עיצוב פנים: זיוה בר, צילום: גידי בועז

בחירה במטבח לבן תמיד תהיה בחירה טובה. לבן הוא צבע קלאסי שספק אם ייצא מהאופנה אי פעם. לכן מטבח לבן מתוכנן היטב, באיכות גבוהה, יכול להיות מטבח לשנים רבות – נצחי.
הצבע הלבן מחזיר אור וגורם למטבח להיראות מואר, אוורירי, גדול ופתוח ואלו תחושות ואיכויות רצויות בכל מטבח. קל יחסית להתאים לו אביזרים, מוצרי חשמל ולעשות התאמות עם צבעים וחומרים אחרים, כמו משטחי העבודה. הניטרליות שלו מאפשרת גמישות עיצובית רבה ולכן ניתן ליצור בעזרתה מגוון סגנונות עיצוב ולהשיג מראות שונים.

מה משדר מטבח מודרני לבן?

מטבח מודרני לבן משדר תחושה של ניקיון ופשטות לצד תחכום. הוא יכול גם להצביע על אסתטיקה רעננה ומודרנית, מינימליסטית ועכשווית.

האם צבע לבן מתאים למטבח מודרני יוקרתי?

בהחלט. הצבע הלבן נבחר לעתים קרובות למטבחים מודרניים מפוארים ויוקרתיים. השילוב המתאים עם מאפיינים אלגנטיים ומודרניים יכולים ליצור אווירה מתוחכמת ויוקרתית של מטבח מודרני, מלוטש ומוקפד.

בחרו את הלבן הנכון

למרות שהוא צבע בסיס מוחלט שימו לב שלא כל הלבנים שווים. בחירת הגוון המדויק ואיכות הצביעה או בחירת החומר של דלת המטבח ישפיעו על הגוון הסופי. זו יכולה להיות נטייה לשמנת עם מעט צהוב או גוון לבן קריר, שיהיו בו תתי גוונים של אפור או כחול.

בחרו את סגנון העיצוב שמתאים לכם

ניתן להתאים אותו בקלות לכל סגנון, מכפרי ועד מודרני. חשוב לבחור את סגנון העיצוב שנכון למטבח הלבן שלכם. שאלו את עצמכם האם ההעדפה תהיה ארון בגימור קלאסי של צבע מבריק? מראה מודרני יוקרתי עם דלתות זכוכית בגימור מט? גוון לבן שמנת מפורצלן? או לבן מפניקס? בכל חומר הלבן יקבל סגנון ומראה קצת שונה. הוא צבע רב תכליתי ויהיה מושלם לאסתטיקה חדה, נקייה ומודרנית.

עיצוב פנים: זיוה בר, צילום: גידי בועז

בחרו את משטח העבודה הנכון

משטח העבודה הוא אחד האלמנטים העיצוביים החשובים ביותר במטבח לבן. בחרו צבע וחומר שישלימו את המראה הכללי של החדר. לשיש או גרניט טבעיים או למשטחי פורצלן יש עומק ותנועתיות בחומר עצמו והם יכולים להוסיף לכל מטבח סגנון ועושר רב.

חשבו על הקירות

קירות לבנים מקבלים כל מטבח כקנבס נקי. עם זאת לא חייבים להישאר בקירות לבנים בלבד. כאשר מעצבים מטבח לבן אפשר לשקול הוספה של כתם צבע בקירות בעזרת צבע, טפט או חיפוי מעניין. אפשרות טובה היא להעלות עם החומר של משטח העבודה גם לקירות. חומרים כמו: שיש, פורצלן או גרניט טבעית יוסיפו הרבה עניין למטבח. אפשר לחפות את הקירות גם בפאנלים מזכוכית.

אביזרים

האביזרים, מוצרי החשמל והפרטים הקטנים ישלימו את המטבח לכדי תמונה אחת שלמה. אפשר להוסיף נקודות צבע או דגשים עם מוצרי החשמל, עם משטחי העבודה או אביזרי מטבח, כמו: כסאות בר, כלים דקורטיביים או יצירות אמנות.
למותג next125אפשרויות מרתקות לחיפויי הקירות מזכוכית, פורצלן או פניקס בהם אפשר לקבע מסילות מיוחדות שיישאו אבזור שימושי בהישג יד, כמו: מדפי תבלינים, מעמד בוצ'ר עץ מגנטי לסכיני השף, מתקן לנייר מגבת, לנקודות השירות, מעמד לכוסות יין ועוד.

האם מטבח לבן הוא תמיד מטבח מנצח?

האמת היא שלא, מטבח לבן הוא לא תמיד מטבח מנצח. יש אנשים שמעדיפים צבעים וחומרים שונים למטבח שלהם, כמו עץ, נירוסטה או צבעים עזים. במטבח לבן יש להקפיד על האיכויות ורמת הגימור כדי שיראה תמיד במיטבו.
בסופו של דבר, המטבח הטוב ביותר הוא מטבח אותנטי שמתאים לעיצוב, לסגנון הבית ולצרכים האישיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *