מטבח זכוכית היא בחירת עיצוב פופולרית יותר ויותר עבור מטבחים מודרניים, מעודכנים ויוקרתיים. המראה המהודר והאלגנטי של דלתות הזכוכית מושך את העין, הוא אופנתי, מסוגנן ומוסיף עומק ויוקרה לעיצוב המטבח והבית כולו. יש לזכוכית יתרונות רבים, הן אסתטיים והן חומריים, שבאים לידי ביטוי במטבח. בואו נכיר אותם.

איזה סגנון עיצוב יתאים לזכוכית?

האסתטיקה המיוחדת של הזכוכית, קוויה הברורים, הופכת אותה לחומר נחשק מאד בעיצוב בתים מודרניים ובפרט במטבחי היוקרה. זו דרך מצוינת להוסיף סגנון עכשווי ומינימליסטי למטבח. אחידות החומר, המראה החלק ונראות הצבעים בו יכולים לגרום לכל מטבח להיראות מודרני ומזמין יותר. גם אם נבחר במטבחים בצבעים מוחלטים, כמו מטבח לבן או שחור, מהות החומר תוסיף לעיצוב ממד של עומק.

עמידות לאורך זמן

דלתות זכוכית ידועות כאמינות במיוחד ועמידות לאורך זמן. זו תכונה חשובה מאד למקום פעיל כמו המטבח. הן תחזקנה מעמד ותמשכנה להיראות במיטבן במשך שנים רבות. הזכוכית היא חומר קשיח וצפוף מאד ועל כן תשמור על המראה שלה לאורך זמן. אמנם קשיחות החומר הופכת אותה למעט שבירה, אך ניתן להתגבר על כך בעזרת צורת התקנתה. במטבחי next125 לוח זכוכית בעובי 4 מ"מ יושב על לוח בסיס בתוך מסגרת אלומיניום המגנה על הקצוות. הזכוכית עצמה היא זכוכית מחוסמת, שנוטה הרבה פחות להתנפץ במקרה של תאונה והשברים אינם חדים. כך שהדלת כולה מאובטחת כראוי ומיועדת לשימוש נוח ובטוח במטבח.

קל לניקוי

שלא כמו עץ או חומרים אחרים, דלתות ארונות מטבח מזכוכית קלות להפליא לניקוי. הן דורשות ניגוב פשוט עם מטלית לחה. הזכוכית אינה סופחת נוזלים, היא הגיינית ויהיה קשה לשרוט אותה. דלתות הזכוכית של מטבחי next125 אף נהנות מתיקון עצמי של מרבית השריטות. מולקולות החומר הצפופות מתחברות ומתקנות שריטות קלות.

איכויות רפלקטיביות

אחת התכונות המיוחדות והקסם של הזכוכית היא איכותה הרפלקטיבית. גוונים רבים בזכוכית, בעיקר הבהירים יחזירו אור והמטבח יראה מיוחד ומזמין. אפשר להשתמש בתכונה הזו כדי ליצור אשליה של חללים גדולים יותר במטבחים קטנים. בדלתות זכוכית בגימור מבריק החזר האור יהיה כמובן משמעותי יותר ויכנסו לעיצוב המטבח אלמנטים של השתקפויות.

אפשרויות עיצוב

אפשרויות עיצוביות רבות נפתחות בזכות התכונות האסתטיות המיוחדות של הזכוכית. את הגוונים שלה ניתן להתאים אישית וליצור את המראה המתאים ביותר לעיצוב החלל. חומרים אחרים לדלתות, כמו צבע או עץ, לצד הזכוכית ייצרו סוגים שונים של משטחים בעלי מרקם וצבע ויוסיפו עומק רב יותר למטבח המעוצב שלכם. אפשר להשתמש בזכוכית לעיצובים נוספים במטבח כמו חיפויי קיר עליהם ניתן לתלות אביזרים שימושיים. חיפויי הקיר יכולים להיות בזכוכית בגימור מבריק או בגימור מט. אפשר לבחור דלתות תצוגה שקופות או שקופות למחצה, שנציג בהם את הכלים היפים או אוספים מעניינים. אפשר לבחור בדלתות הזזה מזכוכית או בדלתות קלפה בממדים גדולים יחסית. אלו רק דוגמאות לאין ספור אפשרויות לעיצוב מטבחי זכוכית ייחודיים שמושכים את העין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *