צילום: גידי בועז אדריכל: חיים אלמקיאס

למטבח מודרני בעל מראה ייחודי ותכונות של עמידות ללא תחרות – בחרו במטבח פורצלן. הפורצלן הוא תוצאה של פיתוח מתועש מתקדם, בעל תכונות מותאמות למטבח פעיל שיהיה קשה מאד להשיג בחומר אחר. בפורצלן הן כולן התנקזו לחומר אחד: עמידות לחום, לקרני UV, לשריטות ולכימיקלים ולכן גם לא יקבל כתמים וצבעו לא ידהה או ישתנה עם השנים.

מראה מודרני

הפורצלן מעניק למטבח מראה מודרני שמשדר יוקרה וסטייל. הפאנלים השלמים של החומר, שיכולים להגיע גם במידות גדולות מאד, מרשימים. מרקם החומר והטקסטורה שלו במרבית המקרים הם כשל אבן או בטון טבעיים ולכן כל מטבח נראה ייחודי בעל אופי משלו. אפשר לבסס מטבחים שלמים על אותו החומר למראה מודרני מקסימליסטי: חזיתות, חיפויי קירות ומשטחי עבודה – עיצוב מושלם במראה הומוגני של אחידות חומר.

עיצוב ללא ידיות

על מנת לשמור על יופייה של האבן ולהתגבר על קשיותו של החומר העיצוב המודרני ללא ידיות יהיה העיצוב ההולם ביותר. אלו יכולות להיות דלתות חלקות שלמות בפתיחת נגיעה (טאץ'), דלתות נקיות עם הפרדה ביניהן בעזרת מסילות, שישמשו לפתיחה, או עם שקע מיוחד בדלת שיהיה לידית. כל האפשרויות עדיין ישמרו על המראה השלם ויופיו של החומר.

מהן תכונותיו של הפורצלן?

לפורצלן תכונות רבות שלא קיימות בחומרים אחרים למטבח.
• היגיינה: צפיפותו הגבוהה של החומר מונעת ספיגה, ספיחה או התפשטות של חיידקים. הוא אינו סופג מים או נוזלים אחרים, אין בעיה במגע ישיר עם מזון ואין הצטברות של ריחות.
• חוזק: צפיפותו ודחיסותו של החומר מעניקים לו חוזק מכני גדול יותר מאשר למשטחים טבעיים אחרים. דחיסות זו מאפשרת לבצע משטחי עבודה בעובי לוח של 12 מ"מ בלבד והרבה יותר דק מזה למשטחי דלתות המטבח.
• עמידות בפני שריטות: אינו רגיש לשריטות ומגלה עמידות טובה בעבודה השוטפת במטבח.
• עמידות לחום: למרות שלא מומלץ להניח על אף משטח במטבח סיר לוהט ללא משטח ביניים הפורצלן עמיד למגע ישיר עם כלים חמים, הוא חסין לאש ולשינויי טמפרטורה. לכן כחומר בעל עמידות גבוהה הוא יכול להתאים הן לשימושי פנים הבית והן לחוץ (חיפויים וכדומה).
• כימיקלים וכתמים: הוא אינו סופג נוזלים, כימיקלים או מקבל כתמים ואינו מצריך שימוש בחומרי ניקוי מיוחדים. הוא עמיד בפני חומרי הניקוי הנהוגים במטבח ואינו דורש תחזוקה מיוחדת. פני השטח שלו מגלים יציבות לאורך השנים, אינם דוהים (בעלי עמידות לקרני UV) ואינם משתנים.
• קיימות: היות והוא עשוי מתערובת, בעיקר של מינרלים טבעיים, קוורץ וחמר, שנדחסו ואוגדו בטמפרטורות גבוהות, הפורצלן ניתן למחזור ולחידוש לאחר מחזור החיים הנוכחי שלו במטבח.

דלת מאבן?

דלת מטבח מאבן היא דלת מיוחדת שפונה לחושים רבים. המראה היוקרתי שלה נובע גם ממרקם האבן והמגע המחוספס שלה. למרות שזו דלת אבן היא איננה כבדה. דלת הפורצלן במותג next125 היא משטח פורצלן מעובד דק מאד (4 מ"מ) שיושב בתוך מסגרת אלומיניום חזקה וקלת משקל. התוצאה היא שלוח הפורצלן עטוף בתוך שוליים דקיקים של אלומיניום בגוון אוניקס שחור או נירוסטה, ששומרים על קצוות החומר ומעניקות לדלת חזות יוקרתית מיוחדת.
ייצור מיומן של דלתות הפורצלן עם אפקט של אבן או בטון מבטיח חזות מודרנית יחד עם פונקציונליות אופטימלית. הגימור היוקרתי של מטבחי next125 משלב איכות גבוהה עם מראה חיצוני מרשים ומבטיחים הנאה ארוכת טווח.
ממטבחי הפורצלן של המותג אפשר להתרשם באולם התצוגה ברחוב גלגלי הפלדה 19 באזור התעשייה בהרצליה פיתוח. 09-9569903.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *