עיצוב: רוני סמסון, צילום: שירן כרמל

יש דלתות מטבח שיש להן שכבה מיוחדת, מודרנית מאד, שקוויה נקיים, והיא מאפשרת לקסם להופיע מתוך חומר הגלם עצמו. אלו דלתות הזכוכית.
דלתות מטבח מזכוכית מציעות רמת יוקרה וייחודיות שאין שני לה במטבחים המודרניים. העיצוב המלוטש והמינימלי של הזכוכית מוסיף נופך של תחכום לסביבה. דלתות זכוכית במטבח יכולות להופיע בכל מקום, באופן חלקי או במטבחים שלמים. הן יכולות להתאים לכל ארון וכל דבר, כולל ארונות אחסון, שירות או ארונות באי. הזכוכית בחברת מטבחים יוקרתית תהיה מחוסמת וצבועה באופן מלא, כך שדלת הזכוכית מתפקדת כדלת לכל דבר.

מה מיוחד במטבחי זכוכית?

מטבחי זכוכית נראים אלגנטיים ובעלי סגנון מיוחד. הם יכולים לגרום לחדר להיראות גדול ומואר יותר, במיוחד כאשר הבחירה תהיה בגימור מבריק. גימור מט הופך את המטבח למתוחכם ועכשווי. מקבלים מטבח בצבע, אך הזכוכית מוסיפה לו יוקרה וייחוד.
ולא רק האסתטיקה שלה משובחת אלא היא גם בחירה פרקטית מצוינת, שכן היא קלה לניקוי, לא נקבובית ולא סופגת ריחות או כתמים. היא עמידה ויכולה להחזיק מעמד שנים רבות עם טיפול נאות, מה שהופך אותה לחומר מושלם עבור מטבחים עסוקים.

המלצות עיצוב מיוחדות

אפשר ליהנות מתכונות העיצוב המיוחדות של הזכוכית לא רק בדלתות המטבח. החומר הנפלא יכול לעשות קסמים בצורות נוספות.
1. חיפויי קיר מזכוכית היא אופציה נהדרת להמשיך את מטבח הזכוכית בהומוגניות או להכניס את הזכוכית לחיפוי הקיר. פאנלים שלמים של זכוכית יכולים לחפות את הקירות בצבעוניות ייחודית, בגימור מט או מבריק, ובפרקטיות.
במטבחי next125 אלו פאנלים מיוחדים, ממוסגרים במסגרת אלומיניום עדינה ואפשר לקבע בהן מסילות לתליית אביזרים נחוצים ושימושיים בהישג יד. חיפויי הקיר אידיאלים בין הארון התחתון לעליון, אך הם יכולים לחפות קירות שלמים בחן עיצובי רב.
2. הזכוכית יכולה לשמש כגב ליחידות מדפים פתוחות. זו דרך מצוינת לייצר כיסוי אחורי מיוחד במינו, המוסיף מרקם וצבע לעיצוב. על מנת לייצר מראה אלגנטי מרשים אפשר לשקול להשתמש בזכוכית צבועה מבריקה שתחזיר לחלל השתקפויות או ממש להשתמש במראה כגב אחורי. כאן כבר יהיה נוכח עיצוב מודרני ייחודי.
3. על מנת להעמיק את הדרמה ולקבל אפקט מלוטש ומודרני ניתן להוסיף תאורת לד. היא יכולה להדגיש אזורים מסוימים במטבח או ליצור אווירה חמה ומזמינה.
4. מעבר למראה האלגנטי הטבעי של הזכוכית מבנה דלת מיוחד יוסיף עוד יוקרה ובוודאי נוחות שימוש לחומר היוצא מן הכלל. במותג next125 פלטה דקה של זכוכית איכותית מחוסמת יושבת בתוך מבנה אלומיניום מיוחד. בחזית רואים רק שוליים דקיקות של החומר בגוון נירוסטה או שחור אוניקס. מאחור זו מסגרת אלומיניום עם מילוי, התומכת בפלטת הזכוכית. בדלת זכוכית כזו אפשר לשלב ידית שקועה או לפתוח בפתיחת נגיעה (טאץ') או בעזרת מסילה. כולן אפשרויות ששומרות על המבנה השלם המהודר של הדלת

עיצוב: רוני סמסון, צילום: שירן כרמל

בחירה יוקרתית ייחודית

מטבחי זכוכית הם בחירה יוקרתית וייחודית. המראה המלוטש של דלתות הזכוכית, הקו המודרני והיותן זמינות במגוון רחב של גדלים וצבעים הופך אותן למרשימות ביותר. מטבחי זכוכית תמיד יהיו מוקד בולט בכל בית בו ימצאו.
ממטבחי הזכוכית של next125 ניתן להתרשם באולם התצוגה של המותג ברחוב גלגלי הפלדה 19 באזור התעשיה של הרצליה פיתוח. איכות הזכוכית של המותג ניכרת בכמה פרמטרים: עובדת היותה מחוסמת אומרת שאינה מהווה סכנה ממשית במקרה קיצוני של שבר או סדק. הצביעה המלאה משקפת את איכויות גוון הצבע וסימני טביעות אצבעות או שריטות לא יראו בקלות על הדלת. צפיפות מולקולות הזכוכית ישלימו פגיעות אפשרויות עד כדי אי נראות כלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *