כאשר מתכננים מטבח יוקרתי התכנון והעיצוב של המטבח איננו כתכנון מטבח רגיל. מותג מטבחים יוקרתי ומוערך יוכל להציע דרכים רבות ומקוריות לשדרוג מטבח על מנת שיהיה ייחודי וחד פעמי.

זה מתחיל באיכות

מטבח יוקרתי מורכב מפרטים קטנים רבים מהם יתוכנן מטבח שלם. כולם מוקפדים, כולם עשויים מהחומרים הטובים ביותר ובשיטות הייצור המתקדמות ביותר. בתכנון מטבח יוקרתי אין פרט שלא יטופל. את האיכות רואים ומרגישים. כאשר אתם מבקשים לתכנן לעצמכם מטבח משודרג התחילו בשדרוג איכויותיו.

השקיעו בחכמה

תכנון מטבח חכם היא דרך טובה לשדרג את חוויית המטבח. השקיעו במכשירים חכמים, הניתנים לשליטה מרחוק באמצעות הטלפון הנייד, הניתנים לחיבור למערכת הבית החכם ולשילוב של עוזרים המופעלים בפקודות קוליות. זה גורם למטבח לעבוד בשבילנו ולנו ליהנות מחוויית בישול ועבודה קלה יותר במטבח.

מכשירים נסתרים

הסתירו את מכשירי החשמל שלא תרצו לראות באופן קבוע מאחורי ארונות עם דלתות כיס. חזיתות ארונות נקיות יכולות ליצור מראה אחיד, מינימליסטי, ולגרום למטבח להיראות מרווח ומאורגן יותר. תכנון מטבח בו מוצרי החשמל מוסתרים, ממקררים, דרך תנורים, מדיחי כלים ולמעשה כל מוצר חשמלי כמעט – יכול לשדרג את המראה של המטבח ולהפוך אותו לרהיט אלגנטי שיכול להשתלב היטב בסביבתו.

פתרונות אחסון

תכננו מטבח בו ישנן אפשרויות אחסון מגוונות, כמו ארונות מזווה נשלפים, מגירות רחבות ועמוקות, המיועדות לשאת משקל רב של כלים, פתרונות חכמים לחלוקות פנימיות או מדפי אחסון, שניתן להחביא בהם כלים ומכשירים כשאינם בשימוש. כך נוכל למקסם את השטח הנתון לתכנון המטבח ולשמור עליו מאורגן ומסודר.

אי מטבח רב תפקודי

שדרגו את אי המטבח על מנת שיהיה רב תפקודי. אפשר לשדרג את האי בעזרת תכנון תכונות יוצאות דופן בו, כמו עיצוב מיוחד, תכנון אי מרחף על רגליים, שילוב מקרר יין מובנה, אזור ישיבה מעניין, אפילו עם גינת צמחי תבלין קטנה עליו. כך האי יהפוך למוקד המטבח. הוסיפו לו תחנת טעינה עם שקעים מובנים.

חיפויי קיר מותאמים אישית

במקום חיפוי קיר של אריחים מסורתיים או של החומר ממנו עשוי משטח העבודה אפשר לתכנן חיפויי קיר משולבים באביזרי אלומיניום שימושיים. מטרתם, מעבר לשדרוג היופי והאסתטיקה המיוחדים שהם מוסיפים לתכנון המטבח, להיות לעזר בעבודה במטבח. אבזור שימושי בהישג יד משדרג את ההנאה מהמטבח. אלו יכולים להיות מחזיקי סכיני שף, מעמד לנייר מגבת, מדף מיוחד לשמן הזית ולרוטב הבלסמי או מעמד אסתטי לתבלינים ולכוסות היין. 

שדרוגי תאורה

תאורה היא פיסול באור. השקעה בתכנון התאורה במטבח תוכל לשדרג את המטבח כולו ואף להוסיף לו נגיעות אמנותיות. תכנון מטבח משודרג יתייחס לאפשרויות תאורה נוספות, מעבר לתאורה כללית סטנדרטית או תאורה משימתית מעל משטחי העבודה. אפשר להוסיף תאורה מתחת לארונות התחתונים, בצמידות למסד (לצוקל), תאורה נסתרת מתחת למשטחי העבודה או לחיפויי הקיר. אפשר לתכנן תאורה חכמה שיכולה לשנות גוון צבע או בהירות, כדי להתאים לתרחישים ולאירועים שונים. תאורה נסתרת תוסיף אווירה קסומה בארונות וויטרינה מיוחדים או בארונות ובמדפים פתוחים.

תכונות ידידותיות לסביבה

שלבו יחידות מיוחדות בתכנון המטבח שיקלו לשמור על הסביבה. בחרו בפח אשפה עם הפרדה או ביחידות מיוחדות עם סלסלות, בהם תוכלו לעשות בקלות חלוקה ביתית של האשפה. מערכת סינון מים תפחית את השימוש בבקבוקי פלסטיק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *