אמנם תחום עיצוב המטבחים לא מניב חדשות לבקרים עיצובים חדשים וטרנדים נוצצים כמו שוק האופנה אבל הוא בהחלט לא שוקט על שמריו ותמיד מתחדש עם אפשרויות של אסתטיקה וטכנולוגיות מתקדמות, בעיקר בקרב מטבחי היוקרה, שיעזרו לחוויית העבודה והשימוש במטבח להגיע לגבהים חדשים.
אלו אינם טרנדים קצרים וחולפים אלא עיצובים שיוכלו ללוות אותנו שנים רבות קדימה.

מה יש במטבח שחור שכבש בסערה?
אחד מהטרנדים שמלווים אותנו כבר תקופה הוא הבחירה במטבח שחור. עיצוב מטבח בשחור הוא תעוזה, אלגנטיות, נוכחות, סטייל, יוקרה. מטבח שתופס חלק עיקרי בבית בנוכחותו מן הראוי שגם האסתטיקה שלו תהיה חלק מהריהוט הכללי. ולכן המטבחים המודרניים, בעיקר היוקרתיים בהם, נראים פחות "מטבחיים" ויותר כרהיטים. גווני המטבח והחומרים המוצעים לחזיתותיו דומים היום לחומרי פרטי ריהוט אחרים. אין חשש יותר מעיצוב מטבח שחור אלגנטי ואין מוסכמות נוקשות לשאלה כיצד אמור להיראות מטבח מעוצב?

איכות כחלק מעיצוב המטבח

הטכנולוגיות המתקדמות ואיכויות גבוהות הן שמאפשרות את אימוץ הצבע השחור וצבעים מוחלטים בכלל ללא חשש. חומרים כמו: זכוכית, פורצלן, פניקס וצבע בתנור באיכות גבוהה יבטיחו הנאה ממושכת ונוחות תחזוקה.

אי למטבח

לאחר שעיצוב המטבח המודרני אימץ את האי למרכז הבישול והעשייה באופן כל כך החלטי, עם הזמן הוא קיבל תצורות מגוונות ועיצובים חדשים. הוא יכול לשבת על הרצפה בנוכחות מאסיבית מחומרים נוקשים כפורצלן או אבן אחרת ויש שהוא מרוהט במראה מרחף על רגליים במראה קליל. לפעמים יוצמד לו אזור ישיבה ולפעמים ההסבה תהיה חלק ממנו כמקום מפגש סביב מעשה הבישול והאכילה. מטבחי next125 מציעים גם אי כשולחן בישול במראה מיוחד, שגרף פרסי עיצוב רבים. ובאופן כללי יש היום הרבה יותר פתיחות לכיוונים חדשים.

ריהוט משלים למטבח

האי גם יכול לשמש כרהיט מקשר בין קירות המטבח לחלל המגורים. אפשרות נוספת היא להשלים את המטבח בריהוט מעניין, שיענה על צרכים חשובים של אחסון, תצוגה של אוספים שאנחנו אוהבים או כלי הגשה וכדומה. עיצוב מודרני יעדיף אותו כריהוט מנותק ולא כרצף מובן של המטבח.
אלו יכולים להיות מזנונים שונים, ספריות פתוחות, ארונות ויטרינה, מדפי אלומיניום בגוון שחור, בר משקאות, פינות עבודה או יחידות ריהוט אחרות, שיעמדו לצד המטבח או באזורים הקשורים אליו וישלימו אותו.

דלתות כיס

פתרון נוסף לתוספת שטחי אחסון או פונקציות אחרות למטבח ולאזורי האירוח הנושקים יכול להסתתר מאחורי דלתות הכיס. זהו פתרון אידיאלי של מערכת דלתות נשלפות רב תכליתית, שתחשוף את התוכן שלה רק כאשר הוא יהיה בשימוש. כאשר מערכת דלתות הכיס סגורה זהו ארון אלגנטי של חזיתות אחידות, השומרות על איפוק עיצובי ואינן מסגירות דבר ממה שנמצא בתוכן.
תוכן מערכת הדלתות הנסתרות יכול להתמלא בארונות מסוגים שונים, יחידות יין, בר משקאות ביתי, פינה משרדית או כל רעיון עיצובי אחר.

גופי תאורה אינטגרליים

הטמעת גופי תאורה אינטגרליים ביחידות הארונות מוסיפות ממדי עיצוב חדשים. זו תאורה חצובה בגוף הארון שיכולה להיות במקומות שונים, חיצוניים ופנימיים. אפשר לבחור את סוג האור (צהוב חם – לבן קר) ולשלוט עם שלט על עוצמתו.
גופי התאורה יכולים להיות בתחתית הארונות העליונים ולהאיר את משטח העבודה, להאיר תוכן פנימי של הארונות, זו יכולה להיות תאורה שמוטמעת בחיפויי הקיר ולעזור לאביזרים התלויים להיות נוכחים או תאורה שמוסיפה אור מיוחד למדפים הפתוחים.

מוצרי חשמל חדשניים

מוצעים היום מוצרי חשמל חדשניים שיוכלו לתת פתרונות עיצוב מושלמים יותר לצרכי המטבח, הן הפונקציונליים והן האסתטיים. כדאי להיות מודעים להם בעת תכנון ועיצוב המטבח.
מקררים אינטגרליים יוסתרו מאחורי דלתות וישמרו על הקו האחיד של המטבח, תנור שהוא גם מיקרו יחסוך מקום של מוצר נוסף, קולט אדים שהוא חלק מהכיריים או מעוצב כגוף תאורה ישאיר את הפונקציה מבלי להשפיע על נראות המטבח ועוד.
פתרונות העיצוב החדשים של מטבחי next125 מוצגים באולם התצוגה של המותג ברחוב גלגלי הפלדה 19, אזור התעשייה הרצליה פיתוח. 09-9569903.
מטבחי next125 מבית שולר (Schuller) גרמניה מצטיינים בעיצוב חדשני ונושאים בגאווה פרסים רבים על עיצוב ואיכות יוצאים מן הכלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *