ישראלביץ אדריכלים. צילום: עמית גירון

מטבחי יוקרה הם מטבחים מיוחדים, הם מטבחים שעיצוב, אמנות וטכנולוגיה חוברים בהם יחדיו. כל פרט יהיה חשוב בהם ויחדיו הם יהיו מופע מרשים, שיהיה נעים לעבוד בו, לבשל, לארח ולהתארח.

מטבח יוקרתי אמור להגשים את כל הדברים ששאפתם ורציתם שיהיו במטבח שלכם. אין בו מקום לפשרות. מטבחי יוקרה הם מטבחים בלתי רגילים, מרהיבים בכל הפרטים ובכל קנה מידה.

מאפייני המטבח היוקרתי

מטבח יוקרתי איננו עוד מטבח. הוא מטבח מוביל, מעז, מתקדם ויוצא מן הכלל. למרות שכל אחד הוא אחר, שונה ומיוחד אפשר לזהות כמה מאפיינים ותכונות שנמצאים בכולם.
בדרך כלל מטבחי היוקרה יהיו שייכים לסגנון המודרני, שאוהב קידמה ופיתוחי טכנולוגיות ברמה גבוהה. התוצאה היא מטבח שמיוצר מהחומרים המתקדמים ביותר ויהיו בו איכויות יוצאות דופן, כמו: רמת גימור גבוהה, פרזולים איכותיים במיוחד, פרטי חיבורים נסתרים, עמידות ופתרונות עיצוב מתוחכמים.

עיצוב

נתחיל בזאת שמטבח יוקרתי איננו מוצר מדף שיש דומים לו. כל מטבח הוא יצירה בפני עצמה, בתכנון מפורט ומדוקדק ובהתאמת העיצוב המושלם שלו ללקוח. העיצוב של המטבח היוקרתי חייב להיות יוצא מן הכלל. פעמים רבות הוא ייקח חלק משמעותי בעיצוב הבית כולו. זה עיצוב שנועד להיראות ולהסב אסתטיות והנאה.

איכות

האיכות היא מאפיין בולט ביותר במטבחי היוקרה. היא אמורה להיות בכל פרט, גם בפרטים הקטנים ביותר, אפילו אם הם סמויים מן העין. מטבח שאין בו איכות גבוהה – אין בו יוקרה.

מטבח בהתאמה אישית

מטבחי יוקרה הם מטבחים בהתאמה אישית, המיוצרים לפי הזמנה (custom made). במטבחי next125 הוא יתוכנן בעזרת צוות עיצוב מקצועי באולם התצוגה בהרצליה פיתוח, התכנון יישלח לחברת האם בגרמניה, שם ייוצר וישלח לארץ ארוז ומוכן להרכבה. מרכיב מקצועי של החברה ירכיב את היחידות שנשלחו לכדי מטבח שלם. כל מטבח הוא סיפור התכנון האישי של הלקוח בהתאם לטעמו ודרישותיו.

טכנולוגיה גבוהה

מטבח יוקרתי שמיוצר בחברה מתועשת גדולה, מתקדמת טכנולוגית, ששמה הולך לפניה, יכול להבטיח יתרונות משמעותיים. כאשר מפעל החברה משתמש באמצעים הטכנולוגיים הגבוהים ביותר הקיימים בשוק, המוצר יהיה בהתאם. כל מדדי המטבח יוכיחו איכות, יעילות והנדסת אנוש נכונה. כל פרט במטבח עבר מחקר ופיתוח והפך לחלק מהמטבח רק אחרי שהוכיח עמידות, נוחות עבודה והתאמה לסגנון החיים המודרני.

אפשרויות טכנולוגיות גבוהות מאפשרות לבדוק ולהתאים עיצובים מרחיקי לכת ביתר קלות. יהיו פחות מגבלות תכנוניות וימצאו פתרונות רבים יותר לדרישות אישיות. מצד אחד אפשרויות המחקר והפיתוח נפתחות ומהצד האחר נשמרת האחריות לאיכות הסביבה ולבקרת האנרגיה בתהליכי הייצור.

עלות

המובן מאליו הוא שמטבח יוקרתי חייב להיות יקר מאד. האמת היא שכאשר מציעים את המיטב וצועדים בראש החידושים, הטכנולוגיה, העיצוב והאיכות זו מסקנה מתבקשת. עם זאת כאשר בוחרים את יחסי העלות למוצר שמקבלים הפערים מצטמצמים ואפילו נשמעים הגיוניים. כי מטבח יוקרתי הוא מטבח מוביל בכל מדד וכאשר המוצר הוא הטוב ביותר שיש בעולם המטבחים להציע, מצטרף לכך תג מחיר.
עם זאת תג המחיר איננו זהה כמובן בקרב כל חברות מטבחי היוקרה. מומלץ לבדוק, להשוות ולבחון היכן היחס הטוב ביותר בין העלות למוצר ולהתאמה האישית.

מטבחי יבוא

מרבית מטבחי היוקרה, אם לא כולם, הם מטבחי יבוא, בעיקר מגרמניה. ייצור של מטבח יוקרתי עם כל האיכויות והמשמעויות יכול להיעשות בחברה מספיק גדולה ומתקדמת. סדרי גודל של חברות כאלו קיימים בעיקר באירופה, כשארץ המוצא המובילה למטבחים כאלו היא גרמניה.

אחת מחברות המטבחים המתועשות, הגדולות בעולם היום, היא חברת Schuller גרמניה. מותג הפרימיום שלה, next125, נמכר בארץ בהצלחה רבה כבר יותר מ-15 שנים. הוא מוצג באולם תצוגה גדול ומרשים ברחוב גלגלי הפלדה 19 באזור התעשייה בהרצליה פיתוח.
במטבחי next125 מאמינים שגם השירות צריך להיות יוצא מגדר הרגיל והוא חלק בלתי נפרד ממשמעות המטבח היוקרתי.

מאמרים נוספים על מטבחי יוקרה

מה מאפיין מטבחי יוקרה?

מטבחי יוקרה מזהים מיד. המבט הכללי והאסתטיקה מרשימים ללא ספק. למעשה כל היבט של מטבח יוקרתי מעוצב ומתוכנן בקפידה, כולל התמקדות בפרטים הקטנים והעדינים ביותר.

המשך »

תכנון ועיצוב מטבחי יוקרה

מטבחי יוקרה הם מטבחים שייחודם ניכר כבר במבט ראשון. התכנון והעיצוב שלהם יהיו שונים מאד ממטבח ממוצע. הם יהיו מרהיבים בכל מובן. אלו מטבחים שהשקיעו

המשך »

מטבחי יוקרה גרמניים

בעולם המטבחים הרחב, שטומן בחובו מגוון עצום של סגנונות עיצוביים, של חומרי גלם שונים, של צבעים, טקסטורות ושל אלמנטים מיוחדים, בולטים מאד מטבחי היוקרה הגרמניים

המשך »

מטבחי יוקרה – קווים לדמותם

מטבחי יוקרה הם מטבחים יוצאים מן הכלל בכל מובן. כל פרט בהם חשוב. מושקעים בהם תהליכים רבים ודיסציפלינות שונות מעורבות בייצור שלהם. החל ממחקר ופיתוח,

המשך »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *