צילום: גידי בועז

הסגנון המודרני הוא סגנון עיצוב שמלווה אותנו שנים רבות. שורשיו התחילו במגמות המודרניזם שצמחו בסוף המאה ה-19 והוא המשיך להתפתח ולהתגבש במשך השנים. היום הוא הסגנון המועדף והמוביל באדריכלות ובעיצוב ולמרות שאין לו הגדרה אחת מוחלטת אפשר לזהות בו מאפיינים עיקריים משותפים בכל המגמות.
אחד מהמקומות הבולטים בעיצוב הבית בהם משתקף הסגנון הוא המטבח המודרני, בו חוברים יחדיו חומר, טכנולוגיה ועיצוב, שמציגים יחדיו את החדשנות העדכנית ביותר.

מאפיינים עיקריים של המטבחים המודרניים

מטבח מודרני הוא מטבח נוכח. הוא בדרך כלל ממוקם במקום מרכזי בבית, גלוי ונראה, ויש לו חלק בלתי נפרד בעיצוב הכולל ובחיי המשפחה בכלל. אין פלא שההעדפה של אדריכלים ומעצבי פנים רבים היא להתחיל את תכנון הבית כולו במטבח.

מאפיינים עיקריים של המטבחים המודרניים:

  • שימוש בחומרים חדשניים ופרקטיים.
  • שימוש בטכנולוגיות עבודה מתקדמות ומתועשות.
  • שימוש בפרזול ובאבזור מתקדמים.
  • עיצוב שקט, מינימליסטי, שיתבטא בקווים נקיים, מתמשכים, עם מיעוט חלוקות חיצוניות.
  • אין קישוטיות או מניירות עיצוביות חיצוניות שאינן משרתות מטרות פונקציונליות ברורות.
  • הקפדה על דיוק ואיכות הכרחית, כי כל דבר שאינו במקומו או פחות מושלם יבלוט מיד.
  • תהיה העדפה ברורה להסתרת מוצרי החשמל או הטמעתם בארונות. פחות אלמנטים גלויים ישמרו על ויזואליות שקטה וסדר.

צילום: גידי בועז

יתרונות המטבח המודרני

יתרונות משמעותיים יש למטבחים המודרניים. בדרך כלל הם יהיו המטבחים העדכניים ביותר בתחום, שיציגו את החדשנות בכל חלק ופרט בהם. כלפי חוץ הם אולי משדרים איפוק ופשטות עיצובית, אך למעשה כל החידושים, כל הטכנולוגיות המתוחכמות וכל החומרים הכי מתקדמים ועמידים נמצאים בהם. הפרזולים, הפטנטים, חיפויים מעניינים אביזרים שימושיים – כל מה שתחום המטבחים מציע לעבודה נוחה וחווייתית – מטבח מודרני יציע, בעיקר בחברות מטבחי היוקרה.

מבחינה עיצובית המטבח המודרני סלחני יותר לסגנונות עיצוב נוספים או אחרים שיהיו בסביבתו. העיצוב השקט שלו אינו משתלט, הוא עומד בנוכחותו המרשימה והאלגנטית ואם יהיה לידו עיצוב אחר ושונה ממנו הוא לא יגרע ולא יעיב על נוכחותו היציבה והמדויקת.

מטבח מודרני עם אי

האי במטבחים המודרניים הפכו לחלק משמעותי וכמעט בלתי נפרד מהעיצוב. הוא בהחלט מרכז המטבח היום. אפשרויות התכנון והעיצוב שלו הן כמעט אינסופיות. הוא יכול להיות מול קיר הארונות הגבוהים, כהמשך ישיר שלו באותו העיצוב, והוא יכול לעמוד בפני עצמו, בחומר או צבע שונים. פעמים רבות האי במטבח הוא החלק שמקשר בין היחידות שצמודות לקיר לבין פינת האוכל או הסלון ולכן הציפייה היא שיהיה גם ייצוגי באופיו.

מטבח מודרני יוקרתי

במטבח מודרני של חברת מטבחים יוקרתית בעלת מוניטין העיצוב והפונקציונליות יהיו בתחרות מתמדת, בה אין מנצח ואין מפסיד. שניהם זוכים. כל פרט יהיה פונקציונלי ויוגש בצורה האסתטית המיטבית, כי במטבח יוקרתי כל פרט חשוב. יושם דגש על החומרים האיכותיים ביותר והפרזולים המתקדמים ביותר.

 

במטבחי next125, מותג הפרימיום של חברת Schuller גרמניה, זו תפיסת העולם והפילוסופייה של החברה. אלו מטבחים מודרניים ברוח סגנון הבאוהאוס בשפה עיצובית ישירה. המטרה היא תמיד ליצור את הדבר הבא, למצוא פתרונות יצירתיים שיחדשו, ישפרו ויהפכו את העבודה במטבח לחוויה נעימה ומרגשת. המחשבה הראשונה היא תמיד על האנשים. כל מטבח הוא אינדיבידואלי ואותנטי, שמתאים לסגנון החיים של כל לקוח.
החברה מייצרת יותר מ-150,000 מטבחים בשנה כאשר כל אחד מהם הוא התאמה אישית. כל מטבח מקבל תעודת זהות שתלווה אותו עבור שירות עתידי באם יהיה צורך.

אפשר להתרשם מהפרטים הקטנים, מהאיכות ומהעיצובים המיוחדים באולם התצוגה של החברה בארץ ברחוב גלגלי הפלדה 19 באזור התעשייה של הרצליה פיתוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *