מטבח מודרני יוקרתי הוא לא רק מטבח, הוא סביבת חיים שלמה. פעמים רבות המטבח לא לבדו בחלל המגורים. ככל שמטבחים נפתחים יותר והופכים ללב הבית, כך הם לוקחים על עצמם אפשרויות מגוונות יותר. ריהוט ואביזרים משלימים יכולים להיות עזר פונקציונלי ואסתטי כאחד מאד משמעותי למטבח.

מראה מגובש ומסוגנן

ריהוט ואביזרים משלימים יכולים לעזור ליצור מראה מגובש ומסוגנן במטבח ובסביבתו. הם יכולים להגדיר חלל ולהוסיף אפיון של סגנון אישי, כך שעיצוב אזור המטבח יהיה בעל אופי, חמימות ואף מזמין יותר.
כמובן שיש להם גם מטרה פונקציונלית והם יכולים למקסם את השטח הפנוי ולהפוך אותו ליעיל יותר. ריהוט משלים יכול לספק פתרונות אחסון נוספים ולאביזרים יש תפקיד שימושי בשמירה על מטבח מאורגן ויעיל.

אילו פרטי ריהוט יתאימו לסביבת מטבח יוקרתי?

מטבח יוקרתי מורכב מאיכויות פונקציונליות ואסתטיות בתכנון יוצא מן הכלל. על מנת לארגן היטב את סביבתו הקרובה של המטבח אפשר לחשוב על פרטי ריהוט שיוכלו להעצים אותו ולהתאים לאופיו:

1. אי מיוחד יכול להיות רהיט מעבר בין המטבח לאזורי המגורים.
2. כסאות בר מרשימים.
3. פינת אוכל משפחתית משמעותית.
4. עגלת בר מסוגננת.
5. מזנונים דקורטיביים לאחסון בהתאמה אישית.
6. ארון וויטרינה מושקע.
7. בר משקאות ביתי.
8. מקרר יין.
9. גופי תאורה יוקרתיים.
10. יצירות אמנות.
11. שטיח.
12. צמחייה.

האם יש להתייחס לסגנון המטבח כאשר מעצבים את השטחים הסמוכים לו?

בהחלט מומלץ להתייחס לסגנון המטבח בעת עיצוב השטחים הסמוכים לו. זו לא חייבת להיות אחידות עיצוב מוחלטת. הרי אין הכוונה לפלוש עם המטבח לאזורים הצמודים לו, אך יש יתרונות רבים בהתייחסות משותפת לריהוט המטבח וסביבתו:

דבר ראשון כדאי להבטיח שמבחינה פונקציונלית המטבח והאזורים הסמוכים לו עובדים יחד בצורה יעילה ומעשית. החלל מנוצל היטב ואין הפרעה לתנועה מבחינת פריסת הריהוט.
כאשר העיצוב מגובש האסתטיקה הכללית משתפרת. עיצובים דומים במטבח ובריהוט הסמוך יכולים אף לסייע ביצירת אווירה מזמינה יותר למפגשים ולאירועים חברתיים, החלל יכול להיראות מרווח יותר ואף להעלות את הערך הכולל של הנכס.

 

פונקציות חשובות ליד המטבח

ישנן כמה פונקציות נוספות בבית שיהיה נכון למקם אותן ליד המטבח או בקרבתו ולהתייחס אליהן בהתאם לסגנון המטבח. מזווה, ארון כביסה או משרד ביתי הן פונקציות חשובות ופעילות ורבים מעדיפים אותן צמודות למטבח. אם הן יהיו ממש בתוך המטבח הן עלולות לתפוס מקום יקר ערך. מצד אחר אין רצון לסגור אותן בחדר נפרד או להיפך – להשאירן חשופות לחלוטין באזור המגורים. פתרונות עיצוב וריהוט יכולים לתת מענה לעיצוב דומה או משלים למטבח מבלי לוותר על נוחות הקרבה למטבח ועל המראה הוויזואלי.
מטבחי next125 מאפשרים לכם להיות יצירתיים גם ליד המטבח. המותג מציע אפשרויות עיצוב של ריהוט ואביזרים משלימים מעוררי השראה בסגנון העיצוב הבינלאומי. כך תוכלו לתכנן את העיצוב האותנטי ביותר עבורכם, באותה השפה ובהתאם לדרישות האינדיבידואליות שלכם.
משפחת יחידות המזנון המוצעות התרחבה השנה עם חזיתות זכוכית חדשות באלגנטיות נצחית. מערכת דלתות הכיס מציעה פתרון אידיאלי לארון רב תכליתי עם דלתות שיכולות להסתיר פינת בר, משרד ביתי או שטח אחסון נוסף. עגלת בר ניידת יכולה להתאים עצמה לשימושים שונים ולמקומות רבים בבית, לאי יש תצורות מפתיעות חדשות ועוד.
מכולם אפשר להתרשם באולם התצוגה המרשים של המותג ברחוב גלגלי הפלדה 19 באזור התעשייה בהרצליה פיתוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *