עיצוב פנים: זיוה בר, צילום: גידי בועז

מטבחים לבנים אולי אינם הבחירה הנכונה עבור כולם, אך זו ללא ספק בחירה מאד פופולרית ומנצחת עבור בתים רבים, בעיקר בסגנון המודרני. הביקוש הרב מונע מהיכולת של המטבח הלבן ליצור מראה אלגנטי, קלאסי, נקי ונצחי כמעט ללא מאמץ.

הנה כמה טיפים להשגת האסתטיקה הזו:

ארונות מטבח לבנים כבסיס בטוח

מטבח לבן יעמוד נפלא בפני עצמו וארונות מטבח לבנים יכולים לשמש כבסיס בטוח לעיצוב המטבח ואף לבית כולו. מטבחים לבנים יוצרים אווירה נקייה ומוארת וגורמים לחלל להרגיש פתוח וגדול יותר. זו אלגנטיות נצחית שלעולם לא יוצאת מהאופנה. בגלל שזה צבע שמשדר פשטות עם ניקיון ותחכום הוא נחשב לבחירה בטוחה ורב-תכליתית עבור כל עיצוב מטבח. מטבח לבן גם נוח לקבל בזרועות פתוחות חיבורים ושילובים שונים, כקנבס ריק שיכול להתאים בקלות לסגנונות עיצוב וסכמות צבעים שונות, בין אם מבקשים מראה מודרני, מראה מסורתי או אקלקטי. העיצוב תלוי כמובן בהתאמה האישית המבוקשת. חומרים כמו עץ, פורצלן או זכוכית ישתלבו בקלות. כל אחד מהם יכול לקחת את המטבח הלבן לכיוון מרתק אחר.

משטחי עבודה לבנים

למראה מגובש ואחיד חברו את הארונות הלבנים שלכם למשטחים לבנים. משטחי עבודה בגוונים לבנים ניתן להשיג מחומרים שונים, כמו: קוריאן, קוורץ, פורצלן או גרניט. כולם עמידים ויוסיפו אלגנטיות למטבח. ה"מכורים ללבן" יבחרו גם בריצוף בהיר כדי להגביר את בהירות החלל ודומיננטיות המסה הלבנה.

מוצרי חשמל בגימור נירוסטה או לבן?

מוצרי חשמל מנירוסטה ישלימו את המראה הנקי והמודרני. הגימור המתכתי של הנירוסטה מספק ניגודיות מלוטשת לסביבה הלבנה הנקייה. עם מוצרי חשמל בגוון לבן יש להיזהר, כי הגוון הלבן לא יראה זהה בחומרים שונים. יש לבחון את כיצד יתקבלו החומרים השונים זה לצד זה.

הדגשים מינימליסטיים

על מנת שמור על עיצוב מינימלי, ללא עומס, כדאי לתכנן מקומות אחסון ראויים לכל דבר. ששום פרט חיצוני לא יעמיס ויקלקל את המראה הנקי. אם רוצים להוסיף אביזרי נוי מומלץ לבחור באביזרים פשוטים ואלגנטיים, כמו צנצנות זכוכית, עציצים או כמה פריטים דקורטיביים שיוסיפו נגיעות עדינות מבלי שישתלטו על החלל.
כדי להימנע ממראה סטרילי מדי אפשר לשלב גוונים חמים בעזרת תוספת פרטים מעץ או לשלב טקסטיל בצבע ניטרלי בעזרת שטיחים או וילונות. הללו יוסיפו עומק וחמימות לעיצוב הכללי.

עיצוב פנים: זיוה בר, צילום: גידי בועז

אור טבעי במידת האפשר

תמיד כדאי למקסם את האור הטבעי במטבח. אור יום ישפר עוד יותר את התחושה המוארת והאוורירית של ערכת הצבעים הלבנה. אפשרו לאור השמש להציף את החלל. במידה והנתונים הטבעיים פחות אפשריים או לשעות החשיכה אפשר לתכנן להוסיף גופי תאורה, חיצוניים ושקועים בתוך הארונות. הפיסול באור תמיד עושה פלאים.

קל לתחזוקה

לכאורה מטבחים לבנים נראים מאיימים מבחינת תחזוקה אולם חברת מטבחים איכותית, שמשתמשת בחומרים מודרניים עם עיצוב וגימור מתקדמים של הדלתות, מספקים הקלה על שמירת ניקיונו ומראהו של המטבח הלבן. ארונות ומשטחי עבודה לבנים באיכות גבוהה נועדו לעמוד בפני כתמים וקל לתחזק אותם. במטבחי המותג next125, מותג הפרימיום של חברת שולר מגרמניה, חזיתות המטבחים מצופים בהגנה מיוחדת מטביעות אצבעות מרגיזות, בנוסף לחומרים האיכותיים מהם עשויות הדלתות. זה הופך את המטבחים לפרקטיים ביותר ומבטיח שהם יראו במיטבם לאורך זמן רב, שנים רבות קדימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *