אומרים שהמקומות בהם הדברים מאורגנים יכולים לספר על אישיות בעליהם. המטבח הוא מקום מרכזי כזה, שבהחלט יכול להעיד על עיסתו. תכנון חכם, מחושב ואיכותי שלו יוכל לעזור לשמור כל דבר במקומו ולאפשר הנאה מכל פעולה ותהליך שיקרו בו.
מטבח שמתוכנן בצורה חכמה יהיה פונקציונלי ומחושב. זה מתחיל בזה שהאנשים הם במרכז ותכנון המטבח שם דגש רב על כך שכל התהליכים במטבח יהיו קשורים זה בזה בצורה מושלמת. הכל מותאם וניתן לנוע בו בקלות ולהגיע לכל דבר: לנקודות המים והבישול, למוצרי החשמל האחרים, לכלים וגם לאוכל. העיצוב יהיה חלק ממנו וישרת את כל המטרות הפונקציונליות.

תכנון נכון

תכנון נכון של המטבח יהיה הצעד החכם הראשון והבסיס לכל מה שיקרה בו. מטבחים הם מושלמים רק כאשר האנשים עומדים בלב כל השיקולים וכל התהליכים בו קשורים זה לזה בצורה מושלמת. מטבח הוא מקום אישי אותנטי והאחד לא צריך להידמות למשנהו. מה שחשוב הוא שהמטבח יתאים לבעליו ולהתנהלות שלו. התכנון והעיצוב של המטבח צריכים להיות פונקציונליים ומחושבים לצד האסתטיקה מבלי לוותר על אף אחד מהם. השיקולים צרכים לכלול הנדסת אנוש, שיקולים ארגונומיים ואפשרויות שעוזרות לסדר פנימי בארונות.

תכנון גמיש

התחילו בהתאמת גובה הארונות ומשטח העבודה. גובה הארונות התחתונים הסטנדרטי הוא 90 ס"מ אולם המידה אינה מחייבת. אפשר להתאים את גובה העבודה בצורה מדויקת ומושלמת יותר. לאנשים גבוהים משטח העבודה יכול להגיע עד ל-95 ס"מ ולנמוכים יותר אפשר לתכנן אותו פחות מ-90 ס"מ. גובה מותאם אומר שגם מכשירי החשמל יהיו מותקנים בגובה נוח יותר.

פתרונות מחוץ לקופסא

במטבח מודרני נמצא פתרונות שונים שרתמו את הקדמה ונעזרים בה על מנת לייצר מטבח איכותי יותר, מתקדם יותר ונוח יותר. דלתות הזזה חוסכות מקום, מגירות ונשלפים פנימיים בארונות התחתונים וביחידות הגבוהות מפשטים את העבודה. מטבח ללא ידית, עם מנגנון פתיחה בנגיעה (טאץ'), לא יוצר רק רוגע אסתטי אלא מאפשר פתיחה בקלות של דלתות המקרר או מדיח הכלים בעזרת לחיצה עם הברך או המרפק ועוד.

סדר וארגון במטבח

סדר וארגון במטבח יוכלו להיעשות גם בזכות חלוקות פנימיות ואביזרי אחסון איכותיים וחכמים. כאשר מכניסים את פרטי המטבח לארונות אפשר לארגן אותם בצורה נוחה ונגישה כדי להקל על הגישה אליהם ומבלי שנקבל נוף עמוס ואי סדר מול העיניים. מרבדים מיוחדים למגירות ומנגנונים איכותיים מונעים את תזוזתם של הכלים בתוך הנשלפים. חלוקות פנימיות וקופסאות בגדלים שונים לתוכן המגירות ישמרו כל דבר במקומו. ארונות גבוהים עם חלוקות פנימיות ישמשו כארונות מזווה, דלתות כיס יוכלו להסתיר משטחי עבודה נוספים, מוצרי חשמל ואחסון.

החלוקות הפנימיות אינן עושות רק סדר. הן יכולות להיות מופע אסתטי שעושה חשק לפתוח כל ארון וכל מגירה בחדווה רבה.

עיצוב שעוקב אחרי הפונקציה

סגירה עדינה של דלת, מגירה נוסעת ונסגרת בשתיקה, למרות המשקל הרב שהיא נושאת בתוכה, או שטח אחסון נדיב ומסודר אפשריים כאשר הצורה והעיצוב מגיעים בעקבות הפונקציה הנדרשת. התוצאה היא עיצוב חדשני ואסתטיקה גבוהה שהופכים כל פעולה במטבח לחוויה מהנה.

כאלו הם מטבחי היוקרה next125, מותג הפרימיום של מטבחי שולר גרמניה. תשומת הלב לפרטים, הדיוק והאיכות לוקחים בחשבון כל פרט, חיצוני או פנימי, גלוי או נסתר. כך נוצר מטבח הפונה לכל החושים. הוא מקום מפגש של חוויה, הנאה ורווחה, למשפחה ולחברים.

מטבחי next125, רחוב גלגלי הפלדה 19, אזור התעשיה הרצליה פיתוח. 09-9569903.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *