על המראה המושלם של הזכוכית. הסגנון הזה יתאים במיוחד למטבחים פתוחים בהם השאיפה תהיה להמשיך את הסגנון המודרני שיתאים לעיצוב הבית כולו.

יחידת תצוגה מזכוכית

אפשרות עיצוב נוספת בזכוכית למטבח היא יחידת תצוגה מזכוכית כריהוט משלים. יחידת התצוגה יכולה להיות עם זכוכית שקופה או זכוכית אלגנטית כהה, בה יהיה אפשר להציג אוצרות נוי, כלים יפים או אוספים בצורה ראויה ונטולת אבק. כך יהיה אפשר ליהנות מהם כל הזמן. יחידות הריהוט יכולות לעמוד בפני עצמן בחלל המטבח או כיחידה מקשרת באזורים הנושקים למטבח. יחידה כזו יכולה גם להיות חלק מארונות המטבח על מנת לשבור את הרצף ההומוגני ולהכניס עניין עיצובי למסת הארונות.

דלתות הזכוכית של מטבחי next125

הזכוכית בדלתות של המותג next125 היא זכוכית איכותית מחוסמת בעובי 4 מ"מ בצבע מלא. הזכוכית יושבת בתוך מסגרת אלומיניום עם שוליים דקים, השומרים על קצוות החומר וכמעט ואינם נראים בחזית המטבח. מסגרת האלומיניום מוצעת בגוון אוניקס שחור או בנירוסטה. העיצוב הוא אלגנטי קלאסי עם מראה מתוחכם שמי שמחפש עיצוב מטבח מודרני יוקרתי מאוד מקווה בדרך כלל להשיג.
13 גוונים מיוחדים מרהיבים, בגימור מט ובמבריק, קיימים לבחירה, ביניהם חמישה גוונים חדשים: לבן צדף, בז' סהרה, חום מוקה, גוון בזלת מתכתי וגוון נוסף של אפור.
מטבחי Schuller – next125, רחוב גלגלי הפלדה 19, אזור התעשיה הרצליה פיתוח. 09-9569903.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *