צילום: גידי בועז

אחת האפשרויות העכשוויות, היוקרתיות והמיוחדות למטבח היא מטבח עם דלתות זכוכית. הללו יכולות להיות וויטרינות למיניהן, שקופות או שקופות למחצה, או דלתות עם לוחות זכוכית צבועה, שהן הדלתות העיקריות למטבח, ואינן מסגירות דבר מהתוכן הפנימי שלהן. מטבחי הזכוכית בצביעה מלאה מוצעות בקשת רחבה של גוונים, בגימור מט או מבריק.
הזכוכית היא אחד החומרים המרתקים והאהודים ביותר. היא חומר נוקשה, צפוף ועל כן היגייני וקל לניקוי במטבח. דלתות זכוכית צבועות יראו מודרניות ואלגנטיות בכל מקום בו הן ימצאו; אם כמטבח שלם או בשילוב עם דלתות מחומרים אחרים, כמו דלתות צבע, פניקס וכמובן פורניר עץ. הן תתאמנה ותוכלנה להשתלב כמעט בכל סגנון עיצוב, אם כי המטבח בסגנון המודרני אוהב אותן במיוחד.

מבריק או מט?

דלתות הזכוכית מכניסות חיוּת למטבח וביכולתן לתרום לתחושה של חלל גדול, פתוח ואוורירי. כאשר הזכוכית תהיה בגימור מבריק היא תהפוך למראה ותוסיף לחלל שכבות של השתקפויות, צללים ואור. העיצוב שיתקבל הוא של אלגנטיות זוהרת. אפשרויות ההשתקפויות יוכלו להעמיק את החללים וליצור אשליה של מרחב גדול יותר במטבחים קטנים ועושר עיצובי במטבחים גדולים.
הזכוכית בגימור מט מחזירה את האור באופן מאופק יותר, מבלי להיות נוצצת מדי ומבלי לבלוע אותו. המטבח נראה מתוחכם ובעל יוקרה. מראה שהולם מאד את המטבח המודרני היוקרתי.

שקוף במטבח

אם נרצה שהארונות ישקפו את האישיות והסגנון האישי בצורה חשופה ארונות זכוכית שקופה הם פתרון מצוין לכך. אפשר להציג את הפריטים שבתוך הארונות שלנו לראווה ולהנאה יומיומית בעזרת דלתות זכוכית שקופות מבלי שהכלים שלנו יצברו אבק.
זכוכית שקופה למחצה תראה רק את הצללים ותוסיף מסתוריות מה למטבח.
ארונות תצוגה עם זכוכית כהה עם שקיפות מינימלית תהיינה תוספת אלגנטית, שתוכל להתמזג בקו הארונות ותוסיף עיצוב יוצא דופן בכל מקום בו תמצא. יחידת תצוגה כזו יכולה גם לעמוד בפני עצמה בחלל המטבח או באזורים הנושקים למטבח. אפשר להציג בה כלי הגשה, את כלי הנוי או אוספים מעניינים. אלו ארונות שתמיד מאפשרים לחלל להיראות אלגנטי ומודרני יותר.
פסי לד פנימיים יציעו שכבה נוספת של עיצוב מרתק, אווירה קסומה ומסקרנת למקום.

חזיתות שקופות למקררי יין

דלת מטבח שקופה משמשת לא רק לתצוגה של כלים. עבור חובבי היין הנלהבים זו גולת הכותרת להציע יחידות של מקרר יין בין ארונות המטבח. למותג next125 חזיתות ליחידות גבוהות, המשלבות בהרמוניה את אוספי היינות לצד ארונות המטבח. זו תצוגה מסוגננת של הפריטים היקרים.

ריהוט משלים מזכוכית

אם רוצים שארונות הזכוכית ישקפו את האישיות והסגנון האישי הריהוט המשלים הוא מקום מצוין לעשות זאת. ריהוט כזה מזכוכית יוכל להיות מיועד לכלים היפים, לכלי ההגשה או לאוספים המיוחדים שנצברו עם השנים. אלו פריטים שנרצה בקרבת המטבח. הם אולי לא ממש לשימוש יומיומי, אך עדיין נרצה בהם קרוב אלינו. לדלתות זכוכית פן עיצובי יוצא דופן ויוקרתי ולכן יוכלו למלא היטב את המטרות.

איכות דלתות הזכוכית

כשחושבים על מטבח זכוכית יוקרתי תמיד נחזור לנקודה החשובה ביותר והיא האיכות. המטרה היא שיופיו של החומר יוצג במלואו, הוא יהיה פרקטי, טביעות אצבעות וסימני לכלוך לא יעפילו על זוהרו וכמובן בטיחותי, על מנת שיוכל לשרת נאמנה את בעליו לאורך שנים רבות.
במותג next125 דלתות הזכוכית בנויות ממסגרת אלומיניום האוחזת לוח זכוכית איכותית מחוסמת בעובי 4 מ"מ בצביעה מיוחדת. למסגרת האלומיניום שוליים דקים במיוחד שכמעט אינם נראים בחזית והם שומרים על קצוות הזכוכית. המראה הוא מודרני, אלגנטי וקלאסי.
אפשר לקבל חזיתות נקיות עם פתיחת נגיעה (טאץ') או בעזרת מסילות פתיחה ואפשר לקבל את חזיתות הזכוכית עם ידית שקועה מיוחדת.
למטבחי next125 מספר רב של גוונים עכשוויים מרהיבים, המוצעים בגימור מט ובמבריק. אפשר לתכנן מטבח זכוכית שלם או לשלב ולהרכיב אותו מחומרים נוספים. כל מטבח הוא התאמה אישית אותנטית ורצון אינדיבידואלי.
מטבחי next125 מבית Schuller גרמניה מוצגים ברחוב גלגלי הפלדה 19, אזור התעשיה הרצליה פיתוח. 09-9569903.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *